Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb toch iets gaafs gevonden
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
blijkbaar vindt de woningbouw het geen probleem om in tokkie-style 2 verschillende vensterbanken te hebben vlak naast elkaar, een met tegels en één van hout in totaal andere kleuren
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmmmmmm kut, ik kreeg net weer een heffing voor waterschapblabla, fucking 130 euro
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Mensen, ik ben een enorme faalhaas vandaag en dat maakt mij een sad panda.
![]() Het is al weken zo dat als ik niet werk dat ik gewoon helemaal niet buiten kom en er voor ik er erg in heb weer een week voorbij is. Gisteren ging ik optijd slapen en ik had m'n wekker om half 9 gezet, zodat ik vanalles kon doen vandaag. Dus ik word om half 9 wakker, val weer in slaap en word 3 uur later weer wakker. Toen lag er dus al 2,5 uur een wekker af te gaan naast m'n hoofd. Die zette ik uit en toe viel ik weer in slaap en werd ik pas weer om half 4 wakker. Wat de fuck is dit? zo krijg ik natuurlijk nooit wat gedaan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Plus dat ik dus helemaal geen mensen of zonlicht zie. Daar word niemand vrolijk van. Ik iig niet.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Stoppen met roken
![]() Ik ging er veel beter van slapen en ik kan nu ook normaal wakker worden. Nicotine verneukt je ritme, o.a. omdat je door de milde ontwenningsverschijnselen lichter/slechter slaapt, dus je hebt meer slaap nodig terwijl je tegelijkertijd minder goed uitrust. In slaap vallen gaat ook moeizamer, want nicotine houdt je bloedsuiker hoog, wat een wakkerblijfsignaal afgeeft aan je hersenen. Niet dat je dan zelf geen moeite meer hoeft te doen, zeker als je 'gewoon' een scheef bioritme hebt, maar het maakt wel gigantisch veel verschil. |
![]() |
|
Ik ben al jaren niet meer bij een huisarts geweest, eigenlijk. Sta nog steeds alleen ingeschreven bij m'n ouders en die kerel is net een vee-arts.
![]() @Para: Ik rook veel minder dan ik eerst deed. Ik koop 1 pakje, en als die op is koop ik niet meer. Ik heb ook eigenlijk geen probleem met niet roken, het is meer dat als er sigaretten naast me liggen, dat ze dan op gaan.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat er destijds met vergelijkbare klachten, plus dat het dagelijks 3-4 uur duurde voor ik in slaap viel. |
![]() |
|
Nou ja, het is meer zo van 'ik heb geen pijn/ben niet echt ziek, dus dan hoef ik niet naar de dokter'. De dokters waar ik tot nu toe ben geweest gaven me ook steeds het gevoel dat ik voor iets super onzinnigs kwam en gaven me nog net geen rol-oog.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|