Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik start pas volgend jaar september weer met studeren. Nu een jaar niet. Ik moet binnenkort iets vinden om te doen (behalve vrijwilliger bij het museum, want volgens mij zitten daar niet zoveel uren in). Iets zonder al teveel stress en verplichtingen. Ik denk nu aan educatief vrijwilliger bij andere culturele instellingen in de stad, maar dat moet ik nog regelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tot nu toe heb ik alleen maar gewerkt met mensen van hoog niveau en dat was ik na een tijd altijd weer moe. Ik kan dat niet zo goed, ben daar niet zo goed in. Dit bevalt écht heel erg goed. Ik vind het superinteressant om de cliënten te leren kennen. Mijn moeder heeft ook een tidj lang emt mensen van dit niveau en zij wist op een gegeven moment dat wanneer Flippie's teen linksom draaide, dat hij dan niet lekker lag. Daar wil ik uiteindelijk ook naar toe, zo goed wil ik de cliënten leren kennen want dat is gaaf <3<3<3 Ohja, jij ging een jaar pauze houden, wat goed van je! Hoe sta je er inmiddels tegenover? En wat moet ik me voorstellen bij het vrijwilligerswerk dat je wil gaan doen? Het vrijwilligerswerk dat ik ken is met jongeren (als in: scouting) of met dieren of met ouderen of met gehandicapten. Verder niks ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik heb net 'Wie trouwt mijn zoon' teruggekeken maar jemig
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik sta inmiddels wel helemaal achter mijn keuze om te stoppen. Maar ik vind het allemaal wel heel eng, want ik investeer nu zoveel in (iets) beter worden, dat ik ook wel bang ben dat het niet lukt. Dat klinkt misschien raar, maar het is een soort faalangst-idee denk ik. Zo van, als het nú niet lukt lukt het nooit. En als het nú niet lukt is het misschien ook wel mijn eigen schuld. Dus ik vind het allemaal ook wel eng. Bij culturele instellingen werken veel vrijwilligers, onder andere op de afdeling educatie. Wat die mensen doen verschilt natuurlijk per instelling, maar ze zouden bijvoorbeeld mee kunnen denken over de educatieve programma's, groepen begeleiden of rondleidingen kunnen geven. Wat het precies wordt voor mij weet ik dus nog niet, ik moet daar echt nog even induiken.
|
Jeej, ik heb twee nieuwe beha's, en het is in de winkel van een ex-collega van mijn moeder en het schijnt dat ik voor grote maten de sample-size heb (de modellenmaat, die de meisjes op de foto's aanhebben) en daarom kan ik via haar beha's voor echt een fractie van de prijs krijgen
![]() ![]() Dus dat ga ik maar doen inderdaad! |
![]() |
|
Missouri Republican official: ‘God chose to bless’ women with pregnancies from rape
Deze mensen zijn toch gewoon hilarisch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, zolang er niets aan te doen is kan ik er iig alleen maar om lachen.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
^Ja, maar het ophangen is bij mij altijd het punt
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En opvouwen.... ik hang shit in m'n kast. Handdoeken flikker in de kast in. Ondergoed hang ik op in m'n kamer, en daar pak ik vervolgens elke dag een nieuwe van het rek. Het is zo tijdrovend als je het zelf maakt ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|