Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh wow, wat is Metropolis toch een meesterlijk programma. Er werd net een oude vrouw geinterviewd:
"Wat vind u het moeilijkste aan relaties?" "Nou eh, de seksualiteit." "Hoezo dat dan?" "Nou, als je 76 bent heb je niet zo veel zin meer, maar m'n man wil nog minstens 1 keer in de week en dat wil ik niet altijd." "En zegt u dat dan ook gewoon?" "Oh ja hoor. En soms zeg ik 'Nou schat, prima, maar dan wil ik wel die schoentjes die ik zo leuk vond." *camera zoomt in op schoenen* ![]()
||
Citaat:
![]() En morgen ga ik mijn toepassingstoets röntgen verknallen. Foto's beoordelen gaat prima, alleen foto's maken niet. In de praktijk mocht ik geen foto's maken en tijdens de lessen heb ik maar één keer kunnen oefenen, omdat anderen uit mijn klas steeds voor waren en we natuurlijk maar één röntgenapparaat op school hebben. Dit gaat dan de eerste keer worden dat ik ga zakken voor een toets op deze school. Fijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Waarom hoor ik mijn bovenbuurman praten? Het is verdorie zo gehorig alsof ik in een gewoon woonhuis zit
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
En dat van die bezem was een grapske trouwens hoor ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat: