Oud 20-01-2012, 15:37
Verwijderd
'... waar de allernieuwste resultaten van wetenschappelijk onderzoek wijzen uit dat het universum leeft.'
'Dat valt bijna niet te begrijpen voor de leek, het gaat hier om wetenschappelijke theorieën als quantummechanica of de snaartheorie.'
'Er is een onderliggende eenheid waarop alles op een mysterieuze manier is aangesloten.'

KNGHHHHHHHHH

De Happinez, goed vermaak
Advertentie
Oud 20-01-2012, 15:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat ik uitgenodigd ben voor sollicitatiegesprek!
Oeh!
Waar?
Oud 20-01-2012, 18:28
Verwijderd
Nick en Simon. Vooral als personen, maar ook Symphonica in Rosso en hoe mooi dat is. <3
Oud 20-01-2012, 19:40
Verwijderd
My name is Earl <3
Oud 20-01-2012, 20:35
art4live
art4live is offline
Citaat:
Dat ik uitgenodigd ben voor sollicitatiegesprek!
Gaaf

Ik waardeer de mensen om me heen die me door soms moeilijke situaties heen helpen
Oud 20-01-2012, 20:44
Verwijderd
Sommige van Harm Edens tweets over the voice of holland. En de reacties daarop van mijn moeder
Oud 22-01-2012, 01:59
Verwijderd
Mijn zus is jarig. We ruimden net haar feestje op terwijl de rest van het huis slaapt. Queens of the stone age op een fijn volume
Oud 22-01-2012, 03:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Queens of the stone age op een fijn volume
Dat is sowieso altijd goed.
Oud 22-01-2012, 03:13
Verwijderd
Nou altijd....stel dat je je aan het verschuilen bent voor de vijand in een oorlog, en ineens gaat er QOTS op fijn volume aan. Dan zijn toch mooi de spreekwoordelijke rapen gaar want dan weet iedereen waar je bent./kazet
;D:;d;D:;D

ontopic : geile filmpjes
Oud 22-01-2012, 03:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Me dunkt is QOTS een prima wapen om mensen mee op de vlucht te jagen! Tegen die takkeherrie is zelfs de meestgetrainde SS'er niet opgewassen. Vluchten zullen ze, met hun Luger tussen hun benen!
Oud 22-01-2012, 09:03
Verwijderd
Qotsa.
Oud 22-01-2012, 13:47
Fantôme
Fantôme is offline
ik waardeer mijn koffie terwijl ik met mijn onderzoek bezig ben. bak 6 van vandaag.
En ik waardeer dat het regent en waait zodat het niet zo erg is dat ik de hele dag in dit kamertje opgesloten zit
Oud 22-01-2012, 14:13
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Over kazet gesproken, waar is die? Ben even afwezig geweest hier, en nu zie ik hem niet meer .
Oud 22-01-2012, 14:50
Verwijderd
kazet spookt nog altijd rond, alleen onder een andere naam: Schrödinger
Oud 22-01-2012, 19:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
3 Op Reis, met Floortje Dessing in Noord-Korea Wat een heerlijk bizar land, met al die stricte regels. Ik zou het bijna met eigen ogen willen aanschouwen!
Oud 23-01-2012, 03:27
sweetbanana
sweetbanana is offline
Murphy Brown, mn haar dat prinsesachtig zit en Ed Sheeran!
Oud 23-01-2012, 20:38
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een veel-voor-weinig-legging gekocht bij de HEMA, omdat ik een beetje geldloos ben en ik heb echt nodig had. En hij zit echt als gegoten . En hij was maar vier euro . Zulke dingen waardeer ik heel erg!
Oud 25-01-2012, 10:22
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn nieuwe sloffen Veel erger krijg je ze niet..

Maar lekker wárm, jonge!
Oud 25-01-2012, 10:46
Verwijderd
die zijn wel een beetje afschuwelijk ja

ik waardeer zelfgebakken brood, mijn sog-activiteit van de week. nu bezig met een suikerbrood en daarna nog twee bruine broden bakken voor gewoon. en ik waardeer mijn lieve Kenny, die het kneedwerk voor me doet.
en ook mijn kinders, vooral de ene die de hele dag achter zijn loopauto loopt en vet trots is op zichzelf <3
en Breaking Bad
en toen was het klaar
Oud 25-01-2012, 13:53
Verwijderd
Tentamenweek ging PRIMA
Oud 25-01-2012, 16:45
Verwijderd
Ik waardeer eigenlijk de hele week. Mijn tentamen ging goed, ik had binnen anderhalf uur het cijfer ervoor en ik had een 8 . Toen had ik vandaag een sollicitatiegesprek wat ook goed ging, en werd ik vanmiddag gebeld of ik morgen al wilde komen werken . Allemaal prima dus nu ga ik morgen werken.
Oud 25-01-2012, 16:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gefeliciteerd Apate, want een goed nieuws allemaal
Oud 25-01-2012, 17:01
Verwijderd
Herman Gorter <3
Oud 25-01-2012, 17:49
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Morgen met

kunst loeren
Oud 26-01-2012, 19:13
Verwijderd
Ik heb een 8.4 voor mijn tentamen van filosofie
Oud 26-01-2012, 20:10
Verwijderd
Dat ik mezelf aan heb gezet tot hardlopen.
Oud 27-01-2012, 15:22
Verwijderd
Ik waardeer dat ik alletwee mijn tentamens heb gehaald. Ik wacht nog op de uitslag van de derde en nummer 4+5, daar heb ik wel vertrouwen in, volgende week. Hoera!
Oud 27-01-2012, 17:35
Verwijderd
Ik waardeer het dat ik bij onwaarschijnlijke mensen terecht kan voor advies.
Oud 27-01-2012, 20:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik waardeer mijn nieuwe gekochte dingen voor mijn verloskundestage ^^. Een mooi (ski)jack die van 200 euro naar 50 euro was afgeprijsd, en mijn heerlijk warm gevoerde kaplaarzen, en mijn skisokken die ook al zo lekker warm zijn en maar 5 euro per paar waren . En het jack is echt heel fijn, want ik kan hem ook gewoon aan zonder voor schut te lopen .
Oud 27-01-2012, 21:21
Verwijderd
Dat zowel het symposium dinsdag als mijn eerste stagedag (ever) donderdag heel erg meevielen en ik dik tevreden was en eigenlijk nog steeds ben!
Oud 27-01-2012, 21:28
Carn
Carn is offline
Ik heb besloten dat ik weer meer ga drummen en iemand heb aangeschreven voor drumles.
Oud 29-01-2012, 11:40
Verwijderd
Gisteren ging ik met iemand een eindje wandelen en toen vertelde hij me dat er in het dorp waar hij vandaan komt een boom ondersteboven groeit. Die heeft Napoleon daar geplant. Ik kon het in eerste instantie moeilijk geloven, maar andere mensen uit dat dorp zeiden dat het echt zo was. Die boom groeit dus met zijn wortels omhoog.

En ik kan het waarderen dat ik, omdat ik bij zoveel verschillende mensen woon, allemaal dingen zie die me anders nooit waren opgevallen. Dat alle mensen een andere manier hebben om zure room door hun soep te roeren, bijvoorbeeld. En de gewoontes qua eten, wanneer je geacht wordt te eten, en of dat samen is. En, ja, gewoon, heel veel kleine dingetjes waarvan ik er nooit zo over nagedacht heb dat iedereen die anders doet. Het klinkt als een klein inzicht, maar het is een vrij groot inzicht in de psyche van de mens, ofzo. (niet dat ik het eerder niet wíst, maar het zo meemaken is iets anders dan het weten)
Oud 29-01-2012, 17:04
Miekje*
Miekje* is offline
Dat het ukelele spelen me al best goed af gaat, en zo goed heb ik nog niet geoefend . Ik ken nu drie akkoorden uit mijn hoofd en daar kun je al best een leuk melodietje mee fabriceren, en ik heb van mijn lieve vriendje iets leren tokkelen. Yay, blij en gemotiveerd enzo!
Oud 29-01-2012, 17:10
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Dat het ukelele spelen me al best goed af gaat, en zo goed heb ik nog niet geoefend . Ik ken nu drie akkoorden uit mijn hoofd en daar kun je al best een leuk melodietje mee fabriceren, en ik heb van mijn lieve vriendje iets leren tokkelen. Yay, blij en gemotiveerd enzo!
Cool!

Hoe stem je die ukelele?

Heb het idee dat ik hier gewoon een speelgoedmodel heb of zo, krijg het gewoon niet goed .
Oud 29-01-2012, 17:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Cool!

Hoe stem je die ukelele?

Heb het idee dat ik hier gewoon een speelgoedmodel heb of zo, krijg het gewoon niet goed .
Met een online stemding of het stemkastje van mijn lieftallige vriendje ^^.
Oud 30-01-2012, 15:02
Verwijderd
Het nieuwe album van Rome.
Oud 30-01-2012, 18:37
Missy
Missy is offline
De eerste sneeuw!
Oud 30-01-2012, 18:38
Miekje*
Miekje* is offline
Sneeuw <3
Oud 30-01-2012, 22:08
Verwijderd
Dit mag ook hier.

Citaat:
Amsterdam is zo kankermooi. Driekwart van de stad is verborgen.

Voorbeeldje. Van buiten:

Datzelfde gebouw van binnen:
Spoiler

<333333333333333333
Oud 30-01-2012, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Dit mag ook hier.
In dezelfde categorie:

Dat zo midden in Amsterdam, geweldig <3. Zo rustig opeens.
Oud 30-01-2012, 23:39
Verwijderd
Citaat:
In dezelfde categorie:
[afbeelding]

Dat zo midden in Amsterdam, geweldig <3. Zo rustig opeens.
En ondertussen lopen er dagelijks duizenden toeristen op enkele tientallen meter afstand, drammend en zich verlekkerend aan 'nohhh Amsterdam', soms letterlijk langs de achterzijden van de huizen die hieraan grenzen en pal langs de steeg die hiernaar leidt. Het barst van zulke dingen. Maar het is niet raar, er is daar ook niets te zien. Behalve gewoon de stad zelf.

Ik wil nooit ergens anders wonen.
Oud 30-01-2012, 23:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit mag ook hier.
Ik vind de voorkant ook al prachtig
Oud 31-01-2012, 00:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tim Key die Simon Amstell interviewt voor Simon's DVD. Zo heerlijk pijnlijk en awkward. En ik hou van Tim Key. En Simon Amstell. Maar meer van Tim.
Oud 31-01-2012, 01:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vanochtend om kwart over zes moest ik de trein hebben, en toen zette ik de allereerste voetstappen in een verse laag sneeuw <3 Weet je hoe vet.
Oud 31-01-2012, 01:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tim Key die Simon Amstell interviewt voor Simon's DVD. Zo heerlijk pijnlijk en awkward. En ik hou van Tim Key. En Simon Amstell. Maar meer van Tim.
[filmpje]
Prachtig.
Oud 31-01-2012, 09:24
Verwijderd
Sjezus Sigmund, dat plaatje had best wat hogere kwaliteit mogen zijn, ik wacht maar wat graag een minuut of 4 voor een plaatje geladen is

Anyway, ik waardeer het wel dat ik blijkbaar de enige op intarwebs ben (althans, volgens ome Google) die het woord 'snarrel' gebruikt (als synoniem voor 'bakkes', 'waffel', 'giechel', 'mond' en 'mik') -- omdat het zo'n goed woord is ga ik mijn uiterste best doen het te epicentreren en verspreiden om zo de Neerlandsche tael te verrijcken met dit goede woord
Oud 31-01-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Sjezus Sigmund, dat plaatje had best wat hogere kwaliteit mogen zijn, ik wacht maar wat graag een minuut of 4 voor een plaatje geladen is

Anyway, ik waardeer het wel dat ik blijkbaar de enige op intarwebs ben (althans, volgens ome Google) die het woord 'snarrel' gebruikt (als synoniem voor 'bakkes', 'waffel', 'giechel', 'mond' en 'mik') -- omdat het zo'n goed woord is ga ik mijn uiterste best doen het te epicentreren en verspreiden om zo de Neerlandsche tael te verrijcken met dit goede woord
Snarrel?

Dat zal ik voortaan ook gebruiken, het woord staat me wel aan, ja. Houd je snarrel. Als jij mij belooft dat je het woord 'bled' (voor 'plat ding') helpt verspreiden zal ik er nog reclame voor maken ook.
Oud 31-01-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Snarrel?

Dat zal ik voortaan ook gebruiken, het woord staat me wel aan, ja. Houd je snarrel. Als jij mij belooft dat je het woord 'bled' (voor 'plat ding') helpt verspreiden zal ik er nog reclame voor maken ook.
Oh, zeker! Maar voor mij is 'bled' echt een vrij normaal woord hoor, ik wist meteen wat je bedoelde toen je het er een poosje geleden over had
Oud 31-01-2012, 21:08
Verwijderd

+ nieuwe computer (Windows 7 )
Oud 31-01-2012, 21:17
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
[filmpje]

+ nieuwe computer (Windows 7 )
Your musical compatibility with panopticon is EXTREMELY LOW

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: