Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2013, 12:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, hij deed eerste auditie voor Busted. Mijn hoofd deed even zo van "Busted? Euh aha *lampje*" en dat was natuurlijk dit:

Godver, dat vond ik een awesome nummer
Oud 12-03-2013, 12:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
.. En het ging zo goed vandaag In de race voor Menstrueerbeer van de Week?
Nee hoor, dat was vorige week /overshare
Oud 12-03-2013, 12:18
Verwijderd
Ik ben wel in de race
Oud 12-03-2013, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, dat was vorige week /overshare
Houd dan een sop!!!1!1
Oud 12-03-2013, 12:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Beter dat je emotioneel labiel bent door maandelijkse hormonen, bij mij is het volstrekt onduidelijk
Oud 12-03-2013, 12:20
Verwijderd
Omg dat nummer hahahaha
Oud 12-03-2013, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Houd dan een sop!!!1!1
Houd zelf een sop
Oud 12-03-2013, 12:22
Verwijderd
Ik vind het een saai lied en een saaie knul en praten over hormonen vind ik ook saai. Nu ga ik Martyrs kijken.
Oud 12-03-2013, 12:23
Verwijderd
Ik hang al mijn emotionele perikelen aan ongesteldheid hoor. "Oh ja ik moet over twee weken ongesteld worden dan heb ik nu mijn eisprong" "Oh ja ik word volgende week ongesteld, daar komt het doooor" "Oh ja, net ongesteld geweest, dan krijg je dat"

Vrouw zijn
Verwijderd
Hehe, de woedende blikken als een andere designer ook goede commentaar krijgt, zijn wel heel erg aanwezig hier ^^
Als blikken konden doden, was het nu een horrorshow.
Verwijderd
Citaat:
Houd dan een sop!!!1!1

Ik ga zometeen behang uitzoeken!
Verwijderd
En natuurlijk wel bij hoog en laag beweren dat ik nooit last heb van hormonen
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een saai lied en een saaie knul en praten over hormonen vind ik ook saai. Nu ga ik Martyrs kijken.
Daaaaag, veel plezier.
Oud 12-03-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Mee eens, mee eens en driedubbel mee eens. En ik heb mezelf aangemeld op dat dingske! Ben benieuwd wat je van Martyrs vindt
Oud 12-03-2013, 12:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hang al mijn emotionele perikelen aan ongesteldheid hoor. "Oh ja ik moet over twee weken ongesteld worden dan heb ik nu mijn eisprong" "Oh ja ik word volgende week ongesteld, daar komt het doooor" "Oh ja, net ongesteld geweest, dan krijg je dat"

Vrouw zijn
Ooh dat is het dus Goed excuus

Citaat:
En natuurlijk wel bij hoog en laag beweren dat ik nooit last heb van hormonen
Oud 12-03-2013, 12:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hehe, de woedende blikken als een andere designer ook goede commentaar krijgt, zijn wel heel erg aanwezig hier ^^
Als blikken konden doden, was het nu een horrorshow.
er zit heeeerlijk veel drama in 10, echt mensen die elkaars bloed wel kunnen drinken. gotta love it. En altijd als ik PR heb gekeken wil ik zelf kleren maken, maar ik kan dat helemaal niet
Oud 12-03-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:

Vrouw zijn
Ik ben best wel blij dat ik dat allemaal niet heb, als ik naast mijn labiele toestanden van vroeger ook nog eens last van pms had, dan hadden mijn ouders me zeker buitengetrapt en ik had het ze niet eens kwalijk kunnen nemen

Daarnaast kan ik grinnikend reageren dat ik niet ongesteld word op de vraag of ik het ben ^^ geen excuses voor mij! Plus ik hoef me niet maandelijks te verontschuldigen voor het gedrag van mijn hormonen of op internet om chocolade en meeleven te zeuren (niet dat jullie het niet mogen, ik ben alleen maar blij dat ik het niet voel, stel je voor dat ik ook nog begon te mekkeren over nog onbenulligere zaken dan ik nu al doe ).
Oud 12-03-2013, 12:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb trouwens vrij weinig last van m'n hormonen Uiteindelijk is de mate van vermoeidheid een grotere invloed op mijn gemoed denk ik.
Oud 12-03-2013, 12:40
Verwijderd
Ik vind het gewoon lekker om af en toe te bitchen
Verwijderd
Of te janken
Verwijderd
Verder ben ik uitermate stabiel, geloof ik, dus prima
Oud 12-03-2013, 12:41
Verwijderd
Oud 12-03-2013, 12:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Of te janken
Soms is dat ook echt even nodig Maar meestal huil ik alleen een beetje bij tv-dingen, niet echt uit mezelf. Behalve als ik er echt HEEL ERG doorheen zit, dan hoeft er maar iets kleins te gebeuren of ik wil janken
Oud 12-03-2013, 12:42
Verwijderd
Citaat:
er zit heeeerlijk veel drama in 10, echt mensen die elkaars bloed wel kunnen drinken. gotta love it. En altijd als ik PR heb gekeken wil ik zelf kleren maken, maar ik kan dat helemaal niet
Nou ja, ik kan wel dingen in elkaar zetten, maar die skills heb ik nog lang niet en zolang ik school vermijd, zal dat ook niet komen vandaag is het weer te slecht om de weg op te gaan, wist je dat al

En er zit altijd drama in ^^ maar ook echt bewonderenswaardige prestaties, al verschil ik vrijwel altijd van mening met de jury. Al weet ik zo wel 3 terechte winnaars.
In België hebben we het ook gehad, maar de prijs was daar een JBC-collectie, niet zo gigantisch als de originele serie dus. En die wat naast zijn schoenen liep, had gewonnen, ben de collectie gaan bekijken en het was dramatisch, ik wilde er niet dood in gevonden worden. Marco had ik daarentegen op Hyves en ik had echt iets van, die moet winnen, dan heb ik een reden om af te vallen, want ik wil zijn kleren dragen! Ik heb hem ook gevraagd of de winnar echt zo'n eikel was of dat dat knip en plakwerk van de regie was, het kwam er op neer dat er niet veel te knippen en plakken was, omdat hij altijd zo deed

ik ga eens zoeken of ik Marco nog kan vinden, ik heb nu een aanvaardbare maat en hij zei destijds al dat hij voor meer dan standaard modellen wou ontwerpen.
Oud 12-03-2013, 12:42
Verwijderd
Ik ga zielige dingen kijken als ik wil janken zodat het daardoor komt
Oud 12-03-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het gewoon lekker om af en toe te bitchen
Oud 12-03-2013, 12:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga zielige dingen kijken als ik wil janken zodat het daardoor komt
Goeie
Oud 12-03-2013, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Verder ben ik uitermate stabiel, geloof ik, dus prima
ik vroeg me af of ik dit zelf bedacht had of dat anderen dat ook vonden dus ik ging navraag doen en nu krijg ik net te horen dat ik de stabielste persoon ben die ze kent. Jeetje.
Oud 12-03-2013, 12:46
Verwijderd
<3
Oud 12-03-2013, 12:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
vandaag is het weer te slecht om de weg op te gaan, wist je dat al
*kijkt naar buiten* Tis prima weer, wel koude wind

Waar ik toneel doe willen ze waarschijnlijk op den duur ook wel een kleding-maak-workshop doen en ik wil dat ook heel graag. Lijkt me gewoon zo leuk om te kunnen, maar ik ben eigenlijk niet perfectionistisch genoeg
Oud 12-03-2013, 13:04
Verwijderd
Nou, hier was het aan het sneeuwstormen toen ik het raam opendeed om te kijken naar de staat van de weg en nu ligt er nog zoveel op dat ik niet kan zien wat het nu aan het doen is

En dat gebrek aan perfectionisme speelt mij ook wel parten bij kleding. Voor boerenkostuums is dat dikke prima, maar aan adel kan ik nog niet beginnen
Oud 12-03-2013, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hier is de lucht strakblauw en is er sinds zondag geen vlokje sneeuw gevallen
Oud 12-03-2013, 13:10
Verwijderd
Ja, normaal heb ik altijd iets van the fuck hebben mensen het over? Geen sneeuw te zien! Nu is het eens andersom
Oud 12-03-2013, 13:13
Verwijderd
Ahh wat leuk, komt er zomaar een bewerking van La Folia voorbij
Oud 12-03-2013, 13:31
Verwijderd
Whooptidoo, 1,5 week geleden ofzo besloot ik geen suiker meer in m'n koffie te drinken, aangezien dat per dag 240 calorieën scheelt, met mijn gemiddelde koffieinname. Toen besloot ik ook maar gelijk om uberhaupt geen drinken meer te drinken waar suiker inzit, behalve alcohol dan, maar mijn alcoholinname is de laatste maanden toch al praktisch 0. Oh ja en snoepen ook niet meer. En nu ben ik in 1,5 week al 1,5 kilo kwijt, whooptidoo. Het leven is soms zo simpel

Oh ja mijn rekensommetje was eigenlijk 240 calorieen per dag = 7000 per maand minder = 1 kg per maand eraf, is 12 kg in een jaar. Serieus, hoe makkelijk is het
Oud 12-03-2013, 13:34
Verwijderd
Ik denk dat ik er een boek van 1 blz. over schrijf en er veel geld mee ga verdienen.
Oud 12-03-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Je zou eens kunnen kijken op de FB-pagina MeUG (Metgezel voor Uitgaan). Overigens had ik best mee willen gaan
echt? Hmm ik denk er over na ja
Citaat:
Waar en wanneer en waarom ga je dan niet gewoon alleen als jet je het echt graag wil zien/horen?
daar heb ik over gedacht en vroegah ging ik best vaak uit in m'n eentje, maar dit vind ik anders.
Oud 12-03-2013, 13:43
Verwijderd
en goeie sann toevallig zat ik er gister over te denken mijn cola inname te gaan beperken. Maar nu ga ik ook uitrekenen hoeveel kcal me dat per dag zou schelen.
Ik ga sowieso wel wat kilo's kwijt raken nu ik ben gestopt met blowen, ben erachter gekomen dat snoep e.d. me niet zoveel doet en dat ik er nauwelijks trek in heb. En als ik wat neem hoeft het niet gelijk het hele pak te zijn wat ik in mijn snoetje stop.
Oud 12-03-2013, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Whooptidoo, 1,5 week geleden ofzo besloot ik geen suiker meer in m'n koffie te drinken, aangezien dat per dag 240 calorieën scheelt, met mijn gemiddelde koffieinname. Toen besloot ik ook maar gelijk om uberhaupt geen drinken meer te drinken waar suiker inzit, behalve alcohol dan, maar mijn alcoholinname is de laatste maanden toch al praktisch 0. Oh ja en snoepen ook niet meer. En nu ben ik in 1,5 week al 1,5 kilo kwijt, whooptidoo. Het leven is soms zo simpel

Oh ja mijn rekensommetje was eigenlijk 240 calorieen per dag = 7000 per maand minder = 1 kg per maand eraf, is 12 kg in een jaar. Serieus, hoe makkelijk is het
Ik zou bijna thee met suiker gaan drinken om er daarna mee te kunnen stoppen
Oud 12-03-2013, 13:47
Verwijderd
ik zit heel erg te denken om deze broek te kopen. maar ik weet het nog niet zeker met die huge taille.
http://topvintage.nl/nl/vintage-retr...trousers-black
Oud 12-03-2013, 13:47
Verwijderd
Citaat:
en goeie sann toevallig zat ik er gister over te denken mijn cola inname te gaan beperken. Maar nu ga ik ook uitrekenen hoeveel kcal me dat per dag zou schelen.
Ik ga sowieso wel wat kilo's kwijt raken nu ik ben gestopt met blowen, ben erachter gekomen dat snoep e.d. me niet zoveel doet en dat ik er nauwelijks trek in heb. En als ik wat neem hoeft het niet gelijk het hele pak te zijn wat ik in mijn snoetje stop.
Ja bij mij kwam het ook door calorieën tellen inderdaad, gewoon om weer een beetje inzicht te krijgen, net als af en toe een maandje uitgaven bijhouden en toen zag ik dat mijn avondmaaltijd op een slechte koffiedag (lees bizar veel koffie) soms minder calorieën had dan de suiker in m'n koffie bizar echt.
Oud 12-03-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:

Misschien moet ik dan ook maar geen suiker gebruiken.
Oud 12-03-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zou bijna thee met suiker gaan drinken om er daarna mee te kunnen stoppen
Ja sorry, vriendinnetje is ook al boos dat m'n doelgroep als dieetgoeroe zo beperkt is
Oud 12-03-2013, 13:51
Verwijderd
1,5 liter cola per dag is 630 kcal per dag (!!) = 4410 kcal per week. Wow

sann hoe weet jij dat jouw hoeveelheid een kilo per maand is?
Oud 12-03-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
1,5 liter cola per dag is 630 kcal per dag (!!) = 4410 kcal per week. Wow

sann hoe weet jij dat jouw hoeveelheid een kilo per maand is?
Ik heb ooit geleerd dat 1 kg 7000 calorieen is, van fizzle of sarah ofzo? Of van een dieet? Als je 7000 kcal = 1kg googled krijg je iig een miljoen hits.

Bijv. dietisten cooperatie, voedingscentrum zegt 9000.
Oud 12-03-2013, 13:55
Verwijderd
-630 kcal per dag is echt bizar veel trouwens. Jammer dat ik al jaren light drink
Oud 12-03-2013, 13:55
Verwijderd
En geen 1,5 liter haal
Oud 12-03-2013, 13:56
Verwijderd
Mijn chirurg, die wat me terug in elkaar heeft gezet, vertelde dat elke dag frisdrank met suiker drinken, sowieso een kilo per jaar erbij is. Ik heb hem verder niet uitgehoord, want suiker boeit me niet meer zo bijzonder
En alsof ik standaar niet genoeg schraap en hoest en rochel en ik vandaag nog meer loop te schrapen en kuchen door een verkoudheidsachtig iets zodat ik fikse keelpijn heb, moet ik me net nog in mijn cola (light)
verslikken en ook :auw:
Oud 12-03-2013, 13:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Suiker <3
Oud 12-03-2013, 13:58
Verwijderd
Maar dat is toch onzin om te zeggen dat elke dag frisdrank met suiker drinken sowieso een kilo per jaar erbij is ? Ik drink best wel veel frisdrank, meestal elke dag, mijn vriend drinkt ook makkelijk 1.5 liter op een dag weg. Maar ik kwam in ieder geval niets aan, mijn vriend valt ook ongeveer alleen maar af doordat we veel sporten en veel bewegen. Daar lijkt het me eigenlijk meer afhankelijk van?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten