Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En wat een andere dingen dan de kriebels in mijn schriften. Ik doe niet aan zulke dik omlijnde 'duidelijke' figuren, maar meer aan penkriebels en schetserige lijnen en vrouwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ovomaltine.
![]() Ik moet trouwens heel vaak denken aan een scčne uit een of ander boek, volgens mij 'de ontdekking van de hemel', waarin de hoofdpersonen door Israël lopen en dan om een of andere reden het woord 'kletskop' gebruiken. De vrouw voor hun (/hen /hon /hin) draait zich om en zegt: 'kletskop... dat woord heb ik lang niet meer gehoord'. Dat is echt een bizar treffend stukje. |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
Af en toe vind ik het echt jammer dat ik daar de energie niet voor heb het echt goed te doen en het doorzettingsvermogen zoiets niet vol te houden. Ik zou het ook wel willen kunnen, alleen dan wel vanzelluf en niet met duizenden uren diep geconcentreerd tekenen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm, eigenlijk wil ik het pakketje van Vowel op gaan halen bij de boerrrren, maar het is wel laat om nu nog aan te gaan bellen. Stiekem hoop ik dan ook dat ze naar míj komt. Omdat ik gisteren ook naar hén ben gegaan met het pakje voor mijnheer. Maar dan wel _nu_. Want ik wil het in mijn handen hebben ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens kan ik me wel voorstellen dat Nesquik prima smaakt door pindakaas, vlokken, brinta, yoghurt, und so weiter ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha, ja, MindCandyMan en z'n zieke vooruitgang. Heel indrukwekkend, ja. Ik had zelfs een keer een topic over 'm geopend op ARTistiek.
Maar de grap is dat iedereen dergelijke vooruitgang kan boeken. Iedereen. Je moet er alleen elke dag iets voor doen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|