Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind de vampieren júist heel leuk in combinatie met de geliefden. Omdat ze een beetje hetzelfde willen (en dus elkaar kunnen helpen), maar als alle weerwolven eruit zijn, winnen sowieso de geliefden en niet de vampieren (tenzij de geliefden al vampier zijn, dan weer wel). Geeft juist extra dimensie en extra theorieën en zo.
![]()
|
Leuk om het enthousiasme te zien hier
![]() Ik zal me bij deze kandidaat stellen als spelleider voor het volgende spel, als daar geen bezwaar tegen is natuurlijk. Da's misschien makkelijker om om eventuele vragen te beantwoorden. Wanneer is het volgende spel eigenlijk? Ik heb de vorige overgeslagen. Welke functies er wel en niet in komen hangt ook af van het aantal deelnemers.
|
Oh ik had maar de helft gelezen
![]() En als er een ziener is, krijgt die dan te horen of de opgevraagde gebeten is of geldt het net als bij de geliefden dat dat niet verteld wordt?
||
Citaat:
En die wilde ik eigenlijk heel graag spelleiden... Snap dat het handig is dat EoS deze (met de vampieren) spelleidt, maar ik stel me kandidaat als co-spelleider.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles Eye of Sauron | 70 | 05-07-2012 19:11 | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 |