Oud 03-03-2012, 08:05
Verwijderd
Aw wat kut Trimm
Advertentie
Oud 03-03-2012, 08:20
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ja.

Goedemorgen anyway. (:
Oud 03-03-2012, 08:49
Verwijderd
Citaat:
KAK!

Ben vanavond na 't werk nog even naar een feestje geweest en ging daarna wat drinken met collega's, en omdat ik wist dat ik laat zou terugzijn had ik aan mijn bff (die vandaag verhuisde naar Duitsland) gevraagd of ik haar fiets mocht lenen. Dat was prima, maar ze wou 'm wel volgende week terug...
Nou, ik ging dus uit en ging daarna nog even een broodje shoarma halen en toen ik buiten kwam was haar fiets weg. NOOOOOO!!!!
Nu moet ik dus een fiets voor haar regelen en ik heb 't financieel al niet zo breed en ik moest m'n eigen fiets ook nog laten maken enzo. Muuuuh, DO NOT WANT!
Wat een kuteinde van een verder toffe avond.
Nohhh. *aai*
Oud 03-03-2012, 08:49
Neko*
Neko* is offline
Tijd voor koffie.
Oud 03-03-2012, 09:29
Verwijderd
Jeetje ik ben echt kapot Goedemorgen
Oud 03-03-2012, 09:35
Neko*
Neko* is offline
Wat heb je gedaan dan, Apate?
Oud 03-03-2012, 09:39
Verwijderd
Even nadenken. Ik ben maandag naar Groningen geweest. Ik had dinsdag de hele dag college, en ging 's avonds eten met mijn introductieweekgroepje, woensdag moest ik werken en heb ik me uitgesloofd in de keuken, donderdag had ik de hele dag college en heb ik me 's avonds uitgesloofd in de keuken en vrijdag had ik college en heb ik me nóg meer uitgesloofd in de keuken en heb ik laminaat gelegd bij mijn zus haar nieuwe appartementje , toen hadden we gisteravond (oh, dat was natuurlijk vrijdag ik ben de dagen van de week een beetje kwijt) ons huis(kerst)diner, 8 gangen <3 waarvoor ik me al die tijd heb uitgesloofd. Tegelijkertijd kwamen mijn ouders hier slapen omdat ze niet op en neer konden van Leeuwarden naar Leiden en ze hier 2 dagen achter elkaar aan moesten zijn. Dus toen vanochtend om half 8 opgestaan (terwijl ik om 2 uur half 3 ging slapen toen hadden we pas de koffie met chocolaatjes op. En ik ging als eerste slapen ) en mijn ouders naar mijn zus gebracht en toen heel veel afgewassen en nu ben ik moe. En ik moet vanmiddag naar Utrecht om een vriendin te helpen verven in háár nieuwe kamer
Oud 03-03-2012, 09:42
Neko*
Neko* is offline
Wat een week zeg Geen wonder dat je daar moe van wordt.
Oud 03-03-2012, 09:43
Neko*
Neko* is offline
Als ik in jouw schoenen stond was ik lekker weer in bed gekropen en kon dat verven me gestolen worden.
Oud 03-03-2012, 09:46
Verwijderd
Oh, ik vind verven wel leuk om te doen en het is mijn beste vriendinnetje en ik heb haar al best lang niet gezien. Anderhalve week ofzo, wat best lang is
Oud 03-03-2012, 09:55
Neko*
Neko* is offline
Ik vind het ook wel leuk om te doen, maar dan wel op het moment dat ik uitgerust en fit ben en zo. Maar als het je beste vriendinnetje is, is het wel anders, denk ik. Ik zie mijn beste vriendinnetje echt te weinig. Eigenlijk zie ik al mijn vriendjes te weinig.
Oud 03-03-2012, 10:08
Verwijderd
Nou ja, daarom. En bovendien ben ik zo blij voor haar dat ze een kamer heeft want heel gedoe enzo. Utrecht .
Oud 03-03-2012, 10:17
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wij hadden na een week zoeken een kamer in de Bilt.

Utrecht centrum is 10 minuten fietsen. (:
Oud 03-03-2012, 10:19
Verwijderd
Wij als in Jij + vriendin? Dan ga je toch niet met z'n tweeën op een studentenkamer zitten hopelijk dat mag helemaal niet en alles
Oud 03-03-2012, 10:30
mollerator
mollerator is offline
Kak, ik heb meer aftrekposten nodig. Ik moet nog 380 euro aan de belastingdienst afdragen
Oud 03-03-2012, 10:37
Neko*
Neko* is offline
Wat veel!
Oud 03-03-2012, 10:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lucky is natuurlijk ook wel een grootverdiener!
Oud 03-03-2012, 10:58
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Wat veel!
Ja veel te veel, maar ik kan helaas niets meer verzinnen om legaal af te trekken. Ik dacht even dat ik m;n collegegeld voor 2006-2009 wel kon opvoeren, maar die vlieger gaat helaas niet op

Ik twijfel bij 1 ding of ik het mag opvoeren of niet. Ik kan op internet niet echt vinden hoe het nu precies werkt en de beschrijving in het aangifteprogramma is erg onduidelijk. Misschien moet ik het gewoon doen en als het niet goed is hoor ik het wel
Oud 03-03-2012, 11:00
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Lucky is natuurlijk ook wel een grootverdiener!
Als ik ga middelen krijg ik ook een behoorlijk pak papier, maar ik heb net berekend dat ik in 2014 pas kan bepalen wat het gunstigste is om te doen
Oud 03-03-2012, 11:11
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja veel te veel, maar ik kan helaas niets meer verzinnen om legaal af te trekken. Ik dacht even dat ik m;n collegegeld voor 2006-2009 wel kon opvoeren, maar die vlieger gaat helaas niet op

Ik twijfel bij 1 ding of ik het mag opvoeren of niet. Ik kan op internet niet echt vinden hoe het nu precies werkt en de beschrijving in het aangifteprogramma is erg onduidelijk. Misschien moet ik het gewoon doen en als het niet goed is hoor ik het wel
Ik zou het gewoon doen. Als ze het er niet mee eens zijn dan komt dat dan wel. Doe ik ook altijd met mijn ziektekosten.
Oud 03-03-2012, 11:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als ik ga middelen krijg ik ook een behoorlijk pak papier, maar ik heb net berekend dat ik in 2014 pas kan bepalen wat het gunstigste is om te doen
Hmm. Volgens mij kan ik niet middelen. Anders zou het wel gunstig zijn, denk ik, aangezien ik in de eerste 8 maanden van 2011 niet gewerkt heb. Mijn belastingtarief was wel laag die laatste 4 maanden, 4%. Nu is het 16,5%.
Oud 03-03-2012, 11:25
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Hmm. Volgens mij kan ik niet middelen. Anders zou het wel gunstig zijn, denk ik, aangezien ik in de eerste 8 maanden van 2011 niet gewerkt heb. Mijn belastingtarief was wel laag die laatste 4 maanden, 4%. Nu is het 16,5%.
Dat is juist het gunstige aan middelen. Je mag inkomen uitsmeren over jaren dat je niet gewerkt hebt.
Oud 03-03-2012, 11:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is juist het gunstige aan middelen. Je mag inkomen uitsmeren over jaren dat je niet gewerkt hebt.
Ja, weet ik. Maar dat mag hier dus niet volgens mij. Als ik terug naar Nederland verhuis is het wel weer gunstig, want volgens mij telt mijn salaris hier niet mee voor de Belastingdienst.
Oud 03-03-2012, 11:42
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ja, weet ik. Maar dat mag hier dus niet volgens mij. Als ik terug naar Nederland verhuis is het wel weer gunstig, want volgens mij telt mijn salaris hier niet mee voor de Belastingdienst.
Helaas, je moet het gehele middelingstijdvak belastingplichtig zijn geweest in Nederland.
Oud 03-03-2012, 11:44
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wij als in Jij + vriendin? Dan ga je toch niet met z'n tweeën op een studentenkamer zitten hopelijk dat mag helemaal niet en alles
Wij zitten hier gewoon legaal hoor.
Oud 03-03-2012, 11:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Helaas, je moet het gehele middelingstijdvak belastingplichtig zijn geweest in Nederland.
Hè gets.
Oud 03-03-2012, 11:49
Zeppelin
Zeppelin is offline
Heb je je vriendin al ten huwelijk gevraagd LeMiserable?
Oud 03-03-2012, 12:13
Verwijderd
goejemiddag
Oud 03-03-2012, 12:34
Zeppelin
Zeppelin is offline
Waarom kost tv kijken zo jezusveel geld? Ik wil een aansluiting voor mijn zoon, maar hallo 9 euro per maand om niet eens te kunnen bepalen wanneer je iets kijkt en ook nog eens de hele tijd verplicht reclame moeten kijken.
Oud 03-03-2012, 13:05
Martiño
Martiño is offline
9 euro vind ik nog meevallen (ik neem aan gewone kabelaansluiting?). Digitale TV is nog duurder.
Misschien is Digitenne iets voor jou?
Oud 03-03-2012, 13:07
Martiño
Martiño is offline
Gisteren echt een superleuke avond gehad. Genoeg gedronken dat ik daardoor heel erg naar mijn zin had maar ook weer niet zo veel dat ik dronken in bed belande. Alleen jammer dat ik daarna tot 1 uur in bed lag, nu moet ik me heel erg haasten
Oud 03-03-2012, 13:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
9 euro vind ik nog meevallen (ik neem aan gewone kabelaansluiting?). Digitale TV is nog duurder.
Misschien is Digitenne iets voor jou?
ja dat is digitenne, dat is 9 euro. Die vaste aansluiting zit een kilometer van zijn kamer af, is niet handig met kabel.
Ik zit nu te denken dat een (mini)laptop een betere investering is.
Oud 03-03-2012, 13:09
Martiño
Martiño is offline
En vrijdagavond is blijkbaar de bejaardenavond in de homokroeg in Eindhoven. Er stond een man van 50 of 60 (ruitjesoverhemd en wollen pullover) te dansen op de nieuwste hit van Madonna, terwijl wij stonden te facepalmen in een hoekje De barman/glazenophaler vroeg al of ik me niet in de avond vergist had, blijkbaar wel dus.
Ondanks dat voelde ik me HEEL ERG OUD door de jaren '80/'90 muziek.
Oud 03-03-2012, 13:12
Lorelei
Lorelei is offline
Blub.
Oud 03-03-2012, 13:13
Geel
Geel is offline
Hoi!
Oud 03-03-2012, 13:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Blub.
Champagne?
Oud 03-03-2012, 13:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Champagne?
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauhauw
Oud 03-03-2012, 13:20
Verwijderd
Ik heb gister veel te veel gedronken en ik moet nog zoveel doehoen vandaag
Oud 03-03-2012, 13:21
Verwijderd
dat laat mer aan film van k3 denken.
Oud 03-03-2012, 13:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb gister veel te veel gedronken en ik moet nog zoveel doehoen vandaag
Jonge, ik heb volgende week tentamen en kan me niet eens concentreren op een aflevering van law&order
Oud 03-03-2012, 13:23
Verwijderd
Daarom heb ik je een leuke pm gestuurd
Oud 03-03-2012, 13:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauhauw
DIEP IN DE ZEE (diep in de zee)
DIEP IN DE ZEE (diep in de zee)
Al die sardientjes
Zijn ook mijn vriendjes
Jippie ja jee!
Hier in de zee heb ik het best
Wij hebben zelfs een kreeftenorkest
Zorgen vergeet je
Altijd een beetje
Diep in de zee!
Oud 03-03-2012, 13:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jonge, ik heb volgende week tentamen en kan me niet eens concentreren op een aflevering van law&order
Welke Law & Order kijk jij?
Oud 03-03-2012, 13:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Welke Law & Order kijk jij?
Wat er maar langskomt. Ik keek net naar criminal intent maar ik vind de originele met McCoy en SVU leuker. Ik vind criminal intent de saaiste verhaallijnen en ik vind die ene vent (niet Mr Big maar die ander) echt zo ontzettend irritant
Oud 03-03-2012, 13:30
Lorelei
Lorelei is offline
En nu kijk ik naar de herhaling van the voice kids... want ja, je moet toch iets.
Oud 03-03-2012, 14:11
Verwijderd
jeuj mijn haar is weer lang aan het worden
Oud 03-03-2012, 15:09
Verwijderd
Ik zit bij de kappert
Oud 03-03-2012, 15:16
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik zit bij de kappert
heb je je telefoon met kauwgom aan de spiegel geplakt?
Oud 03-03-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zit bij de kappert
wat ga je met je haar doen?
Oud 03-03-2012, 16:10
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik zit bij de kappert
Oja. Dat zou ik gisteren ook nog doen. Of eigenlijk twee weken geleden al, maar ik blijf het steeds uitstellen tot 'morgen'... Toch maar eens een herinnering in de telefoon zetten.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten