Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die eerste is nogal een contradictio in terminis he. En sowieso is perfect overrated. Wat is nou perfect. Dus, gewoon een leukerd.
Alle seizoenen van alle versies van CSI allemaal achter elkaar kijken, zonder (slaap)pauze. Of eh. Een dagje gaan noodlen. |
![]() |
|
Nu moet ik aan het OMO-lied denken.
![]() ![]() Ehm. Ik heb met plezier gestudeerd, en werk met plezier, en geef de voorkeur aan werken, maar ik wil wel ooit nog doorstuderen. ![]() Leren of spelen?
|
Verwijderd
|
Jodendom. Een behoorlijk intellectueel geloof waarin dingen traditioneel gezien helemaal niet zo voor zeker aangenomen worden
![]() Strips of prentenboeken? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kip! Gave beesten en een ei, tja. D'r komt wel een kip uit, dat is wel cool, maar zonder kip komt het ook niet goed met dat ei. (ik heb geen broedmachine).
Of ging het om opeten? Dan nog kip, hoewel ik geen vlees eet (iig geen kip), maar eigenlijk ook nauwelijks eieren ![]() Mooie planten in je vensterbank of mooi huisdier op de bank? |
![]() |
|
Mooi huisdier op de bank
![]() ![]() oh edit: In een grote zachte warme stoel ![]() Horrorfilm of een aflevering van het kleine huis op de prairie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Plassen of poepen? |
![]() |
|
Lelijke bloemen die lekker ruiken. Je kan wel niet naar bloemen kijken maar je kan niet niet ruiken (oh, hallo ontkenningen
![]() Eén puist of tien mee-eters?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Besmetting bij kernreactor Petten Eric Berger | 125 | 21-11-2007 22:33 | |
Liefde & Relatie |