Oud 24-03-2013, 16:33
Verwijderd
Meh, ik heb geen broodbeleg meer in huis. Moet ik toch nog de deur uit, met alle ongemakken die daar bij komen kijken zoals daar zijn douchen, aankleden, en het werkelijke naar buiten gaan.
Advertentie
Oud 24-03-2013, 16:41
Verwijderd
Waarom douchen
Oud 24-03-2013, 16:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, misschien heb ik een wat zwart/witte-definitie van 'verslaving'

Maar inderdaad. Goede games blijven in je hoofd zitten. En als het om verhaalbepalende keuzes gaat ben ik een drama omdat ik het 'saven, X doen, kijken wat er gebeurt, laden, Y doen, kijken wat er gebeurt'-concept weiger te omarmen kan ik daar ook inderdaad behoorlijk lang over nadenken, ook als ik het spel niet speel
Ja, dat! Of wanneer je net nieuwe items hebt gekregen en je moet gaan uitrekenen welke upgrades je nodig hebt, maar omdat je het maar één keer kunt doen ga je extra lang wachten, terwijl je wel je nieuwe gear nodig hebt voor quest X. En dan zit je op je werk, denk je opeens: "Hey, maar als ik zus doe..." met een papiertje erbij met berekeningen.

Ja, dat zijn dus goede games. En als je niet over een game nadenkt wanneer je het niet speelt, kun je het net zo goed niet spelen.
Oud 24-03-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom douchen
Omdat dat standaardprotocol is

Citaat:
Ja, dat! Of wanneer je net nieuwe items hebt gekregen en je moet gaan uitrekenen welke upgrades je nodig hebt, maar omdat je het maar één keer kunt doen ga je extra lang wachten, terwijl je wel je nieuwe gear nodig hebt voor quest X. En dan zit je op je werk, denk je opeens: "Hey, maar als ik zus doe..." met een papiertje erbij met berekeningen.

Ja, dat zijn dus goede games. En als je niet over een game nadenkt wanneer je het niet speelt, kun je het net zo goed niet spelen.
Haha jaa, dat is zowel een zegen als een vloek Nu heb ik zin in goede games gekregen. En ik ben nog niet toe aan een re-run van Dragon Age: Origins, dus hoop ik dat Neverwinter wat is
Oud 24-03-2013, 17:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Haha jaa, dat is zowel een zegen als een vloek Nu heb ik zin in goede games gekregen. En ik ben nog niet toe aan een re-run van Dragon Age: Origins, dus hoop ik dat Neverwinter wat is
Hmm ja, misschien moet ik daar ook maar eens iets over opzoeken of zo.

Ik heb de laatste tijd gewoon niet veel spellen gezien waaraan ik lekker 'verslaafd' kan raken. Misschien SimCity, maar daar zitten nog te veel bugs in.

Ik wil weer een leuk spelletje zoals Amnesia: The Dark Descent. Of Spellforce, of zo. Of dom schieten in iets dat lijkt op F.E.A.R.
Oud 24-03-2013, 17:18
Verwijderd
Ik zou uit protest niet aan Sim City beginnen, tenzij je een pirated versie kan bemachtigen EA moet kapot

Jammer dat er naar mijn weten geen MMO/game is waarbij bossfights grotendeels random zijn. Random mechanics, events, random structuur, random affixes, random rage timer, random damagetypes. Zodat je gedwongen wordt te improviseren on the spot.
Oud 24-03-2013, 17:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou uit protest niet aan Sim City beginnen, tenzij je een pirated versie kan bemachtigen EA moet kapot
Nou, Kazet heeft SimCity en ik had het geprobeerd, maar niets werkt zoals het moet! En als het wel werkt, werkt het nog niet, omdat al het verkeer vaststaat!

Citaat:
Jammer dat er naar mijn weten geen MMO/game is waarbij bossfights grotendeels random zijn. Random mechanics, events, random structuur, random affixes, random rage timer, random damagetypes. Zodat je gedwongen wordt te improviseren on the spot.
Hmm, je zou er op kunnen zoeken, maar ik zie het somber in.
Oud 24-03-2013, 17:25
Verwijderd
Ik verlies namelijk meteen interesse bij 'farmstatus'
Oud 24-03-2013, 17:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik verlies namelijk meteen interesse bij 'farmstatus'
Aww. <3

Nee, wil je geen farmking zijn?
Oud 24-03-2013, 17:33
Verwijderd
morgen een relaxtdagje.
Oud 24-03-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Aww. <3

Nee, wil je geen farmking zijn?
Nee, natuurlijk niet. Hoger, beter, harder, moeilijker, meer. Steeds hoogspringen op een hoogte die je beheerst is toch ook geen challenge?

Ik had dan ook een beetje moeite met 'mindere goden' in mijn WoW-tijd, wipes veroorzaken is sowieso al retarded maar dan ook nog eens cruciale fuckups maken op een farmfight Dat laatste gebeurde gelukkig niet zo vaak, maar toch. Time is money, friend. Verkloot mijn tijd en repairbill niet met jouw onkunde
Oud 24-03-2013, 17:42
ßuerp
ßuerp is offline
Iedereen die was kung-fu vechtend
tuu turuduu turuduu turuduu
Oud 24-03-2013, 17:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haha, ik lees er nu over, wat een DRAMA met die DRM en online connectie met servers die amper werken Wat een mongolen bij EA, zo werk je piraterij in de hand.
Oud 24-03-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Iedereen die was kung-fu vechtend
tuu turuduu turuduu turuduu
<3
Oud 24-03-2013, 17:58
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
A true history of Motherfucking bitch ass motherfucker

Motherfucking bitch ass motherfucker was born with this ridiculous name since his mother was a crackwhore with half a face so to say since it was most of the time covered with sperm of nasty truckdrivers and crackdealers. Motherfucking bitch ass motherfucker grew up in a small town in Alabama. Rednecks to the bone, not the good kind with a simple mind about life, no, the redneck kind that would emerge later from the forgotten true redneck dreams, spoiling and poisioning the dream with racism and incest. Incest was not a uncommen happening to Motherfucking bitch ass motherfucker since he was a true motherfucker 'cause he fucked his mother on reguelar basis so she would get warmed up for her job, the bitch whore she was.

Motherfucking bitch ass motherfucker spend most of his days near the Long Johnson River, fishing. Not that he liked it but it was his job to catch fucking fish for fucking diner. Today he had some good luck since a big fucking catfish was nibbling on his bait. He waited till the corck (remember fucker: simple minded rednecks dont have hem fancy billionair fishing gear, so read on fucker) would submerge in the clean water of the wonderfull Alabama landscape which God made for the true motherfuckers who love their country and it guns. Yes, today was a fine day for Motherfucker bitch ass motherfucker. He went back to his small town carrying a big catfish over his shoulder. His work was done for today, this morning he did his job as a motherfucker and now fucking diner was caught.

Spare time was roaming Motherfucking bitch ass motherfucker timescedule, warming up his sonfucking mom and catching a good fish (and on occasion some fucking dumb ass rabit or a goddamn fox) for diner.

Today was a special day in the small town, a compition day so to speak. All them bitches and pimp ass daddy's would pertisipate to the well known Big Sick Pig Feast. Them farmers who got them damn ugly pigs that just wouldn't sell would present these to the people since it would be a shame to throw away the meat. Motherfucker bitch ass motherfucker loved the Big Sick Pig Feast since all them bitches would get fucking drunk when the night decided to cover them fucking blue sky and fire made light instead of that fucking weird ball of goddamn magma freaking billions of miles away from this fucking green ass planet.

On his way home, a goddamn trailer with no fucking pussy ass lock, no, them damn rednecks didn't steal from each other. Them fucking belongings belonged to them fucking all, goddamn hippies. On the front of his home was a garland made out of used condoms bearing billions and fucking billions of half unborn baby's in the shape of omega tiny tadpoles, dead. It was Moherfucking bitch ass motherfuckers mother's autism to do so. She saved all them fucking condoms, even gave them nasty truckdrivers discount for it. It grew with the day, the more to the fucking left, the more yellow and decaying the fucking ugly condems were, as for today at the most right a fresh drippin' condom of Durex hang with no shame in the sunlight decended from God, as if he would pray to himself for his fucking unborn childer'n.

Motherfucking bitch ass motherfuckers mom just opended the half broken door to let out some bearded bear-like guy who was zipp'n his zipper while walking outside. It was time for mom to gut the big slimey catfish, nothing for Motherfucking bitch ass motherfucker to do here, time to go to good ol' Barney down at the tankstation. Barney was a king amoung dem simple minded people in these parts since he always got them the nicest guns for some good prices, or a goddamn nice fuck. Uncles would donate the virginity of their fuckin neices to this fucking guy. But little did they know that this good ol' Barney was a goddamn cocksucker, tight pink ass lover straight from the gayhood in all of gay ass history, Motherfucking bitch ass motherfucker didn't mind it one little fuck, for all he know was dem simple shit in life.

Dem sun shined at his most best this time of year, all dem folks would sit infront on them homes, greeting Motherfucking bitch ass motherfucker at his full name, ow you would do the fucking same if someone in your neighberhood would had that same name. Motherfucker bitch ass motherfucker was well known, not only 'cause of his name but also of his kindness, helping them folk in his sparetime. Little did he knew that his living legend will later on in this fucking story get world wide known. For now it was here, the simple life in fucking Alabama, fucking all around dem simple families. Good ol' Barney would fuck this all up in a hour or so.
Oud 24-03-2013, 17:58
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
de spelling is natuurlijk jammer maargoed
Oud 24-03-2013, 18:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, natuurlijk niet. Hoger, beter, harder, moeilijker, meer. Steeds hoogspringen op een hoogte die je beheerst is toch ook geen challenge?

Ik had dan ook een beetje moeite met 'mindere goden' in mijn WoW-tijd, wipes veroorzaken is sowieso al retarded maar dan ook nog eens cruciale fuckups maken op een farmfight Dat laatste gebeurde gelukkig niet zo vaak, maar toch. Time is money, friend. Verkloot mijn tijd en repairbill niet met jouw onkunde
Ik heb nooit WoW gespeeld.
Oud 24-03-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik lees er nu over, wat een DRAMA met die DRM en online connectie met servers die amper werken Wat een mongolen bij EA, zo werk je piraterij in de hand.
Nu ja, dat niet alleen. Ook nog eens de nieuwe filosofie van EA: cashen door middel van microtransacties. En het storende is; ze lijken P2W niet te schuwen
Oud 24-03-2013, 18:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nu ja, dat niet alleen. Ook nog eens de nieuwe filosofie van EA: cashen door middel van microtransacties. En het storende is; ze lijken P2W niet te schuwen
Betalen voor extra content? Wat een uitzuigers.
Oud 24-03-2013, 18:21
Verwijderd
Ilse de lange lijkt vals te zingen op tv, maar at komt door die klank van haar stem. het is eigenlijk niet vals.
Oud 24-03-2013, 18:24
Verwijderd
Citaat:

http://www.gog.com/catalogue/rpg

?
Oud 24-03-2013, 18:30
Miekje*
Miekje* is offline
Het gaat hier over dingen die mij in de oren klinken als computerbliepjes
Oud 24-03-2013, 18:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het gaat hier over dingen die mij in de oren klinken als computerbliepjes
Je vriend had toch lang haar? Dan speelt hij toch wel RPG's?
Oud 24-03-2013, 18:36
Verwijderd
Uiteraard ken ik de klassiekers en toppers al
Oud 24-03-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Betalen voor extra content? Wat een uitzuigers.
Erger nog; gameplaybepalende content
Oud 24-03-2013, 18:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, Zelda en Pokémon. Daar blijft het ook wel bij
Oud 24-03-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-03-2013, 18:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat een eikel ben je toch.
Oud 24-03-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, Zelda en Pokémon. Daar blijft het ook wel bij
Dat zijn toch geen RPG's, mallerd *brandwerende jas aantrekt*
Oud 24-03-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Dat kan en mag
Irritante kerel
Oud 24-03-2013, 18:53
Verwijderd
Waarom dat nou weer
Oud 24-03-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn toch geen RPG's, mallerd *brandwerende jas aantrekt*
So true.
Oud 24-03-2013, 18:57
Miekje*
Miekje* is offline
I'MMA FIIIIIIRIN' MA LAZORRRRRRR *bwlaaaaaaaaaaaah*

Oud 24-03-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom dat nou weer
Wat moet ik nou met zo'n reactie daar Je bedanken?
Oud 24-03-2013, 19:05
Verwijderd
Een zes EEN ZES. BLEGH BAH BLEGH BAH KAK.
Oud 24-03-2013, 19:06
Miekje*
Miekje* is offline
Waarom is een zes zo erg, Sann.?
Oud 24-03-2013, 19:07
Verwijderd
Omdat dat m'n gemiddelde van een 8,5 nogal naar beneden haalt. En ik met een 8 gemiddeld wil afstuderen
Oud 24-03-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Wat moet ik nou met zo'n reactie daar Je bedanken?
Als je dat op z'n plaats lijkt
Oud 24-03-2013, 19:09
Verwijderd
McKauw! Hoe is het met jou?
Oud 24-03-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Als je dat op z'n plaats lijkt

Jouw beurt of mijne?
Oud 24-03-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:

Jouw beurt of mijne?
Wat spelen we?
Oud 24-03-2013, 19:16
Verwijderd
Hide and seek?
Oud 24-03-2013, 19:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omdat dat m'n gemiddelde van een 8,5 nogal naar beneden haalt. En ik met een 8 gemiddeld wil afstuderen
Oei, als streber snap ik je punt, ja Ach, als je voor de volgende toets weer een 8,5 haalt, is er toch niets aan de hand?
Oud 24-03-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Oei, als streber snap ik je punt, ja Ach, als je voor de volgende toets weer een 8,5 haalt, is er toch niets aan de hand?
Gekke Miekje.
Oud 24-03-2013, 19:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Halloooo!

Teehee, net gewerkt en alles was best meh, maar toen ik de deur uit liep zag ik twee pubers van een jaar of 14 muilen in het hoekje naast onze deur. Ik zei 'jongens, willen jullie dat niet hier voor de deur doen?', maar wrs omdat ik m'n gewone kleren aanhad reageerden ze zo van 'wat?! ' Dus ik zei dat onze gasten ze konden zien en dat dat er niet zo charming uitzag en toen schrokken ze en deden ze zo van 'oh, ok. '

Srsly, muilen naast een glazen wand tussen 2 felverlichte winkels. Ga dan naar de wc ofzo.
Oud 24-03-2013, 19:23
Verwijderd
Eh zoenen op de wc? Sjongejonge. Je moet je medemens op een bepaald moment even laten walgen van je glimtong.
Oud 24-03-2013, 19:24
Verwijderd
Muilen

Ik dacht dat dat een Vlaams woord was ^^
Oud 24-03-2013, 19:27
Verwijderd
Dat is het ook.
Oud 24-03-2013, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Als ik de volgende x weer een 8,5 sta is m'n gemiddelde nog steeds met 0,5 punt gezakt. Bovendien betekent het dat ik de komende tijd nóg harder moet werken en ik heb al amper meer een sociaal leven. En het komt wel goed en het is for the greater good en JADIEJA maar fuck, kut.

Oud 24-03-2013, 19:29
Verwijderd
Knuffel voor sann.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten