Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen op school die net voor je neus stoppen of onhandig doen en dan doen alsof er niks aan de hand is. Of stoeipartijen op de trap, waardoor ik weer tegen de trapleuning aan knal. En brugjes die je omver rennen, maar 6de klassers duwen je ook omver. Dus ik waardeer veel mensen op school niet.
|
![]() |
|
dat ik naar een andere locatie van mijn school moest waar ik de weg niet weet voor mondeling examen engels en dat daar toen zulke aardige leerlingen waren die de bordjes die ze op hadden gehangen om ons de weg te wijzen gewoon van de muur af hadden gehaald, ik heb gewoon een kwartier verdwaald door die school gelopen
![]()
|
Grote teringzooi op 't werk. *zucht* niet leuk meer zo. Iedereen stopt, is ziek of overspannen en met de sollicitaties die binnenkomen word niks gedaan. En dan word er eens 1 kind aangenomen en die is dan echt te sloom voor woorden, waardoor iedereen gek van haar wordt.
Het is echt niet meer fijn werken als iedereen wil opstappen. ![]()
|
Dat ik de hele dag op school heb gezeten zonder ook maar 1 les te hebben. Mijn school : steeds verassend, altijd nadelig.
En mijn keel die aanvoelt als schuurpapier en mijn neus die dicht zit.
|
Verwijderd
|
Als men echt een eigen bijdrage van 9€ per recept gaat invoeren, dan ga ik wel een keer failliet hoor. Mijn uitkering gaat misschien omlaag, eigen risico is al dik verhoogd, ik betaal vanaf dit jaar al eigen bijdrages voor ggz en ook voor woonbegeleiding. Op mijn ouders kan ik straks ook niet meer terugvallen want mijn pa is werkloos geraakt en zit in de cultuursector. Oh en studeren wordt ook steeds onmogelijker want ik kan niet op normaal tempo studeren dus dan heb je straks van die langstudeerboetes... Laat het roer alsjeblieft omgaan in Den Haag.
|
![]() |
|
Fietsers uit zijstraatjes die zich niet bedenken dat mensen op de Nieuwegracht daar wel eens doorrijden omdat het een redelijk doorlopende weg is. Ik wil best voorrang geven aan mensen maar als ik dan een keertje hard fiets en niet op tijd kan stoppen als er iemand uit een zijstraatje van rechts komt, ga dan niet alsnog oversteken want dan moet ik keihard remmen/je van je sokken rijden. Je rijdt in zo'n zijstraatje toch veel langzamer, je kan best even kijken of je over kan steken, en ik rij veel harder. En dan een beetje zelfvoldaan "Nou ik kwam van rechts" zeggen tegen niemand in het bijzonder terwijl ik bijna van mijn fiets flikker.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja oké, ik zit fout en zij niet echt. Toch, ik kan ze niet waarderen want als ik fiets heb ik het liefst dat alle verkeer voor mij uit de weg gaat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jezus, ik kan mijn vriend soms echt niet waarderen. Dan werkt hij 8 uur achter elkaar door zonder pauze, 'omdat het werk afmoest'. Hij woont serieus 200 meter van het kantoor af, hij kan heus wel een halfuurtje naar huis om wat te eten zonder dat het werk zich ongeremd gaat vermenigvuldigen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat het een belachelijk grote chaos is op m'n werk, m'n bazin in tranen was en ik volgende week op koninginnedag én 5 mei moet werken, terwijl ik had vrij gevraagd.
M'n bff komt na maanden eindelijk weer eens naar Nederland en we zouden gaan feesten (en kamperen!) in Wageningen, maar nu kan dat dus niet. ![]() Ik ben er echt heul verdrietig om, want ik mis haar tantoeveel. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |