Advertentie | |
|
![]() |
||
@ SSuerp: hoe bedoel je / wat bedoel je met spelinhoudelijke band tussen sann en Maaike? .sann was nota bene de eerste die iets over Maaike opviel:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tja ik vind ßuerp nog steeds verdacht, maar zoals gezegd, als hij gewoon een good guy is hebben we een sterke speler eruit.
Maaike... Tsja, ik weet het nog niet. Dan is Röps nog een optie, voorlopig is dat het voor mij. Maar ikke doen nog niet definitief stemmen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik stem voorlopig maar even op Tuttebel vanwege het alleen staan tot twee maal toe; van Maaike en SSuerp ben ik nog niet overtuigd en ik kan altijd nog wijzigen moest dat nodig zijn voor lijfsbehoud. |
![]() |
||
Citaat:
Dan zouden Q en Lusi wolf kenne benne. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Daar Röps niet op Maaike stemt, stem ik maar op Röps, want ik kan het mij niet permitteren dat anderen niet ruim meer stemmen dan ik krijgen. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik volg Lusi en Buerp want er zit opzich wel wat in hun verdenkingen, dus stem ik Röps. Nu ga ik offline dus kan niet meer wijzigen.
|
Nog niet gestemd
I Quintiano II Uomi III Martño IV Maaike Maaike Röps 2. Lusi 4. MMollie 7. ßuerp 8. Drukknoopje 10. Tuttebel ßuerp 5. .Sann 9. Röps Tuttebel Laatst gewijzigd op 25-03-2013 om 19:19. Reden: -Röps; +Röps; -tuttebel; +tuttebel; +"nog niet gestemd"; |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp het probleem met Röps niet zo. Hij is inactief en vergeet het spel in het begin, terwijl hij dat normaal niet doet? En dat is alles? Ik begrijp dat we nog niet veel weten, maar dat er dan zo'n relatief lang rijtje onder Röps staat vind ik ook weer wat overdreven.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Op dit moment vind ik ßuerp verdachter dan Röps, en andere opties om te stemmen zijn er nu niet echt (want dat zou duidelijk geen zin hebben). Dus ik stem vanavond op ßuerp. Daarnaast heb ik een goed gevoel bij .sann, maar dat is niet op feiten gebaseerd en natuurlijk op geen enkele manier overtuigend.
|
![]() |
|
Sorry, ik heb vandaag nauwelijks online kunnen zijn, zit nu in een restaurant en ik geef nu tussen het hoofdgerecht en toetje een stem door. Ik heb geen tijd om te lezen, maar ik vind het zonde om mijn stem verloren te laten gaan. Ik zie dat roos en Buerp beiden verdacht zijns ik stem op Buerp omdat ik hem gisteren het meest verdacht vond
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |