Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy!
Je woont nu al in mijn straat!
Advertentie
Oud 10-04-2013, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Je woont nu al in mijn straat!
Pas maar op, anders worden we buren!
Oud 10-04-2013, 22:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik hou van lekker eten, leuke dingen doen met gezellige mensen, goeie muziek en hobby's.
Omgomgomg!!!
Hoi!!!
Oud 10-04-2013, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik hou van lekker eten, leuke dingen doen met gezellige mensen, goeie muziek en hobby's.
En lekker gek doen!
Oud 11-04-2013, 00:00
Verwijderd
Goedenacht Forummers
Oud 11-04-2013, 00:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging vanavond dus een badkamer schoonmaken in ruil voor een schone pc, maar hij kreeg het niet voor elkaar. Hij heeft me wel betaald
En jongens, ik heb nog nooit zoiets gezien. Schimmel op de (tegel!)muren, overal stof, wat een verschrikking. Ik ben 3 uur bezig geweest, de badkamer is 1,50 bij 1,50 ofzo en nu ruik ik nog steeds die schimmelrioollucht, als ik een boer laat, proef ik het zelfs dus ik ga zo even onder de kraan hangen en spoelen met mondwater. Ik voel me ook niet zo lekker

Maar morgen gaat mijn buurjongen naar mijn pc kijken, ik hoop dat het hem wel lukt
Oud 11-04-2013, 05:18
Verwijderd
Citaat:
Klik.DE LOBOTOMOBILE.
Wow. Gewoon, wow.
Oud 11-04-2013, 07:08
Verwijderd
Citaat:
Leef jij nog
Citaat:
Ik ging vanavond dus een badkamer schoonmaken in ruil voor een schone pc, maar hij kreeg het niet voor elkaar. Hij heeft me wel betaald
En jongens, ik heb nog nooit zoiets gezien. Schimmel op de (tegel!)muren, overal stof, wat een verschrikking. Ik ben 3 uur bezig geweest, de badkamer is 1,50 bij 1,50 ofzo en nu ruik ik nog steeds die schimmelrioollucht, als ik een boer laat, proef ik het zelfs dus ik ga zo even onder de kraan hangen en spoelen met mondwater. Ik voel me ook niet zo lekker

Maar morgen gaat mijn buurjongen naar mijn pc kijken, ik hoop dat het hem wel lukt
Hg schimmelshit gebruikt? Was het bij J.? Waarom leeft hij in zo'n zwijnenstal?
Oud 11-04-2013, 07:10
Verwijderd
Citaat:

Ieuwh
Oud 11-04-2013, 07:38
Verwijderd
Gatverdamme, die badkamer Heb je before & after foto's gemaakt?
Oud 11-04-2013, 08:10
Verwijderd
ik word altijd zo wantrouwig behandeld als ik me ziekmeld en dat voor iemand die zich gemiddeld eens per jaar of minder ziekmeldt. En als ik wat heb, heb ik ook echt wat.
Ik zei ik heb ws een virusje opgelopen op de afdeling, er waren heel wat mensen aan het kotsen/diarree, ik voel me een natte krant. Zegt ze 'ja we hadden nog even nagebeld maar er is niks officieel bekend over een virus hoor'. Ik zei nou dat ken wel wezen maar ik heb dezelfde symptomen. Alsof ik daarover ga liegen -_-
Oud 11-04-2013, 08:16
Verwijderd
Ik vind windhonden mooie honden. Bijna allemaal. De whippet vind ik het minst leuk, denk ik. Het is alleen een beetje jammer dat zo'n beest er bij ons waarschijnlijk nooit inkomt. Maar wat zijn het gave beesten om te zien <3
Oud 11-04-2013, 08:20
Verwijderd
Oh, misschien vind ik de kleinere rassen windhonden gewoon biet zo mooi. Lurcher () en het Italiaans windhondje vond ik ook niet zo leuk. Lurcher wel maar dan wel de langharige variant.
Oud 11-04-2013, 08:33
Verwijderd
Citaat:
ik word altijd zo wantrouwig behandeld als ik me ziekmeld en dat voor iemand die zich gemiddeld eens per jaar of minder ziekmeldt. En als ik wat heb, heb ik ook echt wat.
Ik zei ik heb ws een virusje opgelopen op de afdeling, er waren heel wat mensen aan het kotsen/diarree, ik voel me een natte krant. Zegt ze 'ja we hadden nog even nagebeld maar er is niks officieel bekend over een virus hoor'. Ik zei nou dat ken wel wezen maar ik heb dezelfde symptomen. Alsof ik daarover ga liegen -_-
Wat flauw. Zeker omdat ik het idee heb dat je echt een goeie medewerkster bent die niet snel klaagt/opgeeft. Pffff en hier is echt amper fatsoenlijk werkvolk te vinden, de treurnis. Mensen die gewoon 's ochtends niet komen opdagen, niet afbellen, niets.
Oud 11-04-2013, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Wat kinderachtig was dat de vorige keer niet ook al zo, toen je je ziekmeldde? Hoe zit t trouwens met de 21+ test, wanneer is die?
Oud 11-04-2013, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Wat kinderachtig was dat de vorige keer niet ook al zo, toen je je ziekmeldde? Hoe zit t trouwens met de 21+ test, wanneer is die?
Klopt ja, vorige keer ook al!
In juni ergens zijn die toetsen. Spannenddddd!
Oud 11-04-2013, 08:51
Verwijderd
De remedie voor zulk gezeur is een keer blijven of toch gaan als je op kotsen staat Srsly, een keer laten zien hoe bereid je bent het te proberen, jarenlang plezier van.
Oud 11-04-2013, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Klopt ja, vorige keer ook al!
In juni ergens zijn die toetsen. Spannenddddd!
Spannend ja! En moet je daar san ook voor studeren enzo? Want een tijd terug kwam je er toch achter dat je ook veel algemene kennis moest hebben en was je daar een beetje benauwd voor, of heb ik dat nu verkeerd?
Oud 11-04-2013, 09:00
Verwijderd
Citaat:
De remedie voor zulk gezeur is een keer blijven of toch gaan als je op kotsen staat Srsly, een keer laten zien hoe bereid je bent het te proberen, jarenlang plezier van.
Ik betwijfel of dat bij haar werkgever(s) indruk maakt.
Oud 11-04-2013, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Ik niet. Als het moet zeg je: ik voel me nog slechter dan toen ik in de plantenbak moest kotsen.
Oud 11-04-2013, 09:17
Verwijderd
Citaat:
nou ja, als ik ga dan moet ik ook in staat zijn mensen te verzorgen en dat ben ik momenteel totaal niet. Bovendien zitten zij daar op kantooruren achter een bureautje en krijgen dus niks mee van wat ik allemaal doe.
Citaat:
Spannend ja! En moet je daar san ook voor studeren enzo? Want een tijd terug kwam je er toch achter dat je ook veel algemene kennis moest hebben en was je daar een beetje benauwd voor, of heb ik dat nu verkeerd?
Nee algemene kennis heb ik wel hoor het gaat om kennis M&O, ik heb daar een boek voor besteld dat van de week is aangekomen.
Citaat:
ja, ik werk dus heel veel van de tijd alleen dus dan kan ik alsnog '''''liegen''''''.
Oud 11-04-2013, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Nee algemene kennis heb ik wel hoor het gaat om kennis M&O, ik heb daar een boek voor besteld dat van de week is aangekomen.
Dan zou ik dat boek ook maar eens onderwerpen aan een kcal-telraam!

Citaat:
ja, ik werk dus heel veel van de tijd alleen dus dan kan ik alsnog '''''liegen''''''.
Prima werksfeer
Oud 11-04-2013, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik dat boek ook maar eens onderwerpen aan een kcal-telraam!

Prima werksfeer
lolbroek

mja, volgens anne doen ze dat expres zodat je je minder snel ziekmeldt.
Oud 11-04-2013, 10:07
Verwijderd
Citaat:
mja, volgens anne doen ze dat expres zodat je je minder snel ziekmeldt.
Slecht management, dat is het.
Oud 11-04-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
nou ja, als ik ga dan moet ik ook in staat zijn mensen te verzorgen en dat ben ik momenteel totaal niet. Bovendien zitten zij daar op kantooruren achter een bureautje en krijgen dus niks mee van wat ik allemaal doe.

Ik wist wel dat t zoiets was, maar kwam niet op de naam. heb je iemand de je gaat helpen met studeren? Wat voor dingen komen er nog meer naar voren bij zo'n toets?

En wat betreft ziekmelden, het is wel herkenbaar hoor. Ik heb vaak als ik een paar dagen ziek ben geweest dat ik t gevoel heb dat ik prima zou kunnen functioneren als ik een kantoor baan zou hebben, maar wat je zegt is waar. Je moet ook mensen kunnen verzorgen, en niet t idee hebben dat je over je nek gaat als er iemand ontlasting heeft, of net niet helder genoeg zijn en te laat uitwijken op t moment dat iemand uthaalt. Of helemaal horendol worden van alle herrie die er soms is
Oud 11-04-2013, 10:56
Verwijderd
Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat een kantoorbaan niet zwaar kan zijn.
Oud 11-04-2013, 11:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Leef jij nog

Hg schimmelshit gebruikt? Was het bij J.? Waarom leeft hij in zo'n zwijnenstal?
Nee. Nee, bij F, de nerdy huisgenoot van de nerdy ex en omdat hij een hekel heeft aan schoonmaken. Hij dacht dat hij minimaal 5 jaar geen doekje door de badkamer had gehaald.
Citaat:
Ieuwh
ja
Citaat:
Gatverdamme, die badkamer Heb je before & after foto's gemaakt?
Dat bedacht ik me helaas after pas maar wel mental pictures.
Oud 11-04-2013, 11:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
5 jaar?!?! Bahbahbahbahbahbahbahbah
Oud 11-04-2013, 11:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja echt

Ik ruik nog steeds schimmel. Het is zo erg dat ik me vannacht even snel gewassen heb en van kleren gewisseld. Ga zo ook maar even mijn haar wassen, en anders zit het gewoon in mijn neus.
Oud 11-04-2013, 11:58
Verwijderd
Ja dan kun je je zo vies voelen! Wel respect hoor, ik weet niet of ik dat gedaan had.

Ons appartement os zo'n grote teringzooi, da's echt niet normaal!
Oud 11-04-2013, 12:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wist niet dat het zo erg zou zijn maar ik zou er een schone pc voor krijgen (ik kan hem zelf niet helemaal uit elkaar halen). Maar nu heb ik gewoon geld gekregen en gaat er vanmiddag iemand anders een poging doen mijn laptop open te maken

Overigens zou je je huis niet zo'n zooi moeten vinden na mijn verhaal
Oud 11-04-2013, 12:30
Verwijderd
In het vervolg eerst kijken en dan toestemmen dus ^^
Oud 11-04-2013, 12:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja zeker
Oud 11-04-2013, 12:46
Verwijderd
thuis! trainingsbroek zoeken en weer naar school voor gym. We hebben bootcamp tot 4 uur.
Oud 11-04-2013, 12:48
Verwijderd
het begint ook nog eens te waaien en te regenen. snel naar school voor ik drijfnat ben.
Oud 11-04-2013, 12:49
Verwijderd
Oh ja, ik moet nog een nieuwe trainingsbroek scoren.
Oud 11-04-2013, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat het zo erg zou zijn maar ik zou er een schone pc voor krijgen (ik kan hem zelf niet helemaal uit elkaar halen). Maar nu heb ik gewoon geld gekregen en gaat er vanmiddag iemand anders een poging doen mijn laptop open te maken

Overigens zou je je huis niet zo'n zooi moeten vinden na mijn verhaal
Het is een puinhoop, maar niet heel vies Hier zit geen schimmel op de muren. Er komt wel een hoop stof vanachter de kasten, maar goed. Wie gaat er nu ook achter kasten in de berging vegen enzo? Dus daar hoef ik me niet schuldig over te voelen, had ik me bedacht
Oud 11-04-2013, 12:50
Verwijderd
o doei, anders krijg je het gezeik met weer dat de fietsenstalling dicht is. *zwaait*
Oud 11-04-2013, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Het is een puinhoop, maar niet heel vies Hier zit geen schimmel op de muren. Er komt wel een hoop stof vanachter de kasten, maar goed. Wie gaat er nu ook achter kasten in de berging vegen enzo? Dus daar hoef ik me niet schuldig over te voelen, had ik me bedacht
Volgens mij heb ik ook een beetje schimmel op 't latex van het niet-tegeltjesdeel van de muur bij de douche
Oud 11-04-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik ook een beetje schimmel op 't latex van het niet-tegeltjesdeel van de muur bij de douche
Ik heb drie kwart jaar geleden alle beschimmelde voegen in de badkamer met een tandenborstel en azijn staan schoonschrobben. En het is nog steeds wel vrij schoon
Oud 11-04-2013, 13:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
In het studentenhuis waar ik eerst woonde was het continu zo'n 30 graden en de douche zat in de hal met geen mogelijkheid tot ventilatie. We gingen zo'n 2 keer per jaar met HG schimmelspul er tegenaan, maar daarvoor moest je ook een sjaal voor je gezicht binden want dat sloeg vreselijk op je longen. Dus die reclame slaat ook helemaal nergens op.
Oud 11-04-2013, 13:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat scheelt al en nee, ik stofzuig ook nooit ergens achter. Mijn pa was helemaal verontwaardigd dat nog nooit iemand het kastje (flink ding met enorme tv erop) had weggeschoven om erachter te stofzuigen :') dus dikke prima hoor. Je ziet het toch niet
Oud 11-04-2013, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb drie kwart jaar geleden alle beschimmelde voegen in de badkamer met een tandenborstel en azijn staan schoonschrobben. En het is nog steeds wel vrij schoon
Tering

*spraysprayspray*

*vlucht*

*spoel*

Klaar.

Voor vier euro nogwat krijg je bij de action een fles die genoeg is om een volledig beschimmelde badkamer aan te pakken. Het was écht dramatisch zwart in mijn vorige badkamer. Hier en daar wat voegen is al helemaal geen werk.
Oud 11-04-2013, 13:27
Verwijderd
Ja, maar het zat door de hele badkamer en waren alleen de voegen. En een fles azijn kost niks. T was ook alleen aan de bovenkant, bij t plafond. En om nou mijn hele badkamer nat te hebben en daarna alles weer te kunnen dweilen en maar hopen dat er niet te veel rotzooi achterblijft onder de wasmachine of achter de planken.... Tandenborstel werkte prima
Oud 11-04-2013, 13:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, citroen-yoghurtcake in de oven Nu nog even chillen en uitrusten voor de zangles vanmiddag.
Oud 11-04-2013, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel weer een glas kapot gemaakt, das al de tweede in korte tijd. En ook vorige week een grote glazen kan gemold
Oud 11-04-2013, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder heeft onverwoestbaar servies hiernaar binnen gesleept. Ik heb hier vaak genoeg per ongeluk (en een enkele keer expres) een bord laten vallen, en er is nog nooit eentje gebroken
Oud 11-04-2013, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft onverwoestbaar servies hiernaar binnen gesleept. Ik heb hier vaak genoeg per ongeluk (en een enkele keer expres) een bord laten vallen, en er is nog nooit eentje gebroken
dat glazen servies (remember) is ook onverwoestbaar. Laatst liet ik een hele stapel servies uit m'n klauwen kletteren en toen was anne d'r servies kapot en het glazen servies van mama niet
Oud 11-04-2013, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat glazen servies (remember) is ook onverwoestbaar. Laatst liet ik een hele stapel servies uit m'n klauwen kletteren en toen was anne d'r servies kapot en het glazen servies van mama niet
Oh wauw dat servies zal net als de onze ook zat gekost hebben, denk ik zo
Oud 11-04-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Oh wauw dat servies zal net als de onze ook zat gekost hebben, denk ik zo
ja, 500 gulden, dat weet ik nog. Ze had voor d'r trouwen 500 piek aan bonnen gekregen bij de bijenkorf en toen heeft ze dat er voor gekocht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten