| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Jeetje jullie zijn veel meer gehecht aan mijn oude avatar die ik ALLANG niet meer heb dan ik!
|
||
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Aan de andere kant willen we volgensmij ook allebei niet echt een relatie. Tenminste, ik heb best wel wat dates gehad de afgelopen maanden, maar ik heb geen bindingsbehoefte en hij ook niet. Maar stiekem wil ik hem heel erg graag zoenen enzo :bakvis:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht eigenlijk dat je wel weer openstond voor een nieuwe relatie Maar lekker zoenen moeten gewoon kunnen vind ik!
|
|
|
|
|
|
Jongens, ik kom er even tussendoor knallen. Ik ben geslaagd voor mijn Proeve! En niet zomaar geslaagd, nee, ik ben excellent geslaagd
. En het was de eerste excellent ooit die de accessors weggaven <3. En nu ben ik trots en blij en opgelucht enzo.
|
|
||
|
Citaat:
Maar dat komt ook wel omdat het dan meer altijd even leuk en spannend is en dan ben ik er op uitgekeken En met S. was het nog wel een beetje relatie-achtig, maar we zijn allebei tot de conclusie gekomen dat zoiets niet echt werkt bij ons op dit moment.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gefeliciteerd!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ben je nu helemaal klaar met je opleiding? En wat ga je dan daarna doen?
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Niet dat je heel hard op zoek bent maar dat je het niet erg zou vinden ofzo! Citaat:
|
|||
|
|
|||
|
Citaat:
dus tja dilemma dilemma! ![]() Citaat:
nu heb ik Pluis neergeslagen
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
. Dat zou makkelijk zijn. Ik moet nog een Proeve Onderzoek afleggen (lab en röntgen, einde dit jaar) en nog een Proeve Spin in 't Web (alles omvattend, einde volgend jaar) doen.Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb er geen ervaring mee, maar volgens heteromannen zijn het altijd weer de vrouwen die vriendschap verbreken als friendwithbenefitsen niet werkt!
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|