Jaaa! We hebben ze bij iemand hier in de stad gekocht die ratten opvangt die gevonden zijn of om wat voor reden dan ook weg moeten bij hun baas. Hij heeft zo nu en dan een nestje en herplaatst opgevangen ratten indien mogelijk. Hij had een nestje dus nu hebben we twee mannetjes van zes weken oud. We hebben een vierkante kooi met eigenlijk begane grond en drie verdiepingen, maar we hebben de bovenste verdieping eruit gehaald en een hangmat opgehangen. We hebben nu twee bakjes met vier staan, een drinkflesje opgehangen en er liggen een oude sok, een kruipbuis en oud wcrolletje in. Ze heten Balthasar en Caspar! Balthasar is een dumbo, hij heeft zijn oren meer aan de zijkant van zijn kop staan. Hij is tot nu toe heel druk geweest maar ligt nu te slapen volgens mij. Caspar kruipt al een hele tijd heel ontspannen bij mij rond, wil constant in mijn blouse kruipen. Ik ben er nu al helemaal verliefd op <3
Is Marinda wel weer een beetje actief dan? Heeft de DA niks gezegd over hoe lang t herstel zou duren dan!?