![]() |
|
5x naar de sportschool moet je denk ik niet doen dat word ineenkeer te zwaar voor je lichaam
push ups helpt wel heel erg (http://www.100pushups.nl/index.html) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben benieuwd naar andere ervaringen en tips ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Veel shakes maken met bananen met yoghurt. En uiteraard naar de sportschool. En dan goed trainen niet zoals veel van die mensen daar aan die apparaten staan te trekken en hun hele wervelkolom stuk trekken. Vraag advies van de sportleraar. Of misschien kan je samen met je vader sporten?
Succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Yo ik heb hier een klein eet schema voor je.
7:30 \ brinta eten 9:00 \ grote hand vol pinda's eten en 2 koejes eten (hartige koekjes zonder suikers dus) 12:00 \ 5 boterhammen eten 2 met kaas en 3 met pinda kaas 15:00 \ kip eten of een bak kwark. 18:00 \ avond eten, eet veel vlees en rijst met natuurlijk groete. 21:00 \ 2 eieren en een blikje tonijn eten. dit eet ik ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ook goed om niet elke dag van de week te gaan trainen, je spieren hebben ook rust nodig om te herstellen. minimaal een dag overslaan. of richt je tot een bepaalde spiergroep die éne dag, wissel voldoende af. Oja, en vermijd stimulerende middelen, oké, je krijgt dan wel sneller resultaat, maar die middelen werken verslavend. Maar zodra je stopt met het gebruik van stimulerende middelen stort je lichaam in. Letterlijk. Met alle medische gevolgen van dien. Je moet minstens 3 maanden tot een half jaartje trainen wil je resultaat halen. en zien.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.eiwitshop.nl/dieet-schema lees maar eens door
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Die extreem hoge calorie-inname is alleen nodig tijdens een AAS kuur ![]() Edit: Aha, volgens mij hebben ze de schema's van 70 en 80 kg omgedraaid ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2012 om 18:42. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe word ik breder? iiweare123 | 13 | 11-11-2013 23:59 | |
Vrije tijd |
Wat breder worden. Verwijderd | 46 | 22-03-2011 18:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
gespierd? [breder worden] Ceespop | 106 | 30-11-2009 12:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 |