Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik kreeg net deze mail in m'n werkmail:
Beste medewerker, In Utrecht zijn we bezig met het oprichten van een nieuwe vereniging, die wat extra publiciteit wilt, zodat het bekender word. De vereniging zal heten Kolfvereniging Het Vechthuis. Dit zal helemaal in het teken staan van kolven. Het Vechthuis gevestigd aan de Jagerskade 13-15 (wat ook een zalencentrum/partycentrum is) is in het bezit van een kolfbaan. Toen zat ik zo: ![]() ![]() ![]() ![]() Maar het is dit: Kolven is een oud-oer-hollandse sport wat al werd beoefend in de 13e eeuw op ijs. Nu zijn er in Nederland ca 20 kolfbanen met zo’n 600 leden in het land. Er is ook een Koninklijke Nederlandse Kolfbond. Dan weten jullie dat ![]() |
![]() |
|
![]() Helaas is dit niet mogelijk. Ja, duh, muts. Dat wist ik ook wel, nu ben ik nog steeds niet wijzer. ![]()
|
Verwijderd
|
@martin ik moet nog
7: kroonkraanvogel (lila) 8: muskusos (lila) 13:zeearend (middenblauw) 21: walrus (middenblauw) 26: wandelende tak (donkergroen) 27: steenvis (donkergroen) 34:wandelend blad (donkergroen) 35:kokerworm (donkergroen) 55: spookdiertje (beige) 66: kikkervisje (roze) 81: fluithaas (rood) 84: brulaap (rood) 105: zonneral (donkerblauw) 107: pauw (donkerblauw) 114: blauwe zeester (grijs) 125: dikdik (bruin) 130: tureluur (bruin) 161:koala (lichtgroen) 168:zeeleeuw (lichtgroen) 180: helmkausaris (middengroen) 190: parelhoen (hardroze) 198: hoornkikker (oranje) 201: reuzenhaai (oranje) 204: grote witte haai (oranje) Laatst gewijzigd op 16-11-2012 om 19:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb per ongeluk koosjer brood gekocht. En pralinepasta. En dit ding. Kazet naamzoek.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
035: Kokerworm (donkergroen) 055: Spookdiertje (beige) 066: Kikkervisje (roze) 084: Brulaap (rood) 168: Zeeleeuw (lichtgroen, ik vind het trouwens meer turquoise) 198: Hoornkikker (oranje) 204: Grote witte haai (oranje)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kaki is geloof ik meer de kleur van choleradiarree, maar dat weet ik eigenlijk ook niet zeker. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|