Advertentie | |
|
![]() |
|
Jezus, mijn studievereniging faalt echt hard zeg. Houden ze een galafeest, die ze zowat voor het eerst meer dan een week van tevoren aankondigen, verkopen ze maar 30 kaartjes.
![]() Lekker feestje word dat dan, met 30 mensen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dan allemaal suggestieve rechtse opiniestukken schrijven vol met spelfouten.
||
Citaat:
![]() En we moeten artikelen schrijven van minimaal 300 woorden. Wauw, wat een uitdaging zeg! ![]()
|
Verwijderd
|
eigenlijk wilde ik een filmpje plaatsen van enkele seconden van een tumbleweed die voorbij komt rollen met op de achtergrond zo'n fluitend geluidje, maar ik herinner me van de vorige keer dat ik dat wilde, dat dat filmpje niet bestaat. Op youtube staan allemaal filmpjes van enkele seconden van een tumbleweed die voorbij komt rollen met op de achtergrond een Amerikaan die schreewt "Oh my GOD it's a tumbleweed this is so surreal oh WOW a TUM!BLE!WEED!!!".
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En goeiemorgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mogguh! ik zit alweer een tijdje @ de uni te leren voor een tentamen wat ik eigenlijk al 2 keer gehaald heb (don't ask) en het is hier KOUD! Dat werkt toch niet lekker! Heb nog 2 uur om m'n geheugen wat te refreshen over romans en gedichten, maar de komende 2 uur mag ik hier eigenlijk niet zitten, omdat de lunchroom open gaat en ik plek moet maken voor alle kakbejaarden die hier alleen komen om te eten. Mss moet ik maar een broodje halen ofzo, dan 'mag' ik hier ook zijn. Gvd, daar betaal je dan je fucking collegegeld voor.
![]()
|
![]() |
een tumbleweed tegenkomen stond op mijn 'californië-bucketlist' toen ik daar heen ging.
ik werd dan ook erg enthousiast toen ik op route 66 reed en ik ben even uitgestapt om hem te bewonden. wel raar als dan het besef inslaat dat je ergens in the middle of fucking nowhere in een woestijn enthousiast staat te worden van een tumbleweed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
http://vimeo.com/31843771
Vimeo filmpjes insluiten lukt zeker niet he? ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|