Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2013, 11:17
ßuerp
ßuerp is offline
Ik geloof tuttebels verhaal. Verder lijkt Maaike me een betere keuze, want die stemde niet op de heks. En ik vermoed een band tussen haar en Sann, spelinhoudelijk dus.
Advertentie
Oud 25-03-2013, 11:23
Röps
Röps is offline
Citaat:
- Maar dan het stemmen. In de eerste ronde sluit ie last minute aan bij de grootste stemgroep.
Ik begrijp je verdenking volledig, ik heb nog maar weinig tijd voor het spel gehad en ga ook komend weekend een lang weekend weg, dus mja beetje een fail. Ik kan er verder ook niet zoveel van maken dan dat het echt zo is en ik niet lekker in het spel zit. Wat je hier zegt is niet waar tho, het was op dat moment 5-4 voor Q en ik maakte er 5-5 van.

Over mijn vergeten stem had ik ook kunnen zwijgen aangezien er sowieso wel mensen over vallen, maar daar heb ik geen baat bij.

Verder weet ik het nog niet voor vandaag.
Oud 25-03-2013, 11:25
Röps
Röps is offline
@ SSuerp: hoe bedoel je / wat bedoel je met spelinhoudelijke band tussen sann en Maaike? .sann was nota bene de eerste die iets over Maaike opviel:
Citaat:
Tot slot heb ik Maaike. er gister aan moeten helpen herinneren dat ze moest stemmen, wellicht vergeten omdat ze tijdens hangrondes niks hoeft te doen?
Oud 25-03-2013, 14:09
ßuerp
ßuerp is offline
Gewoon vermoeden van, primair, geliefden. Maar dat is zo'n vaag vermoeden, moet je verder niks van aantrekken hoor, want kan er zelf ook niks mee. En die quote van .sann vind ik verder niet zo boeiend.

Ik stem iig Maaike.
Oud 25-03-2013, 14:18
ßuerp
ßuerp is offline
Maaike
1. Tuttebel?
3. ßuerp

Röps
2. Lusi
4. MMollie
7. ßuerp

ßuerp
5. .Sann

Tuttebel
6. Röps

Laatst gewijzigd op 25-03-2013 om 16:21. Reden: +MMollie; +.sann; +Röps; -ßuerp; +ßuerp;
Oud 25-03-2013, 14:46
MMollie
MMollie is offline
Tja ik vind ßuerp nog steeds verdacht, maar zoals gezegd, als hij gewoon een good guy is hebben we een sterke speler eruit.
Maaike... Tsja, ik weet het nog niet.
Dan is Röps nog een optie, voorlopig is dat het voor mij. Maar ikke doen nog niet definitief stemmen
Oud 25-03-2013, 15:13
Verwijderd
Ik stem Buerp, elke weldenkende wolf zou 'm opvreten als ie 'm zo op een presenteerblaadje aangeboden kreeg, dus dan moet er iets anders aan de hand zijn.
Oud 25-03-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik stem Buerp, elke weldenkende wolf zou 'm opvreten als ie 'm zo op een presenteerblaadje aangeboden kreeg, dus dan moet er iets anders aan de hand zijn.
Je denkt dat hij ziener is. Dat dacht ik ook, ware het niet dat dit Soija is en hij altijd schreeuwt. Nu ook over geliefden, terwijl een ziener die niet kan zien. Zo moeilijk was het niet mutant onderuit te halen, dus ik denk echt dat dat een Lucky guess was. Een soija'tje.
Oud 25-03-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Je denkt dat hij ziener is. Dat dacht ik ook, ware het niet dat dit Soija is en hij altijd schreeuwt. Nu ook over geliefden, terwijl een ziener die niet kan zien. Zo moeilijk was het niet mutant onderuit te halen, dus ik denk echt dat dat een Lucky guess was. Een soija'tje.
Ziener? wtf, waar heb je het over Wolf. Waarom zou ik in hemelsnaam de ziener op willen hangen, wtf
Oud 25-03-2013, 16:07
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Maar dat is toch niet mijn schuld?
Oud 25-03-2013, 16:08
Verwijderd
ik kreeg niet mee dat je op hem gaat stemmen. Maar ik denk dat de wolven hem ook doorhebben en het prima vinden als ie wordt gehangen ipv gegeten. Dat geldt altijd: nog even spotlight, wordt toch wel opgeruimd.
Oud 25-03-2013, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is toch niet mijn schuld?
Nee, niet dat je niet opgevreten bent, maar of we hebben n00bs als wolven (lijkt me onwaarschijnlijk dat er 3 van zulke sukkels zijn ) of jij bent wolf en dan eten ze je niet op he
Oud 25-03-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
ik kreeg niet mee dat je op hem gaat stemmen. Maar ik denk dat de wolven hem ook doorhebben en het prima vinden als ie wordt gehangen ipv gegeten. Dat geldt altijd: nog even spotlight, wordt toch wel opgeruimd.
Soija laten lopen als je de kans krijgt? Maak het nou
Oud 25-03-2013, 16:10
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ziener? wtf, waar heb je het over Wolf. Waarom zou ik in hemelsnaam de ziener op willen hangen, wtf
Ik verdenk Lusi + MMollie ook nog steeds van geliefde-zijn en Lusi mogelijk wolf daarnaast.
Oud 25-03-2013, 16:10
Röps
Röps is offline
Citaat:
Tja ik vind ßuerp nog steeds verdacht, maar zoals gezegd, als hij gewoon een good guy is hebben we een sterke speler eruit.
Maaike... Tsja, ik weet het nog niet.
Dan is Röps nog een optie, voorlopig is dat het voor mij. Maar ikke doen nog niet definitief stemmen
Je vindt SSuerp verdacht, maar je stemt voorlopig maar op mij omdat? Heb je daar ook redenen voor?

Ik stem voorlopig maar even op Tuttebel vanwege het alleen staan tot twee maal toe; van Maaike en SSuerp ben ik nog niet overtuigd en ik kan altijd nog wijzigen moest dat nodig zijn voor lijfsbehoud.
Oud 25-03-2013, 16:12
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Nee, niet dat je niet opgevreten bent, maar of we hebben n00bs als wolven (lijkt me onwaarschijnlijk dat er 3 van zulke sukkels zijn ) of jij bent wolf en dan eten ze je niet op he
Ja, of ze denken idd ik ben ziener of iig dat ik op t goeie spoor zit en dat dus mijn verdachten wolf zijn.

Dan zouden Q en Lusi wolf kenne benne.
Oud 25-03-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, of ze denken idd ik ben ziener of iig dat ik op t goeie spoor zit en dat dus mijn verdachten wolf zijn.

Dan zouden Q en Lusi wolf kenne benne.
Dan ga je de ziener toch niet nog meer gelegenheid geven om mensen op te vragen?
Oud 25-03-2013, 16:15
Verwijderd
Tering geliefden met iemand die ik herhaaldelijk heb gewezen op zijn speelfouten? Kom nou Soija
Oud 25-03-2013, 16:19
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Dan ga je de ziener toch niet nog meer gelegenheid geven om mensen op te vragen?
Ja hallo, ik weet ook niet wat zij dachten. Sws dom dat ze de heks niet aten, maar ja. De dorpelingen waren net zo dom, kan gebeuren toch.

Citaat:
Tering geliefden met iemand die ik herhaaldelijk heb gewezen op zijn speelfouten? Kom nou Soija
Ja. Jullie zijn mijn prime suspects wat dat betreft.

Daar Röps niet op Maaike stemt, stem ik maar op Röps, want ik kan het mij niet permitteren dat anderen niet ruim meer stemmen dan ik krijgen.
Oud 25-03-2013, 16:44
Verwijderd
Optie 2: Buerp is geliefde met een wolf en die wolf heeft z'n maatjes weten te overtuigen dat Buerp opeten een slecht idee was.

Optie 3: het zijn echt debielen.
Oud 25-03-2013, 16:53
ßuerp
ßuerp is offline
Alle drie de opties heb ik al genoemd in mijn eerste post na het voorval.

Waarbij optie 1 ziener is, niet wolf.
Oud 25-03-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Alle drie de opties heb ik al genoemd in mijn eerste post na het voorval.

Waarbij optie 1 ziener is, niet wolf.
Nee want dat slaat echt nergens op. Tenzij optie 3.

En waar heb je genoemd dat je geliefde bent met een wolf?
Oud 25-03-2013, 17:16
MMollie
MMollie is offline
Rops, als ßuerp een good guy is hebben we een sterke speler minder. Jij bent iets minder actief, en ik ga ook gewoon af op de posts van anderen
Oud 25-03-2013, 17:18
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Nee want dat slaat echt nergens op. Tenzij optie 3.

En waar heb je genoemd dat je geliefde bent met een wolf?
Daarmee bedoel ik, dat ze me achteraf pas als ziener zijn gaan zien. Hier :

Citaat:
En kijk eens aan. Niet alleen maar domme dorpelingen die de heks niet ophangen, ook domme wolven die de heks wèl ophangen.

Ik ga uit van twee wolven in het tweede rijtje.

Tovenaar, doe je ding, want nu ben ik verdacht bij de wolven (die zien me vast aan voor ziener of voor geliefde met de wolf die zo dom was te betogen mij niet op te eten ).
Oud 25-03-2013, 18:43
Röps
Röps is offline
Wat weinig discussie :/ en dan wordt er van mij gezegd dat ik inactief ben (wat ook zo is maar vandaag ben ik zelfs actiever ). Zit er dik in dat ik ga wijzigen naar SSuerp of Maaike, of er moet de laatste drie kwartier nog een aardverschuiving zijn.
Oud 25-03-2013, 18:50
Verwijderd
Inderdaad zeg, de tering

En @ Buerp, wtf
Oud 25-03-2013, 18:52
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik volg Lusi en Buerp want er zit opzich wel wat in hun verdenkingen, dus stem ik Röps. Nu ga ik offline dus kan niet meer wijzigen.
Oud 25-03-2013, 18:54
ßuerp
ßuerp is offline
Nog niet gestemd
I Quintiano
II Uomi
III Martño
IV Maaike

Maaike
1. Tuttebel?
3. ßuerp

Röps
2. Lusi
4. MMollie
7. ßuerp
8. Drukknoopje
10. Tuttebel

ßuerp
5. .Sann
9. Röps

Tuttebel
6. Röps

Laatst gewijzigd op 25-03-2013 om 19:19. Reden: -Röps; +Röps; -tuttebel; +tuttebel; +"nog niet gestemd";
Oud 25-03-2013, 18:55
Verwijderd
Nou SUPERNUTTIG LIJSTJE
Oud 25-03-2013, 18:57
Röps
Röps is offline
Ik stem wel op SSuerp dan, die stemwijziging van hem slaat sowieso nergens op want nu is het voor mij om het even wie ik stem en anders was het Maaike rijtje langer geweest
Oud 25-03-2013, 18:59
ßuerp
ßuerp is offline
Tuurlijk wel, psychologisch gezien is het voor mij beter als al aan het begin duidelijk is dat anderen in een lange(re) rij staan. Want schapen blijven bestaan. Jouw stem sloeg gewoon nergens op toen.
Oud 25-03-2013, 19:10
tuttebel
tuttebel is offline
nou ja wat kan ik hier nog van maken. dan ga ik ook maar naar rops! heeft niet veel zin, maar dan wordt ik in ieder geval niet weer verdacht van 'eenstemmigheid'.
Oud 25-03-2013, 19:18
Verwijderd
Ik begrijp het probleem met Röps niet zo. Hij is inactief en vergeet het spel in het begin, terwijl hij dat normaal niet doet? En dat is alles? Ik begrijp dat we nog niet veel weten, maar dat er dan zo'n relatief lang rijtje onder Röps staat vind ik ook weer wat overdreven.
Oud 25-03-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
nou ja wat kan ik hier nog van maken. dan ga ik ook maar naar rops! heeft niet veel zin, maar dan wordt ik in ieder geval niet weer verdacht van 'eenstemmigheid'.
Nee lekker meeschapen, minstens zo verdacht
Oud 25-03-2013, 19:20
Verwijderd
Well played Buerp, overigens.
Oud 25-03-2013, 19:21
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Nee lekker meeschapen, minstens zo verdacht
nou vind rops wat verdachter dan suerp, mijn lonely vote op maaike heeft geen zin. als niemand met me mee gaat op maaike dan moet k toch wat doen? (maaike: hoe graag ik ook met je wil spelen doos, maar je bent zo inactief!)
Oud 25-03-2013, 19:23
Verwijderd
Op dit moment vind ik ßuerp verdachter dan Röps, en andere opties om te stemmen zijn er nu niet echt (want dat zou duidelijk geen zin hebben). Dus ik stem vanavond op ßuerp. Daarnaast heb ik een goed gevoel bij .sann, maar dat is niet op feiten gebaseerd en natuurlijk op geen enkele manier overtuigend.
Oud 25-03-2013, 19:29
ßuerp
ßuerp is offline
Jullie moeten Uomi's stem er maar bij denken.
Oud 25-03-2013, 19:29
Martiño
Martiño is offline
Sorry, ik heb vandaag nauwelijks online kunnen zijn, zit nu in een restaurant en ik geef nu tussen het hoofdgerecht en toetje een stem door. Ik heb geen tijd om te lezen, maar ik vind het zonde om mijn stem verloren te laten gaan. Ik zie dat roos en Buerp beiden verdacht zijns ik stem op Buerp omdat ik hem gisteren het meest verdacht vond
Oud 25-03-2013, 19:30
ßuerp
ßuerp is offline
Godskolere.
ßuerp
ßuerp is offline
Nou, advies aan de wolven: willen jullie onbezorgd kunnen eten morgen, ga dan voor MMollie. Kusjes.
Martiño
Martiño is offline
Roos = rops en als het goed is ben ik net op tijd binnen met mijn stem op Buerp. Sorry voor de enorm vage post maar ik zit mobiel en ik heb heel slecht bereik hier...
Oud 25-03-2013, 19:31
Verwijderd
Oud 25-03-2013, 19:31
Verwijderd
Al vraag ik me af of Martins stem het voor 20.30 heeft gehaald, dat lijkt me sterk als ik het zo zie.
Oud 25-03-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Roos = rops en als het goed is ben ik net op tijd binnen met mijn stem op Buerp. Sorry voor de enorm vage post maar ik zit mobiel en ik heb heel slecht bereik hier...
Oh had deze gemist, prima
Oud 25-03-2013, 19:34
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Sorry, ik heb vandaag nauwelijks online kunnen zijn, zit nu in een restaurant en ik geef nu tussen het hoofdgerecht en toetje een stem door. Ik heb geen tijd om te lezen, maar ik vind het zonde om mijn stem verloren te laten gaan. Ik zie dat roos en Buerp beiden verdacht zijns ik stem op Buerp omdat ik hem gisteren het meest verdacht vond
Net zo zonde als een josti-oetlul die zijn stem niet verloren wil laten gaan en dus maar op Wilders stemt. "Want die heeft het zelfde kapsel als wij." Juistem.
Oud 25-03-2013, 19:35
MMollie
MMollie is offline
Citaat:
Nou, advies aan de wolven: willen jullie onbezorgd kunnen eten morgen, ga dan voor MMollie. Kusjes.
En bedankt
Oud 25-03-2013, 19:35
Verwijderd
Ffffuuu ik ben in slaap gevallen op de bank, *leest snel*
Oud 25-03-2013, 19:36
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
En bedankt
Ach ja, jij geniet geen bescherming. Dus makkelijke prooi.
Oud 25-03-2013, 19:39
Verwijderd
Ik heb op Maaike. gestemd. Omdat: inactief. En Röps lijkt toch te gaan. En nu ga ik eerst mijn lenzen uit doen want ik zie fedomme geen hand voor ogen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten