Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarnaast kan ik grinnikend reageren dat ik niet ongesteld word op de vraag of ik het ben ^^ geen excuses voor mij! Plus ik hoef me niet maandelijks te verontschuldigen voor het gedrag van mijn hormonen of op internet om chocolade en meeleven te zeuren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En er zit altijd drama in ^^ maar ook echt bewonderenswaardige prestaties, al verschil ik vrijwel altijd van mening met de jury. Al weet ik zo wel 3 terechte winnaars. In België hebben we het ook gehad, maar de prijs was daar een JBC-collectie, niet zo gigantisch als de originele serie dus. En die wat naast zijn schoenen liep, had gewonnen, ben de collectie gaan bekijken en het was dramatisch, ik wilde er niet dood in gevonden worden. Marco had ik daarentegen op Hyves en ik had echt iets van, die moet winnen, dan heb ik een reden om af te vallen, want ik wil zijn kleren dragen! Ik heb hem ook gevraagd of de winnar echt zo'n eikel was of dat dat knip en plakwerk van de regie was, het kwam er op neer dat er niet veel te knippen en plakken was, omdat hij altijd zo deed ![]() ik ga eens zoeken of ik Marco nog kan vinden, ik heb nu een aanvaardbare maat en hij zei destijds al dat hij voor meer dan standaard modellen wou ontwerpen. |
![]() |
||
Citaat:
Waar ik toneel doe willen ze waarschijnlijk op den duur ook wel een kleding-maak-workshop doen en ik wil dat ook heel graag. Lijkt me gewoon zo leuk om te kunnen, maar ik ben eigenlijk niet perfectionistisch genoeg ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, hier was het aan het sneeuwstormen toen ik het raam opendeed om te kijken naar de staat van de weg en nu ligt er nog zoveel op dat ik niet kan zien wat het nu aan het doen is
![]() En dat gebrek aan perfectionisme speelt mij ook wel parten bij kleding. Voor boerenkostuums is dat dikke prima, maar aan adel kan ik nog niet beginnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Whooptidoo, 1,5 week geleden ofzo besloot ik geen suiker meer in m'n koffie te drinken, aangezien dat per dag 240 calorieën scheelt, met mijn gemiddelde koffieinname. Toen besloot ik ook maar gelijk om uberhaupt geen drinken meer te drinken waar suiker inzit, behalve alcohol dan, maar mijn alcoholinname is de laatste maanden toch al praktisch 0. Oh ja en snoepen ook niet meer. En nu ben ik in 1,5 week al 1,5 kilo kwijt, whooptidoo. Het leven is soms zo simpel
![]() ![]() Oh ja mijn rekensommetje was eigenlijk 240 calorieen per dag = 7000 per maand minder = 1 kg per maand eraf, is 12 kg in een jaar. Serieus, hoe makkelijk is het ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en goeie sann
![]() Ik ga sowieso wel wat kilo's kwijt raken nu ik ben gestopt met blowen, ben erachter gekomen dat snoep e.d. me niet zoveel doet en dat ik er nauwelijks trek in heb. En als ik wat neem hoeft het niet gelijk het hele pak te zijn wat ik in mijn snoetje stop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zit heel erg te denken om deze broek te kopen. maar ik weet het nog niet zeker met die huge taille.
http://topvintage.nl/nl/vintage-retr...trousers-black |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijv. dietisten cooperatie, voedingscentrum zegt 9000. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn chirurg, die wat me terug in elkaar heeft gezet, vertelde dat elke dag frisdrank met suiker drinken, sowieso een kilo per jaar erbij is. Ik heb hem verder niet uitgehoord, want suiker boeit me niet meer zo bijzonder
![]() En alsof ik standaar niet genoeg schraap en hoest en rochel en ik vandaag nog meer loop te schrapen en kuchen door een verkoudheidsachtig iets zodat ik fikse keelpijn heb, moet ik me net nog in mijn cola (light) verslikken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar dat is toch onzin om te zeggen dat elke dag frisdrank met suiker drinken sowieso een kilo per jaar erbij is
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|