Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En on a sidenote; TIT.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kun je een script kopen voor ong. 70 euro. Compleet admin panel, alles in PHP en met database installatie. Vereist nog wel wat customization als je vrij specifieke dingen wil hebben, maar er zit wel wat goeie documentatie bij. En, de makers zijn Russisch ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoe is het trouwens nog afgelopen met Black Friday? Leven Fulltilt, Absolute Poker en Pokerstars nog?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen idee! Lijkt me dat ze nog alive & kicking zijn, sowieso FTP. Sinds de enorme overhaul van de Everest-interface heb ik ook niet echt behoefte gehad naar alternatieven te kijken ![]() |
![]() |
|
Wat kut Trimm, kusjes voor jou!
Pff ben vandaag echt niet vooruit te branden en ik heb het idee dat het 50 graden is in huis, terwijl ik de verwarming 10 graden (watertemperatuur, niet de thermostaat ![]() ![]()
|
Ik ben vandaag niet buiten geweest, dus heb geen idee hoe warm 't is.
![]() En thanks Para en Phoeb! Ik hoop heel erg op een telefoontje met goed nieuws morgen. Fuckaroni. Het doet me ook veel meer dan ik aanvankelijk dacht. Het begint langzaam door te dringen denk ik.
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En ik ben moe. En ik vraag me af of ik naar de AH moet nu, want ik wil dingen hebben, maar ik vraag me af of ze nu wel volle vakken hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Thanks @ Chick Rock. Ik wilde wel ineens overal disclaimers bij zetten want ik kan het natuurlijk ook wel eens mis
hebben en ik wil niet dat er daardoor nog meer fout gaat en zo en zo en zo, dus blijf vooral zelf nadenken. ![]() Citaat:
En veel knuffels en sterkte voor Trimm. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|