Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n ouders hebben zo'n ding dat je boven het bed kan hangen, en daar ga ik weleens onder als ik daar ben, nu het weer lente wordt. Anders zie ik eruit als een lijk, omdat ik bijna nooit in de zon kom. Maar ik laat het uiteraard niet zo ver komen dat ik eruit zie als Oh Oh Cherso Barbie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op Viva is een of andere trieste gefrustreerde gast helemaal los aan het gaan, dat alle Vivavrouwen hoeren zijn en huwelijken kapot maken en dood moeten enz enz.
Nu post hij dit: Ik ben net klaargekomen op het beeldscherm. MIJN SPERMA zit nu op JULLIE FORUM. DAT VERDIENEN JULLIE HOEREN!!!!! DAN WEET JE HET!!! ![]() ![]() ![]() dat wilde ik even met mijn favo pixelvriendjes delen, kusjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ohja, hij.
Op FOK! zit trouwens iemand die ook weleens TheCreator zou kunnen zijn. Hij heeft dezelfde issues, hij typt alleen normaler. Sterker nog, Fokkers die zijn op een gegeven moment uitgekomen bij zijn account hier, en hebben toen al z'n post over nehers weer daar gepost. Het is wat met rare snuiters op internet. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|