Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor mensen die weleens risotto maken
http://www.seriouseats.com/2011/10/t...f-risotto.html Ik moet dit 's proberen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wij hebben op het labformulier een hokje om aan te kruisen waarbij eerst het hb en mcv (maat voor hoe groot je rode bloedcellen zijn) worden bepaald, en als een van die twee afwijkend is gaan ze afhankelijk van die uitslagen extra dingen bepalen zoals ijzer of foliumzuur ![]() |
![]() |
|
Oh, en ik was helemaal blij want 'hoi, ik heb m'n stuurpen binnen, die ga ik effe op m'n fiets zetten en dan kan ik weer overal heen crossen!', dus ik wil dat ding er net op zetten...Godverdomme, remkabeltjes te kort, dus ik kan m'n stuur niet hoog genoeg optillen om dat andere ding ertussen te krijgen. AAAAgh! en ik krijg mijn remkabeltjes niet los, of iig, ik weet niet hoe dat moet.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Overigens, ik ben Obese aan het kijken, de aflevering met Tamara en ze hebben het over 'wat niemand ooit had kunnen denken' als ze niet is afgevallen, maar in kilo's is aangekomen na de bootcamp. Zijn die mensen daar geen expert in dit soort dingen? Waarom baseren ze zich enkel op kilo's en niet ook op omtrek, want ze moeten toch ooit al eerder hebben gemaakt dat iemand in kilo's niet afviel maar wel in omvang?
Beetje jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden dan want ik kan me goed voorstellen dat dat echt heel demotiverend is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sowieso is het toch heel demotiverend als je te horen krijgt 'oh wat slecht, je hebt je doelgewicht niet gehaald! Je hebt niet hard genoeg gewerkt. Je hebt gefaald!'
terwijl die mensen dan al 40 kilo kwijt zijn ofzo. Lame.
||
Citaat:
Wat deed die Tamara dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|