Advertentie | |
|
![]() |
|
Enkele weken later
Het dorp was tot rust gekeerd. Er waren geen vreemde voorvallen meer geweest, iedereen eerde stamhoofd Martiño nog meer nu hij de problemen had opgelost. Drukknoopje was ondertussen bevallen van een kerngezonde zoon, ßuerp, waar iedereen enorm verheugd over was! Eindelijk weer een nieuwe man in het dorp! Het leven ging dus eigenlijk weer zijn gangetje, met uitzondering van Lusi. Zij was nog steeds niet bekomen van de ervaringen die ze had meegemaakt en weigerde nog tegen iemand te praten. Het enige wat ze deed was de hele dag in haar grot voor het vuur zitten en glazig voor zich uit staren. Martiño twijfelde nog over het aanspreken van Uomi over Lusi, maar deed dit maar niet. Hij had de voorouders de laatste tijd al te veel lastig gevallen en hij wou ze niet kwaad maken. Behalve Lusi had hij echter weinig problemen. Met 3 vaste jagers hadden ze een vrij stabiele toevoer van vlees, .sann kon gelukkig in haar eentje vrij goed de dagelijkse vrouwenklusjes aan (alhoewel ze het ook weer afschoof op Tuttebel, want die was nog maar in haar eentje over en moest toch wat bezig gehouden worden) en Maaike. was erg druk met de pasgeboren ßuerp. Maar helaas kon het lot de gemeenschap niet lang alleen laten. Té lang was er al niets gebeurd, té lang ging het goed... Het gebeurde op een warme, zonnige dag. Niemand vermoedde bij het opstaan dat ze huilend zouden gaan slapen. De 4 mannen, Martiño, Quintiano, Mmollie en Röps zaten al 2 dagen een mammoet achterna. Mammoeten waren zeldzaam maar zeer nuttig. Het vlees zou ze genoeg eten geven voor de komende weken, de huid konden ze gebruiken voor dekens en kleding. En de slagtanden waren prachtige decoraties en ook erg nuttig als gereedschap. Als ze deze mammoet konden slachten dan konden ze de komende weken rustig werken om hun wapens eens goed te herstellen, alles grondig te controleren en, natuurlijk, wat rust te nemen. Rust konden ze wel gebruiken! En juist op deze dag hadden ze de mammoet in beeld. Een prachtig, kolossaal beest. De mannen namen hun speren in de hand. Op het teken van Martiño slopen ze naar het beest en probeerden hem in 1 klap uit te schakelen door hun speren richting zijn ogen te gooien. Mammoeten renden in de ervaring weg zodra ze werden aangevallen, waardoor de jacht op deze dieren ontzettend moeilijk was. Hou maar eens een mammoet op volle snelheid bij ![]()
||
Verwijderd
|
Wat een verhaal
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Gave verhalen!! Leuke rol heb ik ook
![]() Ik vind het wel een goed idee om op een stille te stemmen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik wacht het nu even af trouwens, wil eerst weten hoe het vanavond verloopt in de eetronde. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment helaas weer een beetje terug naar af ben met mijn verdenkingen. Mutant en Röps zijn er inmiddels uit, en bij ßuerp begint na gisteravond toch de twijfel toe te slaan, ik weet niet of ik hem nu verdacht vind of vertrouw. ![]() Het stille van Maaike. irriteert me wel, vraag me af wat daar achter zit. Ik vraag me af of dat misschien toch niet de stille helft van de wolven of de geliefden is die probeert uit de kijker te blijven. Ik hoop in ieder geval niet dat ze aan onze kant staat, want tot nu toe hebben we weinig aan haar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind je wel enorm stil. Sowieso dit hele potje, nogal lame. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Of wil je dat ik je verdacht vind? Dan bij deze mijn excuses hoor, dan ga ik je wel weer verdacht vinden. ![]()
||
Citaat:
En als wolf of verrader kun je ook gewoon over lijken gaan en andere spelers opofferen voor het belang van de groep, zeker als je die 'prestatie' later in het spel constant blijft aanhalen als zogenaamd keihard bewijs dat je aan de kant van de dorpelingen staat. En gisteren wijzigde je pas later je stem van Maaike naar Röps, dat was ook deels uit lijfsbehoud (geef je zelf toe). Dat is een legitieme reden hoor, ik had het wellicht ook gedaan, het wil niet met zekerheid zeggen dat je wolf of verrader bent, maar het komt vaker voor dat wolven of een verrader een verloren zaak maar accepteren en meegaan met de rest op een wolf. Het maakt je niet zo zeer verdacht, dat heb ik al gezegd, maar het pleit je dus (wederom) ook nergens van vrij.
|
De uitslag
Het verhaal wordt weer later toegevoegd door Frayne. De wolven hebben Uomi opgegeten, een dorpeling! Deelnemers: 1. Quintiano 2. Uomi (dorpeling) 3. Lusi 4. Little Phoebe (tovenaar) 5. Drukknoopje 6. Mutant (leerlingheks) 7. Vowel (dorpeling) 8. Schrödinger (heks) 9. Martiño 10. Tuttebel 11. .Sann 12. Maaike. 13. Röps (weerwolf) 14. ßuerp 15. MMollie De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om de dood van deze onschuldige dorpeling te verwerken door middel van een gevalletje 'oog om oog, tand om tand'
|
kak
![]() ik ben nog niet veranderd van mening. maaike is te afwezig, suerp vind ik ook een beetje verdacht maar waardeer zijn input wel weer. dus voor nu blijf ik nog even op maaike.
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
--- Enige posts die ik zo vluchtig kon ontdekken waar iemand vertrouwd werd. Sowieso verdacht in het weerwolfspel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zomaar 'snel gevonden'?
![]() Maaike. zat ik ook aan te denken, stille gecombineerd met actieve ofzo. Ik had eigenlijk nog nooit zo naar tuttebel gekeken, ze is me nog niet heel erg opgevallen in dit spel, behalve dan dat ze bij een stemronde alleen stond, maar daar zocht ik tot nu toe nog niet zo veel achter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |