Oud 16-10-2012, 20:42
Verwijderd
Misschien meer iets voor psychologie, maar ik dump het liever even hier. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker in mijn negatieve gedachten blijf en het moeilijker vind om eruit te komen. Vanuit negatieve gedachten ga ik me dan afvragen wat ik 'hier' eigenlijk doe en daar kan ik dan natuurlijk geen antwoord op krijgen en worden mijn gedachten niet positiever. Ik weet niet zo goed hoe ik hieruit kom, eerder kon ik het wel makkelijker van me afzetten, maar dat lukt niet zo goed meer. En ik vind het zo moeilijk om beslissingen te nemen, zelfs over de meest simpele dingen blijf ik heel lang nadenken, en dat kost me allemaal wel veel energie. Ik weet wel dat de gemaakte keuze de juiste keuze is, maar zover krijg ik mijn hoofd gewoon niet, ik blijf erover nadenken. Voor zover mijn gedachtendump.
Advertentie
Oud 16-10-2012, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Praat je over die negatieve gedachten met iemand? Ik weet niet hoe ernstig het is, maar als je er erg veel last van hebt kan je overwegen met een psycholoog te praten. Verder blijf ik zelf ook weleens in een negatieve gedachtenspiraal zitten, maar doorgaans duurt dat niet langer dan een paar uur (of hoogstens een dag). Voor mij helpt het om iets leuks te gaan doen, om mezelf bezig te houden. Met mensen afspreken, een leuke film kijken etc.
Oud 16-10-2012, 20:53
Verwijderd
Nee, ik praat er niet echt met iemand over. En ik denk verder ook niet dat het heel ernstig is, maar eerder kon ik mezelf er wel relatief makkelijk uithalen, maar sinds anderhalve week ofzo lukt dat niet meer zo goed. Ik kan mijn gedachten niet echt verzetten, zeg maar.
Oud 16-10-2012, 20:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, dan heb ik ook nog even een wijvenvraagje Mijn voorheen beste vriendin sms't me heel enthousiast voor m'n verjaardag, maar ik heb eindelijk besloten maar geen energie meer in haar te steken. (We hebben al maanden geen contact meer gehad. Ik heb wel een aantal keren kaartjes gestuurd met de duidelijk boodschap dat ik weer contact wilde, maar zij gaat er nooit op in. Dit jaar heb ik haar voor het eerst niet meer voor m'n verjaardag uitgenodigd.) Sms ik haar uitgebreid terug of niet?
Oud 16-10-2012, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, ik praat er niet echt met iemand over. En ik denk verder ook niet dat het heel ernstig is, maar eerder kon ik mezelf er wel relatief makkelijk uithalen, maar sinds anderhalve week ofzo lukt dat niet meer zo goed. Ik kan mijn gedachten niet echt verzetten, zeg maar.
Hm. Komt dat ook doordat je sinds kort op jezelf woont? Misschien een kwestie van wennen?

Ik zou blijven proberen iets te vinden waar je blij van wordt. Of het nou een stom liedje is wat je even heel hard meezingt ofzo, maakt niet uit. Of doe ontspanningsoefeningen. Erover praten helpt mij vaak minder serieus te zijn of in ieder geval de boel enigszins te nuanceren.
Oud 16-10-2012, 21:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke, dan heb ik ook nog even een wijvenvraagje
Oke, nevermind, zelfs IK vind dit een zeikvraag. Ik verzin het zelf wel
Oud 16-10-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Misschien meer iets voor psychologie, maar ik dump het liever even hier. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker in mijn negatieve gedachten blijf en het moeilijker vind om eruit te komen. Vanuit negatieve gedachten ga ik me dan afvragen wat ik 'hier' eigenlijk doe en daar kan ik dan natuurlijk geen antwoord op krijgen en worden mijn gedachten niet positiever. Ik weet niet zo goed hoe ik hieruit kom, eerder kon ik het wel makkelijker van me afzetten, maar dat lukt niet zo goed meer. En ik vind het zo moeilijk om beslissingen te nemen, zelfs over de meest simpele dingen blijf ik heel lang nadenken, en dat kost me allemaal wel veel energie. Ik weet wel dat de gemaakte keuze de juiste keuze is, maar zover krijg ik mijn hoofd gewoon niet, ik blijf erover nadenken. Voor zover mijn gedachtendump.
Nu ja, mijn insteek (c.q. 'zin van het leven') is persoonlijke groei. Stapje bij beetje een completer, vollediger en beter mens worden in de breedste zin des woords. Wanneer ik terugdenk aan Quintiano '1.0' en de verschillen met Quintiano '3.5' zit er een wereld van verschil in, in positieve zin. Zolang die stijgende lijn blijft, heeft mijn leven zin. Of, in wat meer cynische bewoording, is er geen reden om er een eind aan te maken, hoewel die gedachte soms ook wel prettig is. Dat heeft iedereen wel eens, me dunkt.

Citaat:
Oke, dan heb ik ook nog even een wijvenvraagje Mijn voorheen beste vriendin sms't me heel enthousiast voor m'n verjaardag, maar ik heb eindelijk besloten maar geen energie meer in haar te steken. (We hebben al maanden geen contact meer gehad. Ik heb wel een aantal keren kaartjes gestuurd met de duidelijk boodschap dat ik weer contact wilde, maar zij gaat er nooit op in. Dit jaar heb ik haar voor het eerst niet meer voor m'n verjaardag uitgenodigd.) Sms ik haar uitgebreid terug of niet?
Misschien is dit wel aanleiding voor haar om -oprecht- 't contact te verbeteren. Dus even je passief-agressieve kant opzij schuiven en lekker uitnodigen
Oud 16-10-2012, 21:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Misschien is dit wel aanleiding voor haar om -oprecht- 't contact te verbeteren. Dus even je passief-agressieve kant opzij schuiven en lekker uitnodigen
Oke. Uitnodigen is een beetje laat. Maar een sms terug lijkt me tot de mogelijkheden behoren
Oud 16-10-2012, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oke. Uitnodigen is een beetje laat. Maar een sms terug lijkt me tot de mogelijkheden behoren
Oh ja, goed een post lezen blijft een van mijn mankementen, maandagmorgenmodelletje, eah
Oud 16-10-2012, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Nu ja, mijn insteek (c.q. 'zin van het leven') is persoonlijke groei. Stapje bij beetje een completer, vollediger en beter mens worden in de breedste zin des woords. Wanneer ik terugdenk aan Quintiano '1.0' en de verschillen met Quintiano '3.5' zit er een wereld van verschil in, in positieve zin. Zolang die stijgende lijn blijft, heeft mijn leven zin. Of, in wat meer cynische bewoording, is er geen reden om er een eind aan te maken, hoewel die gedachte soms ook wel prettig is. Dat heeft iedereen wel eens, me dunkt.
Dankjewel, dat vind ik wel iets om over na te denken En ik denk inderdaad wel dat iedereen wel eens van die gedachten heeft, ik geloof niet dat ik daar bijzonder in ben De accu van mijn laptop is leeg, dus ik ga eens een kabeltje zoeken.
Oud 16-10-2012, 21:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Trouwens, de witte chocolade-frambozen-cheesecake was heul goed gelukt nom nom
Oud 16-10-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, de witte chocolade-frambozen-cheesecake was heul goed gelukt nom nom
*kwijlt*
Oud 16-10-2012, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hier, krijg je ook een stukje!
Oud 16-10-2012, 21:31
Verwijderd
Nu heb ik honger
Oud 16-10-2012, 21:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sorry
Oud 16-10-2012, 21:58
Verwijderd
Hm, kan ik dat bestellen middels Just Eat, CR?
Oud 16-10-2012, 22:05
Verwijderd
omg dat ziet er echt goed uit.
Oud 16-10-2012, 22:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er staat op dit tijdstip nog een ovenschotel in de oven
Oud 16-10-2012, 22:07
Verwijderd
Ik heb helemaal niets te eten vanavond. En dat schikt; want ik heb ook geen honger.
Oud 16-10-2012, 22:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb honger als een paard, en ik heb vanmiddag nog warm gegeten. Maar ja, de laatste weken heb ik alleen maar honger.

En de schotel was nog tot de 18e goed, maar ik heb alleen nu en morgen nog tijd om hem op te eten
Oud 16-10-2012, 22:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
De cheesecake was zelluf gemaakt En handig, want taarten mislukken bij mij vaak door de oven (), deze hoeft niet gebakken te worden.

Hieronder het recept, speciaal voor Trimm:
Spoiler
Oud 16-10-2012, 22:09
Carn
Carn is offline
XCOM is AWESOME <3<3<3
Oud 16-10-2012, 22:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, bedtijd voor kleine Chick Rocks. Verjaardag weer voorbij!
Oud 16-10-2012, 22:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De cheesecake was zelluf gemaakt En handig, want taarten mislukken bij mij vaak door de oven (), deze hoeft niet gebakken te worden.

Hieronder het recept, speciaal voor Trimm:
Spoiler
Senk joeee! <3
Oud 16-10-2012, 22:34
Carn
Carn is offline

Oud 16-10-2012, 22:38
Verwijderd
Broerlief was ook behoorlijk enthousiast over XCOM Misschien dat ik hem ook ga spelen, ooit. Maar vooralsnog wacht ik op Neverwinter en wat de community met Foundry gaat doen. Fingerlicking good, wat ik je brom.
Oud 16-10-2012, 22:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mmm broccoli met kip en aardappelpuree is een succes <3
Oud 16-10-2012, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Mmm broccoli met kip en aardappelpuree is een succes <3
Nogal wiedes, allemaal topingrediënten.
Oud 16-10-2012, 22:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nogal wiedes, allemaal topingrediënten.
Kant en klare schotel van de AH maak hem wel vaker, kan er 2 dagen van eten, dus dikke prima

Ik kijk nu NES <3
Oud 16-10-2012, 22:59
Verwijderd
Oh, dat is dan weer een beetje jammer daar het allemaal vrij eenvoudig vers en zelf (klaar) te maken is

Ik ken alleen Nintendo Entertainment System als NES
Oud 16-10-2012, 23:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, dat is dan weer een beetje jammer daar het allemaal vrij eenvoudig vers en zelf (klaar) te maken is

Ik ken alleen Nintendo Entertainment System als NES
Tja, ik ben lui enzo. Dit is makkelijker. Als ik het zelf zou maken, zou ik er nog kaas op gooien voor een extra krokant laagje.

Neverending Story ondanks dat ik hem vanaf het begin ongeveer al mee zit te praten, krijg ik er echt geen genoeg van.
Oud 16-10-2012, 23:04
Verwijderd
Aah, Neverending Story. Jeugdsentiment. Volgens mij is dat de eerste avonturenfilm die ik me als puppy kan herinneren waar ik ernstig van onder de indruk was.
Oud 16-10-2012, 23:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Aah, Neverending Story. Jeugdsentiment. Volgens mij is dat de eerste avonturenfilm die ik me als puppy kan herinneren waar ik ernstig van onder de indruk was.
Toen deze film uitkwam, was ik er nog niet eens toen was ik ook nog niet verzonnen. Zelfs mijn zus was er nog niet.

Voel je je nu niet enorm 30?
Oud 16-10-2012, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Toen deze film uitkwam, was ik er nog niet eens toen was ik ook nog niet verzonnen. Zelfs mijn zus was er nog niet.

Voelde ik me maar 30, daar ik 31 ben. Maar gelukkig voel ik me voornamelijk leeg ;;d;d;;D:;d;;D:;;:;D::;d
Oud 16-10-2012, 23:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vooral de themesong. Neverending storrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyy trlalalala lalalala.
Oud 16-10-2012, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Het is voor mij ook jeugdsentiment en ik ben nog geen 31.
Ik keek het altijd mij m'n toenmalige beste friendinnetjuh, want zij had 'm op video.
Oud 16-10-2012, 23:14
Verwijderd

Oud 16-10-2012, 23:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Voelde ik me maar 30, daar ik 31 ben. Maar gelukkig voel ik me voornamelijk leeg ;;d;d;;D:;d;;D:;;:;D::;d

Citaat:
Vooral de themesong. Neverending storrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyy trlalalala lalalala.
Yeah
Citaat:
Het is voor mij ook jeugdsentiment en ik ben nog geen 31.
Ik keek het altijd mij m'n toenmalige beste friendinnetjuh, want zij had 'm op video.
Wij hadden hem ook op video, maar toen brak dat klepje Overigens heb ik hem daarna nog jaren bewaard, in de hoop dat ik hem zou kunnen maken maar ik heb hem nu op DVD en ook nog eens gedownload.
Oud 16-10-2012, 23:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh noes, Artax gaat eraan. ARTAX you're sinking! Turn around, you have to, now!

Aww het is minder tragisch als je meeblert trouwens.
Oud 16-10-2012, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Neverending Story ondanks dat ik hem vanaf het begin ongeveer al mee zit te praten, krijg ik er echt geen genoeg van.
Overigens, mochten er mensen zijn die hier aan twijfelen; dit is bittere waarheid. Ik zal nooit De Kleine Zeemeermin vergeten met de Zusjes
Oud 16-10-2012, 23:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Overigens, mochten er mensen zijn die hier aan twijfelen; dit is bittere waarheid. Ik zal nooit De Kleine Zeemeermin vergeten met de Zusjes
Hahahaha
Oud 16-10-2012, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
We haven't spoken to anyone else for thousands of years. So.. we started talking to ourselves.

'Not that it matters, but yes'-Morla
Oud 16-10-2012, 23:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De Kleine Zeemeermin was mijn allereerste bioscoopfilm. Ik was 4 en ging met mijn zus naar de bioscoop in Roffa. Ik heb toen ook een tijdje een zeemeermin-fase gehad. We hadden toen nog een bad en ik moest dan altijd de kleine zeemeermin happy meal speelgoedjes meenemen en 'baddelientje', een bewegende zeemeermin-pop.

Overigens heb ik de afgelopen week al duizent keer naar 'Thom Tuck goes straight to DVD geluisterd', want dat is een stand-up show over alle 54 'straight to DVD' Disney films en eindigt met een 'part of your world' singalong. <3
Oud 16-10-2012, 23:28
Verwijderd
Hmm. Ik geloof dat ik me een beetje verveel.
Oud 16-10-2012, 23:29
Verwijderd
Citaat:
De Kleine Zeemeermin was mijn allereerste bioscoopfilm. Ik was 4 en ging met mijn zus naar de bioscoop in Roffa. Ik heb toen ook een tijdje een zeemeermin-fase gehad. We hadden toen nog een bad en ik moest dan altijd de kleine zeemeermin happy meal speelgoedjes meenemen en 'baddelientje', een bewegende zeemeermin-pop.
Ik heb dat allemaal gemist, joh. Anderhalf jaar geleden heb ik voor 't eerst de Lion King gezien in de bioscoop, de rest van al die tekenfilms zijn echt straal aan mij voorbij gegaan. Probably omdat ik niet echt in de demografie zat.
Oud 16-10-2012, 23:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij hebben twee kratten vol met Disney videobanden
Oud 16-10-2012, 23:31
Verwijderd

Emg, dat deuntje dat start op 00:42 Jeugdsentiment!
Oud 16-10-2012, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb dat allemaal gemist, joh. Anderhalf jaar geleden heb ik voor 't eerst de Lion King gezien in de bioscoop, de rest van al die tekenfilms zijn echt straal aan mij voorbij gegaan. Probably omdat ik niet echt in de demografie zat.
Ik heb verder alleen Pocahontas en Lion King in de bios gezien (beiden Engelse versies) en mijn moeder regelde wel eens illegale videobanden (op CS werken de gexteuh! ), dus Aladdin en Jungle Book keek ik ook regelmatig. Verder niks eigenlijk.
Oud 16-10-2012, 23:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Falcor is er net

I like childeren.
For breakfast?
Hahaha never!

Hij is zo lief honddraak
Oud 16-10-2012, 23:35
Verwijderd
Nah, later als ik groot ben kan ik mooi al die schade inhalen met zoon- en/of dochterlief

Uice naamzoek MWAHAHA ik ga mijn kinderen vernachelen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten