| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Of is het dan zo dat je alle banen binnen jouw studierichting leuk moet vinden?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is wel veel mogelijk, gewoon omdat je een academische graad hebt. Je mag overigens wel stages lopen, maar ik heb het zelf dus niet gedaan (ik deed een tweede studie).
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Ik zou toch wel willen weten hoe de baan was als ik eraan zou beginnen. Actually, je weet nooit echt of een baan je wel bevalt of niet, aangezien factoren als collega's enzo ook wel meespelen. Je kunt bij het ene bedrijf het absoluut niet naar je zin hebben, en op het andere bedrijf wel, ook al heb je dan dezelfde functie.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan nog kun je wel rondshoppen, helemaal als je eenmaal een eerste baan hebt gehad. Een vriend van me werkte bij een grote organisatie als... eh... ik weet niet eens hoe zijn functie heet, maar het kwam neer op een heleboel praten met een heleboel mensen En nu is hij gepromoveerd naar een meer bestuurlijke functie binnen hetzelfde bedrijf, maar ze spenderen geloof ik 3 maanden aan hem inwerken, waarbij hij de eerste 6 weken oid alleen maar meeloopt met mensen. En daar krijgt hij echt belachelijk veel voor betaald. (En het komt alsnog neer op alleen maar heel veel praten met heel veel mensen )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder lul ik trouwens uit m'n nek want ik ben ook afgestudeerd als vertaler en daarmee kan ik natuurlijk wel meteen aan de bak. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er zijn maar weinig banen waar je academisch voor onderlegd zou hóeven te zijn; het wordt gewoon gebruikt als graadmeter voor intelligentie en doorzettingsvermogen (en waarom ook niet?). En die academische graad zegt ook niet zó veel, gezien het feit dat er mensen studeren aan universiteiten die geloven dat de aarde in 6.000 jaar geschapen is ![]() @Schrödinger: 650 per maand? |
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|