Oud 31-01-2013, 12:40
Verwijderd
Mwah, je hebt het meer met mensen die zelf geen nee durven te zeggen tegen zoiets
Advertentie
Oud 31-01-2013, 12:47
Verwijderd
Ja het is een beetje de combinatie, verenigingen die vinden dat ze voor alles gaan, mensen die denken 'de vereniging zegt dat de vereniging voor alles gaat dus dat zal wel zo zijn'
Oud 31-01-2013, 12:59
Verwijderd
Verschilt per vereniging en per persoon, soms zal er iets zijn wat je echt niet wil missen, anderen gebruiken het als smoes.
Oud 31-01-2013, 13:11
Verwijderd
Ja, ik zei ook 'dat heb je met opdringerige verenigingen', niet 'dat heb je met verenigingen'
Oud 31-01-2013, 13:12
Verwijderd
OH ja ik val hier even binnen
Oud 31-01-2013, 13:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik snap door jullie verhalen wel een beetje waarom ik niet zo veel vrienden heb
Oud 31-01-2013, 13:24
Verwijderd
ik ben nu de laatste 2 uur niet op school. ik had helemaal geen zin in kut gym met een andere klas samen, dus ik ben naar de dokter.
Oud 31-01-2013, 13:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben uit Straks maar eens verder aan mijn schoolopdrachten, voordat we gaan beginnen met de open dagdingen.
Oud 31-01-2013, 14:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb toch iets gaafs gevonden Natuurlijk is het 9gag en misschien niet waar, maar praktisch gezien zou het kunnen. Hmmm... Dat ga ik nog eens uitzoeken.
Oud 31-01-2013, 14:04
Verwijderd
Het is wel waar
Oud 31-01-2013, 14:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, dat dacht ik ook, inderdaad Heb nog wat gegoogled.
Oud 31-01-2013, 14:14
Verwijderd
klaverhap brownie naamzoek

Oud 31-01-2013, 14:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
klaverhap brownie naamzoek

[afbeelding]
o m g DO WANT ik ga het straks gelijk proberen!
Oud 31-01-2013, 14:31
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ziet er wel eetbaar uit, ja

//Ik heb een kort onderzoekje gedaan naar planten in afgesloten ruimtes en het ook aan de docent botanie hier op school gevraagd. En ik ga het gewoon proberen Meteen van die docent ook een paar plantennamen gekregen die het waarschijnlijk goed zullen doen is zo'n omgeving <3 Whoei!
Oud 31-01-2013, 14:34
Verwijderd
Leuk Miekje! Ik ben best benieuwd
Oud 31-01-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
o m g DO WANT ik ga het straks gelijk proberen!
Net geprobeerd en BWAHAHAHA supersnel en makkelijk en lekker
en echt ook allemaal ingredienten die je ALTIJD in huis hebt omg <333
Oud 31-01-2013, 14:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Leuk Miekje! Ik ben best benieuwd
Ja, ik ook <3 Moet wel eerst een geschikte pot/fles vinden die goed afsluitbaar is enzo. De rest is zo te halen: compost van de composthoop op de boerderij, grind uit de tuin van de buurvrouw, fijn grind uit mijn oude vissenaquarium en kleine plantjes natuurlijk gewoon uit een tuincentrum. Oh, ik ben zo heppiedepeppie
Oud 31-01-2013, 14:37
Verwijderd
p.s. de cuphoeveelheden komen neer op 50 gr suiker, 37 gr bloem.
Oud 31-01-2013, 14:38
Miekje*
Miekje* is offline
Nu is het opendagorganiseertijd, eettijd en dan opendagknaltijd. Bye!
Oud 31-01-2013, 14:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Inderdaad! Ik heb dit allemaal in huis.
Oud 31-01-2013, 14:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oud 31-01-2013, 14:40
Verwijderd
Ja, is het lekker ? Het leek me echt afschuwelijk namelijk.
Oud 31-01-2013, 14:45
Martiño
Martiño is offline
Hoeveel vermogen heb jij gebruikt in je microgolf, Klaverhap?
Oud 31-01-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel vermogen heb jij gebruikt in je microgolf, Klaverhap?
Gewoon op vol. Dat is ehh 950 ofzo? even kijken
Oud 31-01-2013, 14:52
Verwijderd
oh 900w
Oud 31-01-2013, 15:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar spat/ontploft het niet als je het 1:40 in de magnetron laat koken?
Oud 31-01-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Maar spat/ontploft het niet als je het 1:40 in de magnetron laat koken?
Ja stiekem wel, maar dat zeg ik er niet bij. Dan hebben jullie straks allemaal een magnetron met aangekoekte zwarte meuk
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja stiekem wel, maar dat zeg ik er niet bij. Dan hebben jullie straks allemaal een magnetron met aangekoekte zwarte meuk

Ik wil het proberen! Ben wel benieuwd naar deze quick 'n dirty manier
Verwijderd
Grapje hoor hihihaha. Het ontploft niet. Ik had zon standaard glazen theemok gepakt, en het is er allemaal netjes ingebleven. Geen spatje ernaast.
Oud 31-01-2013, 15:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Alleen die klont ijs bovenop de brownie snap ik niet echt. Zo van, er moet nog iets bij, nou hoppa, een klont ijs erop, klaarrr!
Oud 31-01-2013, 15:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb toch iets gaafs gevonden Natuurlijk is het 9gag en misschien niet waar, maar praktisch gezien zou het kunnen. Hmmm... Dat ga ik nog eens uitzoeken.
Is die opa ook onderdeel van het ecosysteem?
Oud 31-01-2013, 15:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vince zit jouw receptuur belachelijk te maken! naamzoek foei
Oud 31-01-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Vince zit jouw receptuur belachelijk te maken! naamzoek foei
oei gaat het over tieten of over 2 girls?
Oud 31-01-2013, 15:32
Verwijderd
blijkbaar vindt de woningbouw het geen probleem om in tokkie-style 2 verschillende vensterbanken te hebben vlak naast elkaar, een met tegels en één van hout in totaal andere kleuren Nu heb ik net tien min met die lui aan de telefoon gezeten, gelukkig zitten er scheuren in de nog te vervangen vensterbank en nu krijg ik het alsnog.
Oud 31-01-2013, 15:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zo, dat onderzoek waar (een aantal van) jullie laatst aan hebben meegedaan he.. heeft vrijwel geen resultaten opgeleverd maar wel een 8 voor het paper
Gefeliciteerd!
Oud 31-01-2013, 15:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmmm kut, ik kreeg net weer een heffing voor waterschapblabla, fucking 130 euro Ik kan dus kwijtschelding aanvragen, maarreh, ik heb de regels niet zo goed gevolgd wat betreft mijn bijstand Omdat ik meer kosten maak dan ik met de bijstand kan betalen (medische kosten), krijg ik dat van m'n ouders, maar dat mag dus niet en telt als inkomen. Als ik nu kwijtschelding aan wil vragen moet ik weer uitdraaien van m'n rekeningen laten zien Ik ben een sukkel
Oud 31-01-2013, 16:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, ik ben een enorme faalhaas vandaag en dat maakt mij een sad panda.

Het is al weken zo dat als ik niet werk dat ik gewoon helemaal niet buiten kom en er voor ik er erg in heb weer een week voorbij is. Gisteren ging ik optijd slapen en ik had m'n wekker om half 9 gezet, zodat ik vanalles kon doen vandaag. Dus ik word om half 9 wakker, val weer in slaap en word 3 uur later weer wakker. Toen lag er dus al 2,5 uur een wekker af te gaan naast m'n hoofd. Die zette ik uit en toe viel ik weer in slaap en werd ik pas weer om half 4 wakker.
Wat de fuck is dit? zo krijg ik natuurlijk nooit wat gedaan.

Oud 31-01-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:

Het is al weken zo dat als ik niet werk dat ik gewoon helemaal niet buiten kom en er voor ik er erg in heb weer een week voorbij is. Gisteren ging ik optijd slapen en ik had m'n wekker om half 9 gezet, zodat ik vanalles kon doen vandaag. Dus ik word om half 9 wakker, val weer in slaap en word 3 uur later weer wakker. Toen lag er dus al 2,5 uur een wekker af te gaan naast m'n hoofd. Die zette ik uit en toe viel ik weer in slaap en werd ik pas weer om half 4 wakker.

Trimm, serieus: is het niet een idee om hiermee naar een huisarts te gaan? De een heeft meer slaap nodig dan de ander, maar zó diep slapen is niet echt normaal. ;x
Oud 31-01-2013, 16:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ach, gewoon later beginnen met wat je wil doen, niks mis mee. Ritme schmitme.
Oud 31-01-2013, 16:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach, gewoon later beginnen met wat je wil doen, niks mis mee. Ritme schmitme.
Ja, makkelijker gezegd dan gedaan, ik zit ook met openingstijden van winkels enzo. en ik moet volgende week weer hardcore met college's beginnen, dus dan wil ik wel vroeg op kunnen staan.
Plus dat ik dus helemaal geen mensen of zonlicht zie. Daar word niemand vrolijk van. Ik iig niet.
Oud 31-01-2013, 16:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, makkelijker gezegd dan gedaan, ik zit ook met openingstijden van winkels enzo. en ik moet volgende week weer hardcore met college's beginnen, dus dan wil ik wel vroeg op kunnen staan.
Plus dat ik dus helemaal geen mensen of zonlicht zie. Daar word niemand vrolijk van. Ik iig niet.
Ja, da's wel nasty. Maar is het geen donderdagavond-koopavond toevallig?
Verwijderd
Ben je er al ooit mee bij de huisarts geweest? Dit klinkt niet meer als een verneukt-ritme-probleem
Verwijderd
Stoppen met roken /kutadvies

Ik ging er veel beter van slapen en ik kan nu ook normaal wakker worden. Nicotine verneukt je ritme, o.a. omdat je door de milde ontwenningsverschijnselen lichter/slechter slaapt, dus je hebt meer slaap nodig terwijl je tegelijkertijd minder goed uitrust. In slaap vallen gaat ook moeizamer, want nicotine houdt je bloedsuiker hoog, wat een wakkerblijfsignaal afgeeft aan je hersenen.

Niet dat je dan zelf geen moeite meer hoeft te doen, zeker als je 'gewoon' een scheef bioritme hebt, maar het maakt wel gigantisch veel verschil.
Oud 31-01-2013, 16:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben al jaren niet meer bij een huisarts geweest, eigenlijk. Sta nog steeds alleen ingeschreven bij m'n ouders en die kerel is net een vee-arts.

@Para: Ik rook veel minder dan ik eerst deed. Ik koop 1 pakje, en als die op is koop ik niet meer. Ik heb ook eigenlijk geen probleem met niet roken, het is meer dat als er sigaretten naast me liggen, dat ze dan op gaan.
Oud 31-01-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Stoppen met roken /kutadvies

Ik ging er veel beter van slapen en ik kan nu ook normaal wakker worden. Nicotine verneukt je ritme, o.a. omdat je door de milde ontwenningsverschijnselen lichter/slechter slaapt, dus je hebt meer slaap nodig terwijl je tegelijkertijd minder goed uitrust. In slaap vallen gaat ook moeizamer, want nicotine houdt je bloedsuiker hoog, wat een wakkerblijfsignaal afgeeft aan je hersenen.

Niet dat je dan zelf geen moeite meer hoeft te doen, zeker als je 'gewoon' een scheef bioritme hebt, maar het maakt wel gigantisch veel verschil.
Mijn wederhelft slaapt ook veel beter sinds hij niet meer rookt, ja.

Citaat:
Ik ben al jaren niet meer bij een huisarts geweest, eigenlijk. Sta nog steeds alleen ingeschreven bij m'n ouders en die kerel is net een vee-arts.
Ga er toch maar heen, want ik maak me zorgen om je, Trimmeke. *muts stevig over oren trekt en twee koekjes geeft, voor elk handje een li li li liiii*
Oud 31-01-2013, 16:40
Verwijderd
Dan schrijf je je in bij een andere! Kan alleen maar beter worden als je oude echt zo erg is
Oud 31-01-2013, 16:43
Verwijderd
Aaaa ik heb een 8,5 voor mijn debat!
Verwijderd
Citaat:
Ben je er al ooit mee bij de huisarts geweest? Dit klinkt niet meer als een verneukt-ritme-probleem
Wat kan de huisarts doen bij zoiets, behalve je doorverwijzen naar de slaapstoorniskliniek? Want ik heb gewoon twee keer slaappillen voorgeschreven gekregen en verder niets. Dat er überhaupt slaapstoornisklinieken bestaan heb ik ook niet van de huisarts maar van het forum.

Ik zat er destijds met vergelijkbare klachten, plus dat het dagelijks 3-4 uur duurde voor ik in slaap viel.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, het is meer zo van 'ik heb geen pijn/ben niet echt ziek, dus dan hoef ik niet naar de dokter'. De dokters waar ik tot nu toe ben geweest gaven me ook steeds het gevoel dat ik voor iets super onzinnigs kwam en gaven me nog net geen rol-oog.
Oud 31-01-2013, 16:44
Verwijderd
De 3-4 uur zijn inmiddels gereduceerd tot 1-2 uur door stoppen met roken en een nazi zijn wat betreft mijn eetpatroon.

Ik vind dat ze op de basisschool een vak moeten geven over eten en wat voor invloed dat heeft op wat allemaal.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten