Oud 17-05-2012, 15:17
Daniquexx
Daniquexx is offline
hee allemaal,
ik ben een meisje van 14.en ik had heel lang haar.. Mijn standaard kapper vond het altijd geweldig dat ik zo'n lang haar had, maar die kapper is ook heel erg duur.. En dus wilde papa en mama dat ik een x een andere kapper ging proberen. Dat heb ik gedaan en op advies van die andere kapper is er een heel stuk van mijn haar afgegaan. Dit vind ik echt zonde en ik wil heeeeeellll graag mijn lange haren terug. De makkelijkste oplossing zou volgens mij nu zijn 'extensions'.. Maar het liefst wil ik clip in extensions, heeft iemand ervaring? weet iemand waar je ze kan halen? liefst niet te duur? zijn er nog andere oplossingen?
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2012, 15:25
Em.
Em. is offline
De makkelijkste oplossing is afwachten tot het weer aangegroeid is, denk ik eigenlijk. En is het nu echt kort of gewoon 'minder lang'?
Oud 17-05-2012, 16:19
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Maar het liefst wil ik clip in extensions, heeft iemand ervaring? weet iemand waar je ze kan halen? liefst niet te duur?
Hier is een heel topc gewijd aan clip-in extensions.

http://forum.girlscene.nl/forum.php/...essages/106630

Ik wil ook héél lang haar en mijn haar is van heel kort (maart 2010 laatste kappersbezoek) inmiddels gegroeit naar redelijk lang (ongeveer 40 cm)\

Citaat:
Zijn er nog andere oplossingen?
Ja bepaalde medicatie, maar gezien jou leeftijd kun je daar voorlopig beter maar vanaf blijven.
Oud 17-05-2012, 17:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je haar niet echt kort is, maar alleen 'korter dan verwacht', dan zou ik gewoon wachten. Ten eerste went het en ten tweede is het zo weer aangegroeid.
Oud 17-05-2012, 17:59
Daniquexx
Daniquexx is offline
dankje voor de reacties, even om aan te geven hoe kort het nu is.. Mijn haar kwam tot mijn kont zeg maar, en nu is het tot iets over mijn schouders.. Maar alvast bedankt, ik denk dat ik er wel uit kom.. natuurlijk zijn meer reacties altijd welkom ;p
xx
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 18:00
Verwijderd
Gewoon wachten? Of is dat te logisch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten