Oud 08-07-2012, 00:40
Verwijderd
Vrouwen.
Advertentie
Oud 08-07-2012, 00:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach, fuck vrouwen.
Oud 08-07-2012, 00:53
Verwijderd
Idd.
Oud 08-07-2012, 09:43
Verwijderd
@miekje: ik heb geen idee wat er in die sloot zat, het zouden zowel beestjes als een irriterende alg ofzo kunnen zijn!
Oud 08-07-2012, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Ze merken het wel, ze zeggen het gewoon niet.
dat ligt dus een beetje aan wat voor kleren je draagt als je kraag helemaal verfrommeld zit, dan merken mensen dat wel, ja. Of bij linnen dingen. Maar bij een gewoon t-shirt en spijkerbroek gaan de kreukels er vanzelf uit als je het even aan hebt.
Oud 08-07-2012, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wil met alle liefde boeken waar ik niks aan heb ruilen voor boeken waar ik wel iets aan heb. Dan hebben de boeken weer een nieuwe, geïnteresseerde eigenaar en voelen die zich ook weer in hun nopjes.
Ik heb drie weken geleden een stap-voor-stap gebak-kookboek gekregen van iemand die een gevorderde hobbybakker is, omdat ze het in haar kast had staan maar te simpel vond en dus niet meer gebruikte. En gisteren heeft zij van mij een gebak-kookboek gekregen dat door een of andere Franse patisseur geschreven is, omdat ik dat in mijn kast had staan maar het ver boven mijn pet gaat. Win-win
Oud 08-07-2012, 09:57
Verwijderd
Ik strijk eigenlijk vooral overhemden, de rest bijna nooit.
Oud 08-07-2012, 10:35
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ze merken het wel, ze zeggen het gewoon niet.
Nee hoor. Mijn ouders zeggen alles.

Ik ken trouwens niemand onder de veertig die weleens dingen strijkt, of überhaupt een strijkplank bezit.
Oud 08-07-2012, 10:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
dat ligt dus een beetje aan wat voor kleren je draagt als je kraag helemaal verfrommeld zit, dan merken mensen dat wel, ja. Of bij linnen dingen. Maar bij een gewoon t-shirt en spijkerbroek gaan de kreukels er vanzelf uit als je het even aan hebt.
Draag ik zelden. Ik draag overhemden en gewone broeken.
Oud 08-07-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:

Ik ken trouwens niemand onder de veertig die weleens dingen strijkt, of überhaupt een strijkplank bezit.
Mijn ouders ook, en die werden/worden boos op mij als ik in ongestreken versie naar buiten ga.

En, tsja, je kent mij.
Oud 08-07-2012, 10:52
Verwijderd
Ik bezit een strijkplank maar ik strijk zelden, dat doet Theodoor altijd. Ik weet niet wat hij wel en niet strijkt.
Oud 08-07-2012, 10:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb nog nooit iets gestreken.
Oud 08-07-2012, 10:56
Verwijderd
He wat de fuk. De hele busbaan hier staat vol met dingen. Oooh dat was vorig jaar natuurlijk ook! Toen woonden we hier net en was er een autodinges op de busbaan. Mensen die op de psychiatrische woonterrein in onze wijk wonen, konden toen een ritje krijgen in een bijzonder voertuig. Brandweerwagens, legervoertuigen, oldtimers, dat soort dingen. Maar vorig jaar was het mooi weer, vandaag regent het nogal, dat is wel sneu voor de mensen in een topless auto
Oud 08-07-2012, 10:57
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mijn ouders ook, en die werden/worden boos op mij als ik in ongestreken versie naar buiten ga.

En, tsja, je kent mij.
Dat is waar. Maar jij bent dan uitzondering die de regel bevestigt.
Oud 08-07-2012, 10:57
Turk February
Turk February is offline
Wat ik overigens een debiele uitdrukking vind.
Oud 08-07-2012, 10:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tja, "de uitzondering die duidelijk maakt dat iets in veel gevallen wel degelijk zo is" bekt wat minder lekker.
Oud 08-07-2012, 11:07
Verwijderd
Muuh, uitgerekend als ik de deur uit moet gaat 't gieten. Wat 'n narigheid allemaal
Oud 08-07-2012, 11:11
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb een strijkijzer maar geen stijkplank. Ik strijk zelden tot nooit, als het ooit eens moet dan doe ik het op de grond met een handdoek eronder.
Oud 08-07-2012, 11:17
Verwijderd
Misschien moet ik een poll maken.
Oud 08-07-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik een poll maken.
Oud 08-07-2012, 11:31
Verwijderd
Hallo!
Oud 08-07-2012, 11:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi!

Ik heb me netjes aan de planning gehouden gisteravond! Zelfs het laatste sigaretje overgeslagen En vandaag ben ik ook al wel goed op weg. Heb al een was opgevouwen en uitgebreid gebruncht en gedoucht. Nu ga ik mijn beddengoed in de wasmachine stoppen, sigaretje roken en dan weer verder lezennnnnnn
Oud 08-07-2012, 11:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
@miekje: ik heb geen idee wat er in die sloot zat, het zouden zowel beestjes als een irriterende alg ofzo kunnen zijn!
Ik gok een of andere alg, ja.
Citaat:
Ik heb drie weken geleden een stap-voor-stap gebak-kookboek gekregen van iemand die een gevorderde hobbybakker is, omdat ze het in haar kast had staan maar te simpel vond en dus niet meer gebruikte. En gisteren heeft zij van mij een gebak-kookboek gekregen dat door een of andere Franse patisseur geschreven is, omdat ik dat in mijn kast had staan maar het ver boven mijn pet gaat. Win-win
Ja toch .
Citaat:
Hoi!

Ik heb me netjes aan de planning gehouden gisteravond! Zelfs het laatste sigaretje overgeslagen En vandaag ben ik ook al wel goed op weg. Heb al een was opgevouwen en uitgebreid gebruncht en gedoucht. Nu ga ik mijn beddengoed in de wasmachine stoppen, sigaretje roken en dan weer verder lezennnnnnn
Netjes hoor! Mijn voornemen om voor 12 uur uit bed te komen is geslaagd. Nu moet ik opruimen, alleen geen zin en forum enzo.
Oud 08-07-2012, 11:45
Verwijderd
Wij zouden vandaag misschien naar mijn oma gaan. Maar toch niet. Nu ga ik denk ik in bad liggen en een boek lezen of mijn moeder overhalen om een spelletje canasta te doen
Oud 08-07-2012, 12:18
Verwijderd
zo, 1 biografie uitgetypt voor mijn werk, nu weer een burgervrouwpunt halen
eigenlijk wil ik het konijnenhok schoonmaken, maar het regent zo hard.
Maar eerst even lunchen.

Laatst gewijzigd op 08-07-2012 om 12:25.
Oud 08-07-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-07-2012, 12:30
Verwijderd
Ik ben al de hele dag met Latijn bezig en het gaat goed. Mijn DOEL is om een foutloos eindexamen Latijn te hebben, maar ik ben er een jaar helemaal niet mee bezig geweest, dus nu ben ik bezig met het overschrijven van miljoen rijtjes, het leren van miljard woordjes (ik weet dat je een woordenboek mag, maar een basiskennis moet er toch zijn) en vertalen. Het is zo'n mooie taal. <3
Oud 08-07-2012, 12:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben al de hele dag met Latijn bezig en het gaat goed. Mijn DOEL is om een foutloos eindexamen Latijn te hebben, maar ik ben er een jaar helemaal niet mee bezig geweest, dus nu ben ik bezig met het overschrijven van miljoen rijtjes, het leren van miljard woordjes (ik weet dat je een woordenboek mag, maar een basiskennis moet er toch zijn) en vertalen. Het is zo'n mooie taal. <3
Latijn is gaaf, ja .
Oud 08-07-2012, 13:31
Carn
Carn is offline
ik zit al sinds ik wakker ben alleen nog maar n beetje op mn krent te internetten. In principe prima, maar misschien moet ik toch even iets nuttigs gaan doen.
Oud 08-07-2012, 14:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader zit op de ipad, mijn moeder heeft de pc naar de tafel verplaatst en ik dus ook maar supergezellig dus.
Oud 08-07-2012, 14:07
Carn
Carn is offline
wie gaat er nou op een ipad zitten.
Oud 08-07-2012, 14:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
wie gaat er nou op een ipad zitten.
D:;dDD;dDD
Oud 08-07-2012, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver
Oud 08-07-2012, 14:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hahaha
Oud 08-07-2012, 15:22
Verwijderd
Daar komen de voertuigen terug. Politiemotor, ME motor, politiewagen, FC twente truck, vuilnisauto, brandweerwagen, legertruck, politiebusje, legerjeep. Alles claxonnerend; wat een sirene heeft, zet die af en toe even aan.
Oud 08-07-2012, 15:23
Verwijderd
Al die claxons samen klinken verbazingwekkend harmonieus. Als een HEEL LUID akkoord.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben te lui voor de puntentelling in het Burgertopic, dus ik doe niet mee. Ik heb vandaag wel veel burger-achtige dingen gedaan, though.
Verwijderd
nog een vrachtwagen.
Oud 08-07-2012, 15:24
Verwijderd
nog een brandweerwagen
Verwijderd
Nog een vrachtwagen.
Verwijderd
enorme tractor. Hijskraan.
Oud 08-07-2012, 15:25
Miekje*
Miekje* is offline
Eigenlijk wil ik mijn brievenstandaard uitzoeken (want er staat van alles in en dat staat zo rommelig) maar dat heb ik wel vaker geprobeerd. Alles wat in die brievenstandaard staat, kan ik nergens anders kwijt. Dus staat het in de brievenstandaard.
Oud 08-07-2012, 15:28
Miekje*
Miekje* is offline
En nu ga ik mijn kast met knutselspullen uitzoeken en me verbazen over het aantal leuke dingen dat ik heb (gemaakt).
Oud 08-07-2012, 15:29
Verwijderd
Nog een FC twente truck
Oud 08-07-2012, 15:30
Verwijderd
Iets dat eruit ziet als een oldtimer vrachtwagen
Oud 08-07-2012, 15:30
Verwijderd
Nog een vuilniswagen
Oud 08-07-2012, 15:31
Verwijderd
Nog een grote tractor
Oud 08-07-2012, 15:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik denk dat Sarah straks het hoogste aantal posts heeft in dit topic
Oud 08-07-2012, 15:47
Verwijderd
het is alweer afgelopen! Vorig jaar zaten er veel meer oldtimers enzo bij.
Oud 08-07-2012, 15:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik heb een strijkplank, gebruik hem alleen nooit.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten