Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn pa vanmiddag om half 3: *ZzZz*
Half 5: Was ineens ver weg! 5 uur: Ga zo beginnen met koken. Kwartover 5: *ZzZz* Half 7: Zullen we maar gewoon pizza bestellen? 9 uur: *ZzZz* 10 uur: Nou, heb ik echt de hele dag geslapen. Kwartover 10: *ZzZz* (Hij ging er echt voor op zijn rug liggen) 12 uur: Nu heb ik écht de hele avond geslapen. 1 over 12: *ZzZz* (Hij zit rechtop te slapen) GEZELLIG JOH. Maar oh wee als ik tot 1 uur in bed lig! Nee, dat kan niet. Want hij is er al uit om half 7!!! Ik moest dat even kwijt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Eh nee, dat is gewoon omdat hij na 5 min in bed ligt besluit dat hij niet kan slapen, eruit gaat en vervolgens niet meer terug gaat. Of dat hij om half 3 erin gaat en dan heel stoer om half 7 eruit ('ja, dan ben ik wakker, wat moet ik dan doen?' Nou, lekker soezen en je nog even omdraaien?). Volgens hem komt het door zijn diabetes, maar mijn moeder heeft een collage van ver voor hij diabetes had, dus dat is sowieso gelul.
|
Toch nog even mijn bed opgemaakt. Had er eigenlijk geen zin in, maar ik ben mezelf vast dankbaar als ik er zo in lig, want schone bedden liggen altijd zo lekker <3
Dus nu ga ik nog een sigaretje roken en dan lekker slapen. In bed.
|
Hij is toch maar weer gaan liggen. Hij werd wakker toen ik de kamer binnenkwam, toen vroeg ik waarom hij niet gewoon naar bed ging. Hij zei dat hij zo ging, brabbelde wat over een sigaret roken, maar halverwege de zin was hij alweer weg. Hij ligt nu ook keihard te snurken. Dan ga je lekker niet naar bed, dag, ik ben je moeder niet hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() moet je ook eens tegen hem zeggen, zijn ze meteen stil (de mijne dan) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb al een uurtje in m'n bed gelegen, maar ik kan niet slapen. Nu kan ik dat meestal niet, maar nu ben ik op de een of andere manier best wel klaarwakker.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|