Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een veel-voor-weinig-legging gekocht bij de HEMA, omdat ik een beetje geldloos ben en ik heb echt nodig had. En hij zit echt als gegoten
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
die zijn wel een beetje afschuwelijk ja
![]() ik waardeer zelfgebakken brood, mijn sog-activiteit van de week. nu bezig met een suikerbrood en daarna nog twee bruine broden bakken voor gewoon. en ik waardeer mijn lieve Kenny, die het kneedwerk voor me doet. en ook mijn kinders, vooral de ene die de hele dag achter zijn loopauto loopt en vet trots is op zichzelf <3 en Breaking Bad en toen was het klaar |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik waardeer eigenlijk de hele week. Mijn tentamen ging goed, ik had binnen anderhalf uur het cijfer ervoor en ik had een 8
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik waardeer mijn nieuwe gekochte dingen voor mijn verloskundestage ^^. Een mooi (ski)jack die van 200 euro naar 50 euro was afgeprijsd, en mijn heerlijk warm gevoerde kaplaarzen, en mijn skisokken die ook al zo lekker warm zijn en maar 5 euro per paar waren
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren ging ik met iemand een eindje wandelen en toen vertelde hij me dat er in het dorp waar hij vandaan komt een boom ondersteboven groeit.
![]() ![]() ![]() En ik kan het waarderen dat ik, omdat ik bij zoveel verschillende mensen woon, allemaal dingen zie die me anders nooit waren opgevallen. Dat alle mensen een andere manier hebben om zure room door hun soep te roeren, bijvoorbeeld. En de gewoontes qua eten, wanneer je geacht wordt te eten, en of dat samen is. En, ja, gewoon, heel veel kleine dingetjes waarvan ik er nooit zo over nagedacht heb dat iedereen die anders doet. Het klinkt als een klein inzicht, maar het is een vrij groot inzicht in de psyche van de mens, ofzo. (niet dat ik het eerder niet wíst, maar het zo meemaken is iets anders dan het weten) |
![]() |
|
Dat het ukelele spelen me al best goed af gaat, en zo goed heb ik nog niet geoefend
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hoe stem je die ukelele? Heb het idee dat ik hier gewoon een speelgoedmodel heb of zo, krijg het gewoon niet goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil nooit ergens anders wonen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Sjezus Sigmund, dat plaatje had best wat hogere kwaliteit mogen zijn, ik wacht maar wat graag een minuut of 4 voor een plaatje geladen is
![]() Anyway, ik waardeer het wel dat ik blijkbaar de enige op intarwebs ben (althans, volgens ome Google) die het woord 'snarrel' gebruikt (als synoniem voor 'bakkes', 'waffel', 'giechel', 'mond' en 'mik') -- omdat het zo'n goed woord is ga ik mijn uiterste best doen het te epicentreren en verspreiden om zo de Neerlandsche tael te verrijcken met dit goede woord ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat zal ik voortaan ook gebruiken, het woord staat me wel aan, ja. Houd je snarrel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||