Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet, mogelijk is sojayoghurt erg verbeterd in de afgelopen 8 jaar maar de laatste keer dat ik het proefde was het tamelijk vies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vraag bijna nooit of ik naast mensen mag zitten, want staan is makkelijker. Hoef je ook niet op te letten of degene naast je al subtiel aan het seinen is dat ze er zo uit moeten. Tevens ga ik bij voorkeur op de eenzitsdingen zitten, zodat er niemand naast kan. /kluizenaar /autist ![]() |
![]() |
|
Mijn neefje van twee is dol op besjes (rode besjes, 'kwenberries'), hij plukt ze zo van de taart/cake en laat de taart en cake voor wat die is. Hij trekt dan wel een heel zuur gezicht, maar gaat haastig door met nog meer besjes in zijn mond stoppen
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En deze kat heeft ook nog een aangeboren onderbeet waardoor hij extra boos kijkt!
http://www.grumpycats.com/about-grumpy-cat/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Man Bijt Hond mailde mij 's ochtends om half tien, en om half een hadden ze een café vol met mensen én een joekskapelletje geregeld die het leuk vinden om aan iets ludieks mee te werken. Als je zoiets al binnen drie uur kunt klaarspelen, is het ook niet zo moeilijk om voor het Sinterklaasjournaal hetzelfde te doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oh guise, ik kreeg zojuist een onofficieël document toegestuurd met documentatie van een softwarepakket dat wij gebruiken. Daar stond in, en ik citeer:
An universal password is existing. You have to enter this kind of code |162 Where: | is the strange charactere like 2 dots but quite stuck .. Ik kom niet meer bij van 't lachen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik spreek ook wel eens Nederlands in Limburg (overigens word ik ook vaak zat door Limburgers in het Nederlands aangesproken, dat is eigenlijk ook gebruikelijk, je kunt niet aan de buitenkant zien of iemand Limburgs spreekt), en dan word ik echt niet anders behandeld, en zijn ze net zo hartelijk tegen mij als tegen iemand anders. En mijn ex was een echte Hollander, en die was juist altijd heel erg te spreken over de vriendelijkheid in Limburg (overigens waren ze, om maar een cliché uit de wereld te helpen, in Zuid Holland ook altijd vriendelijk tegen mij ![]() En die opmerkingen over Carnaval herken ik ook helemaal niet. Ja, er worden wel eens grapjes gemaakt dat Brabanders anders Carnaval vieren dan Limburgers, maar dat zijn ook maar grapjes, en als niet-Limburgers in Limburg carnaval komen vieren worden ze juist welkom geheten, dat vindt iedereen alleen maar leuk.
||
Citaat:
|
Haha, ik heb zojuist een link naar een erotische site opgeruimd op L&G
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|