Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2012, 18:10
Missy
Missy is offline
Dat ik tijdelijk geen auto tot mijn beschikking heb.
Oud 12-04-2012, 17:46
Verwijderd
Eva Jinek.
Oud 12-04-2012, 18:09
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Eva Jinek.
why, ze heeft tieten om trots op te zijn

overigens kan ik mn neus niet waarderen, DE HELE DAG bloedneus, heletijd, volgens mij val ik flauw de volgende keer dat ik nog meer bloed verlies

heb ongeveer 7 keer nu bloed neus gehad!
Oud 12-04-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
why, ze heeft tieten om trots op te zijn
Dus jij waardeert iedereen die tieten heeft waar ze trots op mag zijn?
Oud 12-04-2012, 18:15
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Dus jij waardeert iedereen die tieten heeft waar ze trots op mag zijn?
nee dat heb ik niet gezegd! ik vind het gewoon zo, en dat is niet bij iedereen
Oud 13-04-2012, 15:04
Martiño
Martiño is offline
WEER geen Donald Duck! Twee weken nu al niet! Kut PostNL, ik heb de neiging om naar het sorteercentrum te fietsen en zelf mn post uit te zoeken
Oud 13-04-2012, 15:12
Verwijderd
Mensen op school die net voor je neus stoppen of onhandig doen en dan doen alsof er niks aan de hand is. Of stoeipartijen op de trap, waardoor ik weer tegen de trapleuning aan knal. En brugjes die je omver rennen, maar 6de klassers duwen je ook omver. Dus ik waardeer veel mensen op school niet.
Oud 15-04-2012, 07:15
Verwijderd
Al die kutadverteerders die te lui zijn om een foto bij hun kameromschrijving plaatsen.
Oud 16-04-2012, 07:19
Neko*
Neko* is offline
Opstaan.
Oud 17-04-2012, 13:57
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
dat ik naar een andere locatie van mijn school moest waar ik de weg niet weet voor mondeling examen engels en dat daar toen zulke aardige leerlingen waren die de bordjes die ze op hadden gehangen om ons de weg te wijzen gewoon van de muur af hadden gehaald, ik heb gewoon een kwartier verdwaald door die school gelopen
Oud 18-04-2012, 14:39
Croque
Croque is offline
Ik waardeer het niet dat een of andere wannabe gangster het forum volspamt met hetzelfde bericht
Oud 18-04-2012, 15:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Veel teveel gepland
Oud 18-04-2012, 21:22
michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Drogba, die tijdens de wedstrijd Chelsea - Barcelona voor ieder tikje dat hij krijgt neervalt, om de 2 seconde. Hij had net zo goed direct kunnen blijven liggen .
Oud 18-04-2012, 21:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is sowieso een slechte wedstrijd, maar die vent is zeker irritant ja.
Oud 19-04-2012, 01:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Grote teringzooi op 't werk. *zucht* niet leuk meer zo. Iedereen stopt, is ziek of overspannen en met de sollicitaties die binnenkomen word niks gedaan. En dan word er eens 1 kind aangenomen en die is dan echt te sloom voor woorden, waardoor iedereen gek van haar wordt.
Het is echt niet meer fijn werken als iedereen wil opstappen.
Oud 19-04-2012, 06:48
Neko*
Neko* is offline
Wakker worden met een dikke vette koortslip. Jakkes. En mijn medicijnen kan ik waarschijnlijk morgen pas ophalen. Wat een feest.
Oud 19-04-2012, 09:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eerder wakker dan mijn ouders en mijn wekker
Oud 19-04-2012, 15:57
michellewhoelse
Dat is gisteren mijn gehemelte verbrand heb, en daar nu blaren op zitten en het vel ervan af is gekomen. Daardoor heb ik vandaag niet goed kunnen eten.
Oh, en ik word ziek
Oud 19-04-2012, 16:02
Verwijderd
Het weer..
Oud 19-04-2012, 16:05
Verwijderd
Dat ik vandaag ziek thuis ben gekomen en daarna naar de tandarts moes!
Oud 19-04-2012, 16:09
xfollowme
xfollowme is offline
De buikpijn en rugpijn die ik vandaag had.
Oud 19-04-2012, 16:50
Verwijderd
Dat ik mezelf heb opgelegd om elke dag dat ik niet naar m'n (vrijwilligers)werk ga acht uur te tekenen, maar dat dat in de praktijk qua concentratie nogal moeilijk haalbaar is.
Oud 19-04-2012, 17:05
Miekje*
Miekje* is offline
Het weer hier . Het is meer regen en hagel dan zon. Echt Brits, bah.
Oud 20-04-2012, 19:14
Verwijderd
Het uberlangzame internet hier bij m'n ouders
Oud 20-04-2012, 19:37
michellewhoelse
Dat ik de hele dag op school heb gezeten zonder ook maar 1 les te hebben. Mijn school : steeds verassend, altijd nadelig.
En mijn keel die aanvoelt als schuurpapier en mijn neus die dicht zit.
Oud 23-04-2012, 18:30
Verwijderd
Dat een vriend van mij een taakstraf heeft gekregen voor zelfverdediging.

Nederlandse politie :')

Nederlandse rechtstaat :')
Oud 24-04-2012, 10:06
Verwijderd
Als men echt een eigen bijdrage van 9€ per recept gaat invoeren, dan ga ik wel een keer failliet hoor. Mijn uitkering gaat misschien omlaag, eigen risico is al dik verhoogd, ik betaal vanaf dit jaar al eigen bijdrages voor ggz en ook voor woonbegeleiding. Op mijn ouders kan ik straks ook niet meer terugvallen want mijn pa is werkloos geraakt en zit in de cultuursector. Oh en studeren wordt ook steeds onmogelijker want ik kan niet op normaal tempo studeren dus dan heb je straks van die langstudeerboetes... Laat het roer alsjeblieft omgaan in Den Haag.
Oud 24-04-2012, 17:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Fietsers uit zijstraatjes die zich niet bedenken dat mensen op de Nieuwegracht daar wel eens doorrijden omdat het een redelijk doorlopende weg is. Ik wil best voorrang geven aan mensen maar als ik dan een keertje hard fiets en niet op tijd kan stoppen als er iemand uit een zijstraatje van rechts komt, ga dan niet alsnog oversteken want dan moet ik keihard remmen/je van je sokken rijden. Je rijdt in zo'n zijstraatje toch veel langzamer, je kan best even kijken of je over kan steken, en ik rij veel harder. En dan een beetje zelfvoldaan "Nou ik kwam van rechts" zeggen tegen niemand in het bijzonder terwijl ik bijna van mijn fiets flikker.
Oud 24-04-2012, 19:21
eliska
eliska is offline
Dat de roostermaker mijn rooster weer terug veranderd heeft. Vorige week kregen we nieuwe roosters en eindelijk had ik een keer niet zo veel tussenuren. Heeft hij bedacht om dat na een week weer terug te gaan veranderen -.-
Oud 24-04-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Fietsers uit zijstraatjes die zich niet bedenken dat mensen op de Nieuwegracht daar wel eens doorrijden omdat het een redelijk doorlopende weg is. Ik wil best voorrang geven aan mensen maar als ik dan een keertje hard fiets en niet op tijd kan stoppen als er iemand uit een zijstraatje van rechts komt, ga dan niet alsnog oversteken want dan moet ik keihard remmen/je van je sokken rijden. Je rijdt in zo'n zijstraatje toch veel langzamer, je kan best even kijken of je over kan steken, en ik rij veel harder. En dan een beetje zelfvoldaan "Nou ik kwam van rechts" zeggen tegen niemand in het bijzonder terwijl ik bijna van mijn fiets flikker.
Niet om heel lullig te doen... Maar rechts heeft natuurlijk wel gewoon voorrang he... Dat er normaal gesproken niemand uit die zijstraatjes komt is heel fijn, maar als er wel iemand komt moet je kunnen remmen...
Oud 24-04-2012, 22:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voetgangers van rechts hebben geen voorrang toch?
Oud 24-04-2012, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Voetgangers van rechts hebben geen voorrang toch?
Maar het gaat hier om fietsers en niet om voetgangers
Oud 24-04-2012, 22:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh inderdaad.
Oud 24-04-2012, 22:32
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Niet om heel lullig te doen... Maar rechts heeft natuurlijk wel gewoon voorrang he... Dat er normaal gesproken niemand uit die zijstraatjes komt is heel fijn, maar als er wel iemand komt moet je kunnen remmen...
Dat weet ik inderdaad, maar op die momenten vind ik die regel zo stom omdat het voor mijn gevoel niet heel veel anders is als je uit een zijstraatje komt of uit een uitrit, behalve dan het verlaagd trottoir. Het is wel een beetje hypocriet van mezelf, maar het irriteert met dan zo dat die mensen zoiets hebben van "Ik heb voorrang dus ik steek over, /care of er mensen aankomen die misschien niet kunnen stoppen". Het is voor henzelf ook niet echt veilig, je zou in de auto ook niet oversteken op een kruispunt als er van links iemand te hard rijdt en je niet voor laat gaan.

Ja oké, ik zit fout en zij niet echt. Toch, ik kan ze niet waarderen want als ik fiets heb ik het liefst dat alle verkeer voor mij uit de weg gaat.
Oud 24-04-2012, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik inderdaad, maar op die momenten vind ik die regel zo stom omdat het voor mijn gevoel niet heel veel anders is als je uit een zijstraatje komt of uit een uitrit, behalve dan het verlaagd trottoir. Het is wel een beetje hypocriet van mezelf, maar het irriteert met dan zo dat die mensen zoiets hebben van "Ik heb voorrang dus ik steek over, /care of er mensen aankomen die misschien niet kunnen stoppen". Het is voor henzelf ook niet echt veilig, je zou in de auto ook niet oversteken op een kruispunt als er van links iemand te hard rijdt en je niet voor laat gaan.

Ja oké, ik zit fout en zij niet echt. Toch, ik kan ze niet waarderen want als ik fiets heb ik het liefst dat alle verkeer voor mij uit de weg gaat.
Het is gewoon stom dat het geen voorrangsweg is.
Oud 25-04-2012, 08:32
Chevy
Chevy is offline
Ik kan me de frustratie wel voorstellen wat betreft mensen die zonder te kijken voorrang nemen, hoor. Maar ja, daar heb je weinig aan
Oud 25-04-2012, 11:02
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik stootte op wonderbaarlijke wijze mijn elleboog aan de televisie, en nou blijkt het nog aardig te bloeden ook
Oud 25-04-2012, 15:39
xfollowme
xfollowme is offline
Mijn oorpijn.
Oud 25-04-2012, 15:41
Miekje*
Miekje* is offline
Duizelig van de spanning, bah .
Oud 25-04-2012, 18:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus, ik kan mijn vriend soms echt niet waarderen. Dan werkt hij 8 uur achter elkaar door zonder pauze, 'omdat het werk afmoest'. Hij woont serieus 200 meter van het kantoor af, hij kan heus wel een halfuurtje naar huis om wat te eten zonder dat het werk zich ongeremd gaat vermenigvuldigen ik wou dat hij wat beter voor zichzelf zorgde. Neem dan eten mee!
Oud 26-04-2012, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ik kan mijn vriend soms echt niet waarderen. Dan werkt hij 8 uur achter elkaar door zonder pauze, 'omdat het werk afmoest'. Hij woont serieus 200 meter van het kantoor af, hij kan heus wel een halfuurtje naar huis om wat te eten zonder dat het werk zich ongeremd gaat vermenigvuldigen ik wou dat hij wat beter voor zichzelf zorgde. Neem dan eten mee!
Vrouwen-retoriek.
Oud 26-04-2012, 14:16
Martiño
Martiño is offline
Ik zie het probleem ook niet zo. Sommige mensen werken gewoon graag door tijdens de pauze, raak je niet uit je concentratie en kun je 's avonds wat eerder naar huis.
Oud 26-04-2012, 15:18
Verwijderd
Ik werk ook heel vaak zonder pauze
Oud 26-04-2012, 15:20
Verwijderd
Jongons, Fizzle is gewoon erg begaan met het welzijn van haar frientjuh
Oud 26-04-2012, 15:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik geloof dat ik ziek word.
Oud 26-04-2012, 15:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat het een belachelijk grote chaos is op m'n werk, m'n bazin in tranen was en ik volgende week op koninginnedag én 5 mei moet werken, terwijl ik had vrij gevraagd.
M'n bff komt na maanden eindelijk weer eens naar Nederland en we zouden gaan feesten (en kamperen!) in Wageningen, maar nu kan dat dus niet.

Ik ben er echt heul verdrietig om, want ik mis haar tantoeveel.
Oud 26-04-2012, 18:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zie het probleem ook niet zo. Sommige mensen werken gewoon graag door tijdens de pauze, raak je niet uit je concentratie en kun je 's avonds wat eerder naar huis.
Nou, ik vind ruim 8 uur niks eten of drinken best wel een probleem. En hij werkte niet door tijdens de pauze, hij had voor de middagpauze ook al een ochtend gewerkt. En vond dus dat hij daarna geen pauze meer kon nemen.
Oud 26-04-2012, 18:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, ik vind ruim 8 uur niks eten of drinken best wel een probleem. En hij werkte niet door tijdens de pauze, hij had voor de middagpauze ook al een ochtend gewerkt. En vond dus dat hij daarna geen pauze meer kon nemen.
Duitse degelijkheid!
Oud 26-04-2012, 23:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar heb JIJ er last van? Misschien voelt hij zich er wel kiplekker bij!
Oud 27-04-2012, 00:14
Swlabr
Swlabr is offline
Maar 53% in probability. Fuck.

Regels voor berichten