Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder kun je even kijken of je tv over een degaussing/demagnetisatiefunctie beschikt. Daarmee zou je het probleem eventueel weer weg kunnen werken. Die functie was op een bepaald moment bij computermonitoren vrij standaard, maar ik weer eigenlijk niet of dat bij televisies ook het geval was.
|
Verwijderd
|
Gaaf CR! Ik ben al heel lang niet meer in een museum geweest. Eigenlijk wil ik dat meer doen. Maar mijn zusje komt dus met koninginnedag en zij doet de kunstacademie en is altijd wel enthousiast. Dus misschien gaan we hier samen wel een museum opzoeken en zij is vrijwel altijd enthousiast en kan er goed over vertellen. Stiekem heb ik daar wel zin in
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Dag saaierds! Nounou, dat was me 't weekend wel!
Vrijdag bij m'n ouders blijven slapen voor wat afleiding, maar ze hadden m'n bed weggegooid en ik moest op een matras in de woonkamer slapen. Dat matras slaapt normaal al kut, maar nu met alle toestanden sliep ik helemaal niet en werd ik om 7 uur 's ochtends weer van mijn matrasje geschopt door mijn moeder met de koffiepot. Zaterdag met m'n moeie harses richting Dordrecht gegaan om Record Store Day te vieren met matties. Toen ik de platenzaak binnenliep zag ik al een vriend staan die met het heugelijke nieuws vertelde dat hij vriend-x aan de telefoon had gehad. Hoera!!! Dat werd gevierd met concertjes, buiten in de zon zitten en biertjes drinken. 's avonds gingen we richting Roffa om te meeten met andere vrienden, nog wat biertjes, ouwehoeren, richting pub. In de pub stonden er meteen 2 geile grietjes bij mijn mannelijke harem en bam, weg aandacht voor mij. Nog meer biertjes. Bij een vriend op de bank geslapen, en ik was zo moe dat ik niet eens heb gemerkt dat een andere vriend later ook binnenkwam en naast me op de bank ging liggen. ![]() Vanochtend: Moe, richting huis met Bonobo in m'n oortjes en de zon in m'n gezicht, rond 12 uur nog even een 'powernapje' gedaan en natuurlijk verslapen. Ik voelde me wel lekker, maar moest me haasten naar m'n werk. Prima, leuk, gezellig, werken, werken, lalalalaBAM....kater. Van jewelste. Ik was niet eens dronken!!! Toch doorwerken en nu lekker thuis en in m'n bedje en ik ga kkhard slapen. Jammer wel dat ik moest werken. Ik had graag met de andere boyo's vriend x bezocht in't ziekenhuis, maar dat doe ik van de week dan wel. Hij doet alweer bijdehand, yay! ![]()
|
Verwijderd
|
Hebben kids these days een nieuwe manier gevonden een dagje vrij op school te krijgen of zo?
Spoiler
Het is niet de eerste keer dat een Nederlander dreigementen uit op 4chan. De politie arresteerde in 2009 een 18-jarige man uit Rijsbergen die op de site dreigde met een schietpartij op een Bredase school. Volgens de man ging het om een grap. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het heerlijk als mensen er grapjes over maken in de trant van "houd je je hoofd er wel bij?" of toen ik net plaatjes in mijn hoofd had "Jij hebt echt een plaat voor je hoofd" ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar goed ik snap ook niet dat mensen zich storen als iemand scheldt met "kanker" of zo. En een oom van me leeft niet lang meer door die ziekte en de enige opa en oma die ik gekend heb zijn er beiden aan overleden. Ik snap gewoon niet dat mensen dat soort zaken koppelen en er heel gevoelig over doen. Ik kan me daar zo slecht in inleven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, maar grapjes over mezelf kan ik wel hebben en ik maak ook gewoon grapjes over wat mij persoonlijk is overkomen. Maar over anderen die zoiets meemaken kan ik dat minder goed verdragen. Waarschijnlijk omdat ik alles wat is gebeurd nog wel het ergste vind voor mijn ouders en grootouders. Dat je weken aan het sterfbed van je (klein)kind staat, dat lijkt me een grotere hel dan die waar ik zelf in heb gezeten. En dus wringen dat soort grapjes over anderen bij mij wel een beetje, vooral omdat ik (ook al kan ik me niet voorstellen hoe het is, ik heb wel gezien welk effect zoiets heeft) aan de ellende van de naasten denk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Mensen ouder dan 24:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar zo waren er vroeger ook de grapjes over de slachtoffers van Dutroux, waarom ze An en Eefje in driehoekige kisten moesten begraven. Omdat ze de benen niet meer dichtkregen. Die gaven mij toen ook al een ongemakkelijk gevoel en daar heb ik persoonlijk niks mee van doen gehad. En ook daar heb ik niet over gezegd dat het niet mag of niet kan, mensen moeten dat zelf weten, maar bij mij wringt zoiets. Het is geen bewuste keuze dat ik dat laat wringen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |