| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Het is een bekende running gag op Twitter dat als er iemand overlijdt meteen Jeroen Krabbé erbij wordt gehaald die natuurlijk de beste vriend van de overledene was, of het nu gaat om Theo van Gogh, Ghadaffi of zoals vandaag Piet Römer. Een tweet van een nep-Krabbé werd echter als echt overgenomen door de Volkskrant en het Parool.
![]() Net zoals Oscar Wilde in de Uncyclopedia die zogenaamd over alles een citaat heeft
|
|
||
|
Citaat:
. Om een lang verhaal kort te maken: ik begon in de brugklas met havo-vwo, en ging toen in het tweede jaar havo doen. In het tweede jaar stortte mijn moeder meerdere malen in (zij is chronisch depressief), met mijn vader ging het bergafwaarts (posttraumatische stress) en met mij ging het daardoor ook niet zo lekker. Daarnaast had ik een mentor die me totaal niet steunde (opmerkingen als: 'je bent te lui!' en 'als je zo doorgaat, blijf je zitten!'. Aan het einde van het jaar deelde mijn mentor mee dat ik het zou halen als ik goed mijn best bleef doen, dus ik had daar mijn zinnen op gezet. Toen ik de cijfers van het centraal proefwerk af kwam halen, zei hij doodleuk dat ik zou blijven zitten. Ik door het lint, mentor boos dat ik daar niet mee om kon gaan en leugens vertelde dat ik niet meer naar het vmbo kon, volgens hem was dat te laat. De volgende dag belde mijn moeder de teamleider, die vervolgens verklaarde dat de mentor had gelogen en dat ik maar naar school moest komen om het te regelen. Met de teamleider die dag nog een profiel samengesteld voor het vmbo, dat ik met twee vingers in mijn neus haalde. Ik wilde iets gaan doen dat ik leuk vond, en ben dus niet verder gegaan naar de havo, maar ben MBO gaan doen. Dat doe ik dus ook met twee vingers in mijn neus en leer mezelf meer aan dan dat er nodig is voor de opleiding, omdat ik me anders verveel. En hierna ga ik HBO doen. Zo.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
.Ik wil wat meer uitdaging, en dat hoop ik op het HBO te vinden. De enige uitdaging op deze opleiding is of ik mijn opdrachten wel op tijd af krijg, omdat het nu eenmaal veel werk is om ze te maken. Maar moeilijk? Nehh. Fuck competentiegericht onderwijs, overigens. Een redelijk nieuw systeem waar geen MBOstudent raad mee weet. Nu ga ik echt. Dag!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik snap dat gezeik niet zo. Ja, het is gedeeltelijk onzin, maar je hebt het ook zo uit je duim gezogen. Ik heb het later voor mn werk ook nog eens moeten doen; maar daar had men aan 2 A4tjes al genoeg.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
al was dat bij ons wel relevant, en minder streng per competentie opgesplitst dan ik van hboers hoor. Ik weet niet eens zo uit mm hoofd wat onze competenties waren, alleen dat het er zeven waren die allemaal begonnen met 'omgaan met'.
|
|
|
|
|
|
nou ja, als HBOer (die geen kunstrichting doet) heb je sowieso veel te doen met middle-management onzin; it's part of the package. Als je alleen maar "nuttige dingen" wil leren over een vakgebied dan moet je lekker naar de uni gaan of zelf gewoon veel bijlezen/leren.
|
|
||
|
Citaat:
. En dat zou kunnen ja. We hebben nog weleens mot hoor, maar daar zijn we zussen voor.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|