Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Een kennis heeft voor haar scriptie een man geïnterviewd met recorder erbij, en nu heeft ze een letterlijk citaat van die man in haar scriptie gezet en de scriptie ook naar hem gestuurd, en nu heeft ze een boos mailtje gekregen van 'm dat ze hem niet letterlijk had mogen citeren omdat wat er nu staat 'zijn visie niet goed weergeeft'.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Morgen ga ik naar de huisarts, maar ik vind het altijd vervelend om naar de huisarts te gaan want dan voel ik me zo'n aanstellertje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En mijn andere plantje kan ik niet vinden ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn moeder had er ook een. Bij haar zou een stoel nog wortel schieten, maar het bonsaiboompje ging na driekwart jaar de pijp uit. Wat nog lang is, als ik een bonsaiboompjesman die ik er toevallig over sprak mag geloven. Het zijn nogal verwende krengen dus bij de meeste mensen gaan ze binnen twee/drie weken dood, zei 'ie.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik had een whine-berichtje over mijn véél te lange en zware dag op fb gepost, omdat behoefte had aan meelevende reacties. Vindt een vriendin het blijkbaar wel lollig en verwelkomt me in de echte wereld alsof ik hiervoor maar een beetje aan het niksen was ofzo
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik weet nooit zo goed wat ik van Paul de Leeuw moet vinden.
Hij kan heus wel echt dingen, en is erg adrem, maar hij gaat zo laks om met zijn talent. In die Madiwodovrijdagshow was hij zo 'ik presenteer het, dus het is sowieso wel leuk'. En hij zou vaker moeten zingen, want hij heeft een topstem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die wensprogramma's vind ik nooit zo leuk. Kan hij weer voor de 1000e keer een Annie van om de hoek te kakken zetten, nah. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|