Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik word altijd zo wantrouwig behandeld als ik me ziekmeld
![]() Ik zei ik heb ws een virusje opgelopen op de afdeling, er waren heel wat mensen aan het kotsen/diarree, ik voel me een natte krant. Zegt ze 'ja we hadden nog even nagebeld maar er is niks officieel bekend over een virus hoor'. Ik zei nou dat ken wel wezen maar ik heb dezelfde symptomen. Alsof ik daarover ga liegen -_- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat betreft ziekmelden, het is wel herkenbaar hoor. Ik heb vaak als ik een paar dagen ziek ben geweest dat ik t gevoel heb dat ik prima zou kunnen functioneren als ik een kantoor baan zou hebben, maar wat je zegt is waar. Je moet ook mensen kunnen verzorgen, en niet t idee hebben dat je over je nek gaat als er iemand ontlasting heeft, of net niet helder genoeg zijn en te laat uitwijken op t moment dat iemand uthaalt. Of helemaal horendol worden van alle herrie die er soms is ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik wist niet dat het zo erg zou zijn
![]() ![]() Overigens zou je je huis niet zo'n zooi moeten vinden na mijn verhaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In het studentenhuis waar ik eerst woonde was het continu zo'n 30 graden en de douche zat in de hal met geen mogelijkheid tot ventilatie. We gingen zo'n 2 keer per jaar met HG schimmelspul er tegenaan, maar daarvoor moest je ook een sjaal voor je gezicht binden want dat sloeg vreselijk op je longen. Dus die reclame slaat ook helemaal nergens op.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *spraysprayspray* *vlucht* *spoel* Klaar. Voor vier euro nogwat krijg je bij de action een fles die genoeg is om een volledig beschimmelde badkamer aan te pakken. Het was écht dramatisch zwart in mijn vorige badkamer. Hier en daar wat voegen is al helemaal geen werk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, maar het zat door de hele badkamer en waren alleen de voegen. En een fles azijn kost niks. T was ook alleen aan de bovenkant, bij t plafond. En om nou mijn hele badkamer nat te hebben en daarna alles weer te kunnen dweilen en maar hopen dat er niet te veel rotzooi achterblijft onder de wasmachine of achter de planken.... Tandenborstel werkte prima
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |