|
|
Bekijk resultaten poll: Wie is jouw favoriete premierskandidaat? | |||
Mark Rutte (VVD) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 16.67% |
Emile Roemer (SP) |
6 | 11.11% |
Diederik Samsom (PvdA) |
11 | 20.37% |
Geert Wilders (PVV) |
2 | 3.70% |
Sybrand Buma (CDA) |
0 | 0% |
Alexander Pechtold (D66) |
18 | 33.33% |
Jolande Sap (GroenLinks) |
1 | 1.85% |
Arie Slob (ChristenUnie) |
2 | 3.70% |
Een andere kandidaat, namelijk... |
5 | 9.26% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Pfff, ik weet het eigenlijk niet goed. Ik zie Roemer gewoon niet als premier. Samson eigenlijk ook niet.
Altijd als ik Rutte hoor praten, dan denk ik: 'O ja, dat is echt een verstandige man, wat praat hij goed zeg.' Dus ik zou hem wel een goede premier vinden, ware het niet dat ik het eigenlijk oneens ben met zo ongeveer alles wat hij zegt.
|
Ja? Of concreter/ juister misschien: 'Dus ik had hem wel een goede premier kunnen vinden, ware het niet enz.', maar dat lijkt me een nog omslachter formulering. Nou ja, in elk geval: ik ben altijd heel tevreden met Rutte als premier tot op het moment dat ik ga nadenken over zijn standpunten.
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1 gelogen is 2 dat hij de schuld van de crisis - veroorzaakt door rechts - bij links legt 3 altijd waarschuwt voor links, alsof links nederland naar de klote zal helpen 4 hij een watje is die geen echte debatten durft te voeren. 5 hij altijd gewoon zijn eigen verhaal verteld zonder te reageren op vragen van anderen.... Moet ik nog doorgaan? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ga vooral door, ik wil niet dat deze fontein met wijsheid stopt.
||
![]() |
Citaat:
Maarja je kunt wel zeggen dat dat een belangerijke regel is, maar ik ( en waarschijnlijk wel meer mensen ) als er gewoon eerlijk word gereageerd op een vraag van een journalist, in plaats te doen wat ze altijd al doen! |
![]() |
||
Citaat:
|
Mark Rutte. Hij heeft het prima gedaan als premier, hij komt in mijn ogen capabel over. En, ook niet geheel onbelangrijk, hij weet Nederland geloofwaardig neer te zetten in het buitenland. Bij Balkenende had ik dat totaal niet. Toen ik die naast Bush zag staan dacht ik echt bij mezelf: 'hmm, volgens mij staan we als land nu vreselijk voor lul tegenover de VS'
Alexander Pechtold zal het denk ik ook erg goed doen als premier.
||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
JIJ Verolo | 15 | 24-12-2012 22:14 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Ridderslacht Verwijderd | 7 | 11-09-2002 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |