Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2012, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ik reken er ook nooit op, hoewel het best mogelijk is, want er vliegen hier ook weleens vleermuizen lang mijn raam. Ach, ik zeg altijd maar: liever een vleermuis dan een muis.

or

that's the question...
Advertentie
Oud 28-08-2012, 10:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Of ik zeg: "mag ik zeshonderd kilo paard?" en dan zet iemand een paard op de weegschaal en krijg ik hem daarna in een plastic zakje. Dat zakje hang ik aan mijn fietsstuur. Halverwege de weg naar huis realiseer ik me dat ik ook op het paard kan rijden. Dan rijd ik op het paard naar huis, en mijn fiets hangt dan in een plastic zakje aan het paardenoor.

Ik zal het paard in de badkamer bewaren, zodat mijn huisgenoten eens goed zullen schrikken als ze gaan douchen.
<3
Oud 28-08-2012, 10:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
"The man who holds the Guinness record for the world's lowest voice can hit notes so low that only animals as big as elephants are able to hear them. American singer Tim Storms, who also has the world's widest vocal range, can reach notes as low as G-7 (0.189Hz), an incredible eight octaves below the lowest G on the piano."

Hier kan Batman wat van leren!
Oud 28-08-2012, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Of ik zeg: "mag ik zeshonderd kilo paard?" en dan zet iemand een paard op de weegschaal en krijg ik hem daarna in een plastic zakje. Dat zakje hang ik aan mijn fietsstuur. Halverwege de weg naar huis realiseer ik me dat ik ook op het paard kan rijden. Dan rijd ik op het paard naar huis, en mijn fiets hangt dan in een plastic zakje aan het paardenoor.

Ik zal het paard in de badkamer bewaren, zodat mijn huisgenoten eens goed zullen schrikken als ze gaan douchen.
Oud 28-08-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook een keer een paard kopen op de markt. Dan zegt de marktkoopman: "honderd gulden," en dan sla ik hem op zijn hand en zeg ik: "twintig krijg je van me!"
Citaat:

Oud 28-08-2012, 10:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Online Yahtzee werkt weer!
Oud 28-08-2012, 10:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb geen vakantie gehad. Ik ben gestopt met school, heb twee weken moeten wachten tot ik kon beginnen met mijn vakantiebaantje, waarin ik thuis veel heb gedaan en flink heb gesolliciteerd en mijn school shizzle afgerond. Toen heb ik vier weken gewerkt bij mijn oude stageplaats, ben naar LL geweest en ben vorige week begonnen bij mijn nieuwe baan <3 Wanneer moet jij naar school? 3 september?
Wat een drukte dus! Vertel eens over je nieuwe baan?

Ik start pas volgend jaar september weer met studeren. Nu een jaar niet. Ik moet binnenkort iets vinden om te doen (behalve vrijwilliger bij het museum, want volgens mij zitten daar niet zoveel uren in). Iets zonder al teveel stress en verplichtingen. Ik denk nu aan educatief vrijwilliger bij andere culturele instellingen in de stad, maar dat moet ik nog regelen.
Oud 28-08-2012, 10:45
Verwijderd
Citaat:

Oud 28-08-2012, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Wat een drukte dus! Vertel eens over je nieuwe baan?

Ik start pas volgend jaar september weer met studeren. Nu een jaar niet. Ik moet binnenkort iets vinden om te doen (behalve vrijwilliger bij het museum, want volgens mij zitten daar niet zoveel uren in). Iets zonder al teveel stress en verplichtingen. Ik denk nu aan educatief vrijwilliger bij andere culturele instellingen in de stad, maar dat moet ik nog regelen.
Ik ben flexmedewerker bij een grote gehandicapten-zorginstelling hier in de buurt en werk nu tot en met januari op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten van laag niveau. Vier mensen in een rolstoel,drie blinden (waarvan één blind én doof) en een slechtziend meisje. Het grote deel van de mensen reageert spanning/onrust af op een fysieke manier, dus af en toe loop je het risico op een klap. Cliënten kunnen niet praten, er zijn er een paar bij die woordjes kunnen zeggen maar dat is zo onduidelijk dat het een tijd duurt voor je ze verstaat.
Tot nu toe heb ik alleen maar gewerkt met mensen van hoog niveau en dat was ik na een tijd altijd weer moe. Ik kan dat niet zo goed, ben daar niet zo goed in. Dit bevalt écht heel erg goed. Ik vind het superinteressant om de cliënten te leren kennen. Mijn moeder heeft ook een tidj lang emt mensen van dit niveau en zij wist op een gegeven moment dat wanneer Flippie's teen linksom draaide, dat hij dan niet lekker lag. Daar wil ik uiteindelijk ook naar toe, zo goed wil ik de cliënten leren kennen want dat is gaaf <3<3<3

Ohja, jij ging een jaar pauze houden, wat goed van je! Hoe sta je er inmiddels tegenover? En wat moet ik me voorstellen bij het vrijwilligerswerk dat je wil gaan doen? Het vrijwilligerswerk dat ik ken is met jongeren (als in: scouting) of met dieren of met ouderen of met gehandicapten. Verder niks
Oud 28-08-2012, 11:31
Verwijderd
En ik heb net 'Wie trouwt mijn zoon' teruggekeken maar jemig Wie met Jeffrey trouwt is mooi genaaid - je trouwt niet met hem maar met zijn ma. En die Ansje vind ik ook maar raar. Ik vermaak me dan altijd met bedenken wie mijn moeder voor mij uit zou kiezen (al zou die me iets aandoen als ik voorstelde om aan een dergelijk programma mee te doen).
Oud 28-08-2012, 11:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben flexmedewerker bij een grote gehandicapten-zorginstelling hier in de buurt en werk nu tot en met januari op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten van laag niveau. Vier mensen in een rolstoel,drie blinden (waarvan één blind én doof) en een slechtziend meisje. Het grote deel van de mensen reageert spanning/onrust af op een fysieke manier, dus af en toe loop je het risico op een klap. Cliënten kunnen niet praten, er zijn er een paar bij die woordjes kunnen zeggen maar dat is zo onduidelijk dat het een tijd duurt voor je ze verstaat.
Tot nu toe heb ik alleen maar gewerkt met mensen van hoog niveau en dat was ik na een tijd altijd weer moe. Ik kan dat niet zo goed, ben daar niet zo goed in. Dit bevalt écht heel erg goed. Ik vind het superinteressant om de cliënten te leren kennen. Mijn moeder heeft ook een tidj lang emt mensen van dit niveau en zij wist op een gegeven moment dat wanneer Flippie's teen linksom draaide, dat hij dan niet lekker lag. Daar wil ik uiteindelijk ook naar toe, zo goed wil ik de cliënten leren kennen want dat is gaaf <3<3<3

Ohja, jij ging een jaar pauze houden, wat goed van je! Hoe sta je er inmiddels tegenover? En wat moet ik me voorstellen bij het vrijwilligerswerk dat je wil gaan doen? Het vrijwilligerswerk dat ik ken is met jongeren (als in: scouting) of met dieren of met ouderen of met gehandicapten. Verder niks
Dat lijkt me echt zó ontzettend zwaar, zulk werk. Emotioneel. Ik zou het niet kunnen, maar wel heel leuk dat jij er zo'n plezier in hebt! En sowieso is het natuurlijk tof om mensen heel goed te kennen, of ze nou (zwaar) geestelijk gehandicapt zijn of niet, dus dat begrijp ik wel

Ik sta inmiddels wel helemaal achter mijn keuze om te stoppen. Maar ik vind het allemaal wel heel eng, want ik investeer nu zoveel in (iets) beter worden, dat ik ook wel bang ben dat het niet lukt. Dat klinkt misschien raar, maar het is een soort faalangst-idee denk ik. Zo van, als het nú niet lukt lukt het nooit. En als het nú niet lukt is het misschien ook wel mijn eigen schuld. Dus ik vind het allemaal ook wel eng.

Bij culturele instellingen werken veel vrijwilligers, onder andere op de afdeling educatie. Wat die mensen doen verschilt natuurlijk per instelling, maar ze zouden bijvoorbeeld mee kunnen denken over de educatieve programma's, groepen begeleiden of rondleidingen kunnen geven. Wat het precies wordt voor mij weet ik dus nog niet, ik moet daar echt nog even induiken.
Oud 28-08-2012, 13:01
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik ben weer thuis. Tijd om de overige rommel op te ruimen en huiswerk maken. Ja.
Oud 28-08-2012, 13:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jeej, ik heb twee nieuwe beha's, en het is in de winkel van een ex-collega van mijn moeder en het schijnt dat ik voor grote maten de sample-size heb (de modellenmaat, die de meisjes op de foto's aanhebben) en daarom kan ik via haar beha's voor echt een fractie van de prijs krijgen
Dus dat ga ik maar doen inderdaad!
Oud 28-08-2012, 13:08
Miekje*
Miekje* is offline
Slim, fizzle . En fijn, natuurlijk!
Oud 28-08-2012, 13:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga zo fijn thee drinken met een vriendin en dan naar de bios Ben wel een beetje dood, maar ik kan de hele tijd zitten, dus dat scheelt.
Oud 28-08-2012, 13:58
Carn
Carn is offline
Missouri Republican official: ‘God chose to bless’ women with pregnancies from rape

Deze mensen zijn toch gewoon hilarisch
Oud 28-08-2012, 14:14
Verwijderd
^Link doet t bij mij niet.
Oud 28-08-2012, 14:15
Verwijderd
Citaat:
^Link doet t bij mij niet.
Fixed.
Oud 28-08-2012, 14:19
Verwijderd
Ik vind dat toch echt niet hilarisch
Oud 28-08-2012, 14:20
Verwijderd
Dat is het hilarische ver, ver voorbij.
Oud 28-08-2012, 14:27
Carn
Carn is offline
Och, dat volk loopt hier in Nederland ook rond. Alleen daar hoor je wat minder vaak iets over.
Oud 28-08-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Dat is het hilarische ver, ver voorbij.
Precies.

Citaat:
Och, dat volk loopt hier in Nederland ook rond. Alleen daar hoor je wat minder vaak iets over.
Ja, dat is bekend, en maakt het dat minder erg?
Oud 28-08-2012, 14:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, dat is bekend, en maakt het dat minder erg?
Nee, allemaal een nekschot natuurlijk!

Maar goed, zolang er niets aan te doen is kan ik er iig alleen maar om lachen.
Oud 28-08-2012, 14:46
Verwijderd
Nee, ik niet, ik reageer er gewoon nog steeds en en op. En wil ze door elkaar rammelen en in hun oren schreeuwen dat ze niet helemaal lekker zijn.
Oud 28-08-2012, 14:49
Carn
Carn is offline
of allemaal castreren!
Oud 28-08-2012, 14:53
Verwijderd
Ja, als ik dat zou kunnen, zou ik dat ook graag doen.
Oud 28-08-2012, 14:57
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, tijd om weer eens een spinazieschotel te maken.
Oud 28-08-2012, 14:59
Lorelei
Lorelei is offline
En weer lekker in de trein... Wel lekker vroeg naar huis vandaag
Oud 28-08-2012, 15:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jeej, ik heb twee nieuwe beha's, en het is in de winkel van een ex-collega van mijn moeder en het schijnt dat ik voor grote maten de sample-size heb (de modellenmaat, die de meisjes op de foto's aanhebben) en daarom kan ik via haar beha's voor echt een fractie van de prijs krijgen
Dus dat ga ik maar doen inderdaad!
Zijn ze er ook in mijn maat?
Oud 28-08-2012, 15:43
Verwijderd
Zo, het kost even wat moeite maar mijn bijkeuken staat er weer zeer florisant bij
Oud 28-08-2012, 15:51
Miekje*
Miekje* is offline
En, Stefenootje, ben je klaar voor je aankomende studiejaar?
Oud 28-08-2012, 15:53
Verwijderd
Mja, af en toe panikeer ik echt van de twijfels die ik heb.
Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn na jaren vrijwel niks doen. Kan niet echt zeggen dat ik er heel erg naar uitkijk.
Verwijderd
Eigenlijk moet ik nog allemaal zooi wassen, waaronder beddengoed. Grmbl.
Verwijderd
Ik heb helemaal geen hekel aan wassen. Het is toch chill dat je stuff in de wasmachine kan flikkeren en er vervolgens geen omkijken meer naar hebt?
Oud 28-08-2012, 15:57
Verwijderd
^Ja, maar het ophangen is bij mij altijd het punt Dan zet ik heel braaf 's rond zes uur een machine was aan met het idee "Zo, dan kan ik die ophangen en dan hoef ikd aarna echt helemaal niks meer" en dan val ik daarna op de bank en kom ik er om twaalf uur als ik naar bed wil achter dat ik die was nogop moet hangen
Oud 28-08-2012, 15:59
Verwijderd
Allemaal firstworldproblemniveau

Wees blij dat het niet meer zo hoeft:

Hoewel dit plaatje niet zo geschikt is, want dit is een negerinnenslaaf
Oud 28-08-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal geen hekel aan wassen. Het is toch chill dat je stuff in de wasmachine kan flikkeren en er vervolgens geen omkijken meer naar hebt?
Niet als dat betekent dat je eerst nog eerdere was moet strijken/opvouwen/opruimen en zo

Citaat:
^Ja, maar het ophangen is bij mij altijd het punt Dan zet ik heel braaf 's rond zes uur een machine was aan met het idee "Zo, dan kan ik die ophangen en dan hoef ikd aarna echt helemaal niks meer" en dan val ik daarna op de bank en kom ik er om twaalf uur als ik naar bed wil achter dat ik die was nogop moet hangen
Zo, herkenbaar. Vanochtend 01:00 toen ik wakker werd (op de bank, ) kon ik ook nog eens shit gaan ophangen
Oud 28-08-2012, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Niet als dat betekent dat je eerst nog eerdere was moet strijken/opvouwen/opruimen en zo
Ik strijk nooit Echt niks.

En opvouwen.... ik hang shit in m'n kast. Handdoeken flikker in de kast in. Ondergoed hang ik op in m'n kamer, en daar pak ik vervolgens elke dag een nieuwe van het rek.

Het is zo tijdrovend als je het zelf maakt
Oud 28-08-2012, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik strijk nooit Echt niks.

En opvouwen.... ik hang shit in m'n kast. Handdoeken flikker in de kast in.
Ja, zo werkt dat dus niet, STEFENOOTJE.
Oud 28-08-2012, 16:03
Verwijderd
Ik heb nooit kreukkleding hoor. Ik heb een kreukbroek die ik weleens strijk, maar die draag ik toch bijna nooit.
Oud 28-08-2012, 16:05
Verwijderd
Strijkpoll op Onzin
Oud 28-08-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit kreukkleding hoor. Ik heb een kreukbroek die ik weleens strijk, maar die draag ik toch bijna nooit.
Overhemden met kreukels zijn voor paupers. En T-shirts eigenlijk ook wel. Handdoeken horen strak opgevouwen te zijn
Oud 28-08-2012, 16:09
Verwijderd
Wat gaat het de laatste tijd vaak over strijken hier.

Maar Quintiano heeft gelijk, hoor. Strijken.
Oud 28-08-2012, 16:10
Verwijderd
Oh ik heb trouwens geen droger en hang alles op, misschien dat dat nog scheelt qua kreuken?
Oud 28-08-2012, 16:10
Verwijderd
Ik heb ook geen droger. Hang ook alles op. Volgens een vast systeem, ja
Oud 28-08-2012, 16:11
Carn
Carn is offline

Oud 28-08-2012, 16:13
Carn
Carn is offline

Pff, jeugd van tegenwoordig. Wij bouwden dit gewoon met LEGO!
Oud 28-08-2012, 16:15
Verwijderd
Welke pizza zal ik eten vandaag.

Welke nemen jullie meestal?
Oud 28-08-2012, 16:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan strijken tegenwoordig ook steeds meer waarderen. Vooraf heb ik er nooit zin in, maar als ik eenmaal bezig ben, gaat het wel Alles wordt wel snel glad enzo, en ik hou wel van snel resultaat.
Oud 28-08-2012, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Welke pizza zal ik eten vandaag.

Welke nemen jullie meestal?
Pizza calamiteiten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten