Oud 16-11-2012, 15:37
Martiño
Martiño is offline
Ik snap echt niet wat er niet lekker is aan yoghurt met lijnzaad, zemelen, cranberries en gojibessen. Laat maar doorkomen hoor.
Verwijderd
Ik ken cranberry's alleen maar als dingen die op gourmetschotels liggen, en ik kan me er niets bij voorstellen dat je dat voor iets anders zou gebruiken. Waarom zou je ranzige cranberry's eten als er ook aardbeien, frambozen, appels en slagroomtaarten bestaan?
Verwijderd
Ja, ik had het ook al aangepast in mijn post
Oud 16-11-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik snap echt niet wat er niet lekker is aan yoghurt met lijnzaad, zemelen, cranberries en gojibessen. Laat maar doorkomen hoor.
Nee, nouja, niets mis mee verder. Maar ik neem aan dat ze het op facebook zet om te laten zien hoe gezond ze eet, niet als voorbeeld van lekker comfort food ofzo
Oud 16-11-2012, 15:40
Verwijderd
Gesuikerde cranberry's zijn heel lekker, want het wrange van de cranberry maakt het fris/droog terwijl de suiker voorkomt dat je mond vertrekt. Zo ook bij ocean spray cranberry'sap'. Een beetje zoals wijn ofzo? Maar dan anders.
Oud 16-11-2012, 15:40
Verwijderd
Ik hou niet van yoghurt, dus dan zijn dingen met yoghurt al snel niet lekker natuurlijk
Oud 16-11-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van yoghurt, dus dan zijn dingen met yoghurt al snel niet lekker natuurlijk
Misschien hou je wel van sojayoghurt!

Ik weet niet, mogelijk is sojayoghurt erg verbeterd in de afgelopen 8 jaar maar de laatste keer dat ik het proefde was het tamelijk vies smaakte naar rauwe tofu.
Oud 16-11-2012, 15:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ken cranberry's alleen maar als dingen die op gourmetschotels liggen, en ik kan me er niets bij voorstellen dat je dat voor iets anders zou gebruiken. Waarom zou je ranzige cranberry's eten als er ook aardbeien, frambozen, appels en slagroomtaarten bestaan?
Heb je ze wel eens gegeten?
Oud 16-11-2012, 15:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, nouja, niets mis mee verder. Maar ik neem aan dat ze het op facebook zet om te laten zien hoe gezond ze eet, niet als voorbeeld van lekker comfort food ofzo
Oh ik vind een bakje yoghurt/kwark en wat fruit altijd wel fijn als ik even iets nodig heb misschien ligt het gewoon aan mij
Oud 16-11-2012, 15:44
Verwijderd
In de zomer kan ik best yoghurt met fruit als tussendoortje nemen ofzo, ja. Maar dan neem ik wel milde yogurt op basis van koemelk, en zoet fruit
Oud 16-11-2012, 15:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Was best grappig. En het is natuurlijk allemaal geacteerd, maar het ziet er best overtuigend uit, alsof er echt boze mensen in die kroeg zitten
Nou, genoeg Limbo's die wel zo denken en zo boos erom kunnen zijn! Je wordt als 'Huilander' soms nog net niet met een stok naar 'boven de grote riolen' verbannen.
Oud 16-11-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ja nouja, het zorgt voor wat ongemakkelijkheid bij die ander. Beetje opvoeden ofzo
<3

Ik vraag bijna nooit of ik naast mensen mag zitten, want staan is makkelijker. Hoef je ook niet op te letten of degene naast je al subtiel aan het seinen is dat ze er zo uit moeten. Tevens ga ik bij voorkeur op de eenzitsdingen zitten, zodat er niemand naast kan. /kluizenaar /autist

Oud 16-11-2012, 15:47
Verwijderd
sturgeonkat
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn neefje van twee is dol op besjes (rode besjes, 'kwenberries'), hij plukt ze zo van de taart/cake en laat de taart en cake voor wat die is. Hij trekt dan wel een heel zuur gezicht, maar gaat haastig door met nog meer besjes in zijn mond stoppen
Verwijderd
Citaat:
Heb je ze wel eens gegeten?
Ja.

Citaat:

Ik weet niet, mogelijk is sojayoghurt erg verbeterd in de afgelopen 8 jaar maar de laatste keer dat ik het proefde was het tamelijk vies smaakte naar rauwe tofu.
Sojayoghurt.

Citaat:
Ik vraag bijna nooit of ik naast mensen mag zitten, want staan is makkelijker. Hoef je ook niet op te letten of degene naast je al subtiel aan het seinen is dat ze er zo uit moeten. Tevens ga ik bij voorkeur op de eenzitsdingen zitten, zodat er niemand naast kan. /kluizenaar /autist

[afbeelding]
Ik vind het juist leuk om naast mensen te zitten. Vooral in het vliegtuig. Vliegtuigmensen. <3
Verwijderd
En deze kat heeft ook nog een aangeboren onderbeet waardoor hij extra boos kijkt!

http://www.grumpycats.com/about-grumpy-cat/
Oud 16-11-2012, 15:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat die mensen het verdienen.
Mwah, neuh. Ik hoef ook nooit mensen naast me te hebben zitten. In een overvolle coupé neem ik het voor lief, maar anders mag de halve mensheid wat mij betreft zo ver mogelijk van me vandaan blijven
Oud 16-11-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:

Ik vind vanilleyoghurt nog acceptabel. Met wat extra suiker of limonadesiroop erdoorheen dan .
Oud 16-11-2012, 15:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
<3

[afbeelding]
Ik kies ook altijd voor éénzitsdingen als dat mogelijk is en ik sta liever, maar dat houd ik soms niet goed vol. Maar toen ik dus écht niet kon staan in de bus, durfde ik niet alleen met de bus, want stel, de bus zit vol en je moet vragen om een plek /autist. Maar ja, ik durfde eigenlijk ook niet goed in mijn scootmobiel (dikke schaamte) en de taxi vond ik ook eng want die moet je eerst bellen en daarna weet ik nooit wat ik tegen die taxichauffeur moet zeggen enzo
Oud 16-11-2012, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Mwah, neuh. Ik hoef ook nooit mensen naast me te hebben zitten. In een overvolle coupé neem ik het voor lief, maar anders mag de halve mensheid wat mij betreft zo ver mogelijk van me vandaan blijven
Jij ziet er best vriendelijk uit hoor, jou zou ik niet heel snel uitkiezen. Wel vervelende pubers die onderuitgezakt zitten en een tas naast zich hebben. Kauwgombreezertjes. Etnische minderheden die over het algemeen angst aanjagen.
Oud 16-11-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Jij ziet er best vriendelijk uit hoor, jou zou ik niet heel snel uitkiezen. Wel vervelende pubers die onderuitgezakt zitten en een tas naast zich hebben. Kauwgombreezertjes. Etnische minderheden die over het algemeen angst aanjagen.
Mij!
Oud 16-11-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Mij!
Jij ziet er heel vriendelijk uit
Oud 16-11-2012, 15:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, genoeg Limbo's die wel zo denken en zo boos erom kunnen zijn! Je wordt als 'Huilander' soms nog net niet met een stok naar 'boven de grote riolen' verbannen.
Het wekt natuurlijk wel wat irritatie op. Kijk, bij het Sinterklaasjournaal zijn ze gewoon te lui geweest (of ze hadden geen tijd/geld/middelen/gelegenheid, whatever) om naar een paar lokale acteurs te zoeken of na te zoeken wat het verschil is tussen Brabant, België en Limburg. Dat kan gewoon (dat ze gewoon geen zin/tijd hadden om het uit te zoeken) en is ook wel begrijpelijk. Maar het is dan een beetje stom dat gaat liegen en zegt dat je bijv. geen lokale acteurs kan vinden (als je niet gaat zoeken vind je natuurlijk ook niks) en dan een beetje lollig gaat doen en om de gebruiken van de verkeerde provincie (Brabant) lol gaat maken. Natuurlijk hebben Limburgers ook wel humor en zelfspot, daar is dat filmpje juist het bewijs van.

Man Bijt Hond mailde mij 's ochtends om half tien, en om half een hadden ze een café vol met mensen én een joekskapelletje geregeld die het leuk vinden om aan iets ludieks mee te werken. Als je zoiets al binnen drie uur kunt klaarspelen, is het ook niet zo moeilijk om voor het Sinterklaasjournaal hetzelfde te doen.
Oud 16-11-2012, 15:55
Verwijderd
Ik zie er kennelijk altijd heel open uit, maar als er mensen instappen ga ik automatisch heel arrogant/chagrijnig etc kijken. Dan durven mensen niet meer naast me te zitten . Maar jij zou dat dan juist doen
Oud 16-11-2012, 15:56
Verwijderd
Citaat:
<3

[afbeelding]
Ik heb echt nul care voor andere mensen als ik zitten wil. En dat wil ik meestal Maar als 't even kan pak ik ook een éénzitter inderdaad, mensen zijn over het algemeen maar naar ende vervelend
Oud 16-11-2012, 15:57
Verwijderd
Tardar Sauce <3

Oud 16-11-2012, 15:58
Verwijderd
Ik vind die kat echt zo leuk <3
Martiño
Martiño is offline
<3
Verwijderd
Die kat is fantastisch
Oud 16-11-2012, 16:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Het wekt natuurlijk wel wat irritatie op. Kijk, bij het Sinterklaasjournaal zijn ze gewoon te lui geweest (of ze hadden geen tijd/geld/middelen/gelegenheid, whatever) om naar een paar lokale acteurs te zoeken of na te zoeken wat het verschil is tussen Brabant, België en Limburg. Dat kan gewoon (dat ze gewoon geen zin/tijd hadden om het uit te zoeken) en is ook wel begrijpelijk. Maar het is dan een beetje stom dat gaat liegen en zegt dat je bijv. geen lokale acteurs kan vinden (als je niet gaat zoeken vind je natuurlijk ook niks) en dan een beetje lollig gaat doen en om de gebruiken van de verkeerde provincie (Brabant) lol gaat maken. Natuurlijk hebben Limburgers ook wel humor en zelfspot, daar is dat filmpje juist het bewijs van.

Man Bijt Hond mailde mij 's ochtends om half tien, en om half een hadden ze een café vol met mensen die het leuk vinden om aan iets ludieks mee te werken. Als je zoiets al binnen drie uur kunt klaarspelen, is het ook niet zo moeilijk om voor het Sinterklaasjournaal hetzelfde te doen. ;p
Oh, maar dat vind ik ook stom hoor. Ik vind het, zeg maar, een beetje dubbel zeg maar! Want een beetje een accent faken is niet tof (zeker niet als het serieus bedoeld is), maar dat idee van 'alle Huilanders Limburg uit' vind ik ook nooit zo tof (evenals dat men hier soms vindt dat Limburgers vooral in Limburg moeten blijven).
Oud 16-11-2012, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Jawel, dat verdienen ze wel. Omdat het al irritant is dat iemand gedwongen wordt te vragen plaats te maken.
Oud 16-11-2012, 16:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, maar dat vind ik ook stom hoor. Ik vind het, zeg maar, een beetje dubbel zeg maar! Want een beetje een accent faken is niet tof (zeker niet als het serieus bedoeld is), maar dat idee van 'alle Huilanders Limburg uit' vind ik ook nooit zo tof (evenals dat men hier soms vindt dat Limburgers vooral in Limburg moeten blijven).
Hm, dat alle Hollanders Limburg uit herken ik eigenlijk niet zo
Oud 16-11-2012, 16:02
Verwijderd
Oh guise, ik kreeg zojuist een onofficieël document toegestuurd met documentatie van een softwarepakket dat wij gebruiken. Daar stond in, en ik citeer:

An universal password is existing. You have to enter this kind of code |162
Where:
| is the strange charactere like 2 dots but quite stuck
..

Ik kom niet meer bij van 't lachen
Oud 16-11-2012, 16:03
Martiño
Martiño is offline
Ik ben wel voor alle Brabanders uit Brabant
Oud 16-11-2012, 16:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hm, dat alle Hollanders Limburg uit herken ik eigenlijk niet zo
Oh, ik wel. Van die Mestreechse tantes die alleen maar lopen te klagen als je het dialect niet spreekt en waarom die studenten niet gewoon in hun eigen stad gaan studeren. En zodra mensen merken dat je het dialect niet spreekt, geen praatje meer in de supermarkt/bakker/whatever. Oh en carnaval is van de Limburgers en het slaat nergens op dat mensen van boven de riolen ook mee willen feesten. Mijn moeder voelt zich na 30 jaar nog steeds niet welkom in Limburg.
Oud 16-11-2012, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik wel. Van die Mestreechse tantes die alleen maar lopen te klagen als je het dialect niet spreekt en waarom die studenten niet gewoon in hun eigen stad gaan studeren. En zodra mensen merken dat je het dialect niet spreekt, geen praatje meer in de supermarkt/bakker/whatever. Oh en carnaval is van de Limburgers en het slaat nergens op dat mensen van boven de riolen ook mee willen feesten. Mijn moeder voelt zich na 30 jaar nog steeds niet welkom in Limburg.
Dat hoort volgens mij bij elke provincie hoor . Friezen reageren ook nog wel eens zo. Behalve dat met carnaval dan
Oud 16-11-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Jij gaat met vreemde kringen mensen om Of komt uit vreemde kringen
Oud 16-11-2012, 16:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik weet het, ik heb net ook een halfuurtje op de specs zitten geilen. Als ik een rijbewijs had (en rijk was) dan wist ik het wel

Elektrisch rijden kost ook echt niks. Pip en Anne hadden 't laatst berekend i.v.m. een vakantie en een vriend met een elektrisch wagentje en als ik me niet vergis kwamen ze uit op 800 kilometer rijden op 32 euro. Wtf kankergoedkoop

En je kunt ze ook gewoon aansluiten op alle stopcontacten, he. Maar het gaafste lijkt me een garage met zonnepanelen erop, die een eigen outlet hebben. Gratis rijden
Bij elektrisch rijden denk ik alleen maar aan Top Gear en hoe er nauwelijks oplaadpunten zijn en hoe het uiteindelijk 24 uur duurt voordat 'ie weer is opgeladen

Citaat:
En deze kat heeft ook nog een aangeboren onderbeet waardoor hij extra boos kijkt!

http://www.grumpycats.com/about-grumpy-cat/
OMG

Citaat:

Man Bijt Hond mailde mij 's ochtends om half tien, en om half een hadden ze een café vol met mensen én een joekskapelletje geregeld die het leuk vinden om aan iets ludieks mee te werken. Als je zoiets al binnen drie uur kunt klaarspelen, is het ook niet zo moeilijk om voor het Sinterklaasjournaal hetzelfde te doen.
Ik was dit even vergeten, maar vanochtend zag ik een herhaling van dat journaal. Het was heel raar en stom en over the top en ik zat echt even van " waar kijk ik naar en waar gaat dit over? "

Citaat:
Dat hoort volgens mij bij elke provincie hoor . Friezen reageren ook nog wel eens zo. Behalve dat met carnaval dan
Nog nooit iets van gemerkt in Drenthe en Groningen anders
Oud 16-11-2012, 16:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Jij gaat met vreemde kringen mensen om Of komt uit vreemde kringen
Mwah, met die mensen ga ik niet echt om (want die willen niet met me omgaan ) maar je komt ze wel tegen in de winkel, of op je werk/school in de bus/trein. En hier hebben mensen niet zo'n moeite met me, vaak valt het mensen niet eens op dat ik uit Het Zuiden kom, maar ik zie mensen soms wel bijna agressief reageren op Limburgers met een sterk accent.
Oud 16-11-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit iets van gemerkt in Drenthe en Groningen anders
Ja, het hangt er wel vanaf met wie je omgaat hoor. In Friesland is ook niet iedereen zo maar die mensen heb je er tussen zitten. Hier in Leiden net zo trouwens hoor :') de paupers jagen je als student de stad uit, want ze vinden dat studenten hier niet thuis horen. Je hebt ze echt overal. Kom als Fries maar eens Groningen ook genoeg mensen die dan raar tegen je doen. Enzovoorts.
Oud 16-11-2012, 16:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh dat geloof ik graag, maar ik vind het stom!
Oud 16-11-2012, 16:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou dat vind ik echt heel erg bijzonder Dat beeld herken ik totaal niet en ik schrik er zelfs een beetje van.

Ik spreek ook wel eens Nederlands in Limburg (overigens word ik ook vaak zat door Limburgers in het Nederlands aangesproken, dat is eigenlijk ook gebruikelijk, je kunt niet aan de buitenkant zien of iemand Limburgs spreekt), en dan word ik echt niet anders behandeld, en zijn ze net zo hartelijk tegen mij als tegen iemand anders. En mijn ex was een echte Hollander, en die was juist altijd heel erg te spreken over de vriendelijkheid in Limburg (overigens waren ze, om maar een cliché uit de wereld te helpen, in Zuid Holland ook altijd vriendelijk tegen mij ). Ik heb nog nooit iemand horen klagen dat iemand geen Limburgs spreekt, er wonen heel veel mensen in Limburg die nauwelijks Limburgs spreken.

En die opmerkingen over Carnaval herken ik ook helemaal niet. Ja, er worden wel eens grapjes gemaakt dat Brabanders anders Carnaval vieren dan Limburgers, maar dat zijn ook maar grapjes, en als niet-Limburgers in Limburg carnaval komen vieren worden ze juist welkom geheten, dat vindt iedereen alleen maar leuk.
Oud 16-11-2012, 16:23
Martiño
Martiño is offline
En dat boven de riolen is een term die ik vandaag ook pas voor het eerst hoor eigenlijk
Oud 16-11-2012, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel voor alle Brabanders uit Brabant
Oud 16-11-2012, 16:25
Martiño
Martiño is offline
Jij bent een Rus dus jij moet niet klagen hebben we binnenkort Den Bosch voor ons alleen
Oud 16-11-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
En dat boven de riolen is een term die ik vandaag ook pas voor het eerst hoor eigenlijk
Ik ook. En onder de riolen wonen is oko niet echt positief hmm
Oud 16-11-2012, 16:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, oke. Maar in de trein zit ik ook chagrijnig voor me uit te staren met de tas naast me.
Oud 16-11-2012, 16:32
Verwijderd
Little Phoebe naamzoek ik heb de superdierenplaatjes ontvangen, dankjewel!
Oud 16-11-2012, 16:33
Martiño
Martiño is offline
Haha, ik heb zojuist een link naar een erotische site opgeruimd op L&G en jeetje, wat een hoop crap is die site toch... allemaal van softe pornofilmpjes met zoete muziekjes op de achtergrond en het grappige is dat ze doen alsof die acteurs superverliefd op elkaar zijn, maar het zijn tien filmpjes waar de acteurs/actrices afwisselend met elkaar gekoppeld worden uiteraard zonder condooms, want van heteroseks kun je geen soa krijgen
Oud 16-11-2012, 16:34
Martiño
Martiño is offline
Fucking €8,- per filmpje, wat een afzetterij

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten