Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Groene skinny, wit hemdje met spaghettibandjes, wit shirtje met roze vlinderprint, roze lage, nepallstars en als het koud is een lichtroze capuchonvest
|
Grijze maillot. Van de HEMA.
Zwart-wit gestreepte hotpants VAN DE KRINGLOOPWINKEL met daaroverheen een afgeknipte spijkerbroek VAN DE KRINGLOOPWINKEL en een grijze tanktop van de H&M en daarover een blauw wikkeltruitje van de ROMMELMARKT en cowboylaarzen van de KRINGLOOPWINKEL en een onderbroek van de ZEEMAN ALS EEN BAAS oh en een beha van 70 euro ![]() |
![]() |
|
Zo, heb wat berichten verwijderd. Geen discussies over of iemand wel of geen pauper is, aub.
![]() ot: Korte, legergroene broek Bruine, gevlochten riem Paars Gogol Bordello 'Start Wearing Purple' T-shirt (zelf het één en ander aan verknipt en geknutseld). Grijze slobberlaarzen (past er niet bij, maar die moet ik nog inlopen).
||
![]() |
Citaat:
Dat outfit is koning. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat voor outfit heb jij vandaag aan? #2 bloodyb | 17 | 08-06-2019 19:37 | |
Onzin |
Weten jullie de Onzin Shopping Queens nog? ßuerp | 71 | 04-12-2015 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 |