Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2013, 19:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Magnetisch veld in de buurt?
Nee, niet dat ik weet althans
Oud 21-04-2013, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Eigen initiatief!
Klinkt goed! Gaaf
Oud 21-04-2013, 19:57
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nee, niet dat ik weet althans
Ook geen niet afgeschermde speaker o.i.d.?
Oud 21-04-2013, 20:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Klinkt goed! Gaaf
Ik ben afgelopen jaar ook in Kassel geweest voor de Dokumenta, een grote vijfjaarlijkse kunstmanifestatie. Dat was echt superleuk en inspirerend <3

Citaat:
Ook geen niet afgeschermde speaker o.i.d.?
Nope. Maar er lag wel een bieb-dvd op met een scanding, maar dat zal het toch niet zijn..?
Oud 21-04-2013, 20:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nope. Maar er lag wel een bieb-dvd op met een scanding, maar dat zal het toch niet zijn..?
Dat lijkt me sterk, maar ik zou hem wel even weghalen voor de zekerheid.

Verder kun je even kijken of je tv over een degaussing/demagnetisatiefunctie beschikt. Daarmee zou je het probleem eventueel weer weg kunnen werken. Die functie was op een bepaald moment bij computermonitoren vrij standaard, maar ik weer eigenlijk niet of dat bij televisies ook het geval was.
Oud 21-04-2013, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een wat? Ik heb de oorspronkelijke afstandsbediening hier ook niet
Oud 21-04-2013, 20:12
Verwijderd
Zit er misschien een beveiligingsstrip in het boek? Die zijn wel magnetisch geloof ik.
Verwijderd
Oh, DVD, ook dan.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is een dvd en daar zit wel zo'n ding in ja. Ik heb 'm van de tv afgehaald, maar de gekke kleur is nog niet weg.
Oud 21-04-2013, 20:13
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Zit er misschien een beveiligingsstrip in het boek? Die zijn wel magnetisch geloof ik.
Werkt dat tegenwoordig meestal niet met RFID-tags?
Oud 21-04-2013, 20:13
Verwijderd
Dan weet ik het niet. Ik weet dat magneten gekke dingen doen met tv's en ik weet dat ik ooit biebeigendommen heb beveiligd met van die strips, dus dat was de conclusie die ik kon trekken.
Oud 21-04-2013, 20:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Een wat? Ik heb de oorspronkelijke afstandsbediening hier ook niet
De handleiding wel? En kun je met die afstandsbediening die je nu hebt wel alle functies bedienen?
Oud 21-04-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Werkt dat tegenwoordig meestal niet met RFID-tags?
Ligt waarschijnlijk aan de bieb, ik heb ze hier in 2009 allemaal voor het eerst lopen beveiligen met strips. Lijkt me sterk dat ze nu opeens geld zouden hebben voor die RFID-tags.
Oud 21-04-2013, 20:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De handleiding wel? En kun je met die afstandsbediening die je nu hebt wel alle functies bedienen?
Ik moet er maar eens naar zoeken ja.
Oud 21-04-2013, 20:18
Verwijderd
Nog wat rare taxidermy:
Oud 21-04-2013, 20:19
Verwijderd
Gaaf CR! Ik ben al heel lang niet meer in een museum geweest. Eigenlijk wil ik dat meer doen. Maar mijn zusje komt dus met koninginnedag en zij doet de kunstacademie en is altijd wel enthousiast. Dus misschien gaan we hier samen wel een museum opzoeken en zij is vrijwel altijd enthousiast en kan er goed over vertellen. Stiekem heb ik daar wel zin in
Oud 21-04-2013, 20:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gaaf CR! Ik ben al heel lang niet meer in een museum geweest. Eigenlijk wil ik dat meer doen. Maar mijn zusje komt dus met koninginnedag en zij doet de kunstacademie en is altijd wel enthousiast. Dus misschien gaan we hier samen wel een museum opzoeken en zij is vrijwel altijd enthousiast en kan er goed over vertellen. Stiekem heb ik daar wel zin in
Klinkt goed Zijn musea trouwens wel open op Koninginnedag..?
Oud 21-04-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Klinkt goed Zijn musea trouwens wel open op Koninginnedag..?
Geen idee, maar ze komt maandag en gaat waarschijnlijk woensdag maar huis. Dus we hebben een paar dagen
Oud 21-04-2013, 21:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Noooooo, nu heb ik een bultje in mijn bovenbeen wat ik ernstig vind lijken op een abcesje. Niet weer alsjeblieft! Niet ook dat nog nu
Oud 21-04-2013, 21:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ok, ik ga niet panikeren, eerst maar eens morgen de huisarts ernaar laten kijken. Wie heeft er nog een paar van die lieve en grappige beesten voor me?
Oud 21-04-2013, 21:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word heel blij van deze reclame + liedje:
Oud 21-04-2013, 21:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik word heel blij van deze reclame + liedje:
[filmpje]
Dat liedje ken ik in een heel andere uitvoering, want dat komt in mijn dance universe-spel voor.
Oud 21-04-2013, 22:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ah gevonden! Deze versie ken ik:
Oud 21-04-2013, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dag saaierds! Nounou, dat was me 't weekend wel!

Vrijdag bij m'n ouders blijven slapen voor wat afleiding, maar ze hadden m'n bed weggegooid en ik moest op een matras in de woonkamer slapen. Dat matras slaapt normaal al kut, maar nu met alle toestanden sliep ik helemaal niet en werd ik om 7 uur 's ochtends weer van mijn matrasje geschopt door mijn moeder met de koffiepot.
Zaterdag met m'n moeie harses richting Dordrecht gegaan om Record Store Day te vieren met matties. Toen ik de platenzaak binnenliep zag ik al een vriend staan die met het heugelijke nieuws vertelde dat hij vriend-x aan de telefoon had gehad. Hoera!!!
Dat werd gevierd met concertjes, buiten in de zon zitten en biertjes drinken. 's avonds gingen we richting Roffa om te meeten met andere vrienden, nog wat biertjes, ouwehoeren, richting pub.
In de pub stonden er meteen 2 geile grietjes bij mijn mannelijke harem en bam, weg aandacht voor mij. Nog meer biertjes. Bij een vriend op de bank geslapen, en ik was zo moe dat ik niet eens heb gemerkt dat een andere vriend later ook binnenkwam en naast me op de bank ging liggen.
Vanochtend: Moe, richting huis met Bonobo in m'n oortjes en de zon in m'n gezicht, rond 12 uur nog even een 'powernapje' gedaan en natuurlijk verslapen. Ik voelde me wel lekker, maar moest me haasten naar m'n werk. Prima, leuk, gezellig, werken, werken, lalalalaBAM....kater. Van jewelste. Ik was niet eens dronken!!! Toch doorwerken en nu lekker thuis en in m'n bedje en ik ga kkhard slapen.

Jammer wel dat ik moest werken. Ik had graag met de andere boyo's vriend x bezocht in't ziekenhuis, maar dat doe ik van de week dan wel. Hij doet alweer bijdehand, yay!
Oud 22-04-2013, 06:07
Verwijderd
Hebben kids these days een nieuwe manier gevonden een dagje vrij op school te krijgen of zo?

Spoiler

Het is niet de eerste keer dat een Nederlander dreigementen uit op 4chan. De politie arresteerde in 2009 een 18-jarige man uit Rijsbergen die op de site dreigde met een schietpartij op een Bredase school. Volgens de man ging het om een grap.
Oud 22-04-2013, 06:29
Verwijderd
4chan
Oud 22-04-2013, 06:39
Verwijderd
Je bent toch geen nederfag eah tetlock?
Oud 22-04-2013, 06:59
Verwijderd
Citaat:
Hebben kids these days een nieuwe manier gevonden een dagje vrij op school te krijgen of zo?

Spoiler

Het is niet de eerste keer dat een Nederlander dreigementen uit op 4chan. De politie arresteerde in 2009 een 18-jarige man uit Rijsbergen die op de site dreigde met een schietpartij op een Bredase school. Volgens de man ging het om een grap.
Tomorrow? En dat op zaterdag gepost, of kijk ik nu scheel?
Oud 22-04-2013, 07:46
Verwijderd
Waar is dat "waar kwam je recentelijk achter"-topic heengegaan?
Oud 22-04-2013, 07:46
Verwijderd
hoeven 10 jarigen tegenwoordig niet meer om half 9 naar school.
Oud 22-04-2013, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Waar is dat "waar kwam je recentelijk achter"-topic heengegaan?
Iets lager: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859925
Oud 22-04-2013, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb datzelfde gevoel, maar ik snap dat van mezelf wel. Ik heb zelf een tijdje zo gelegen, nou ja, ik gaf nog reactie, maar goed.
Meen je dit nu? Ik heb het tegenovergestelde. Iets minder ernstig maar toch, afgelopen jaar heeft mijn gezicht in puin gelegen, vier botbreuken in diverse gelaatsbotten, paar operaties, een hoop metaal in mijn hoofd om alles bij elkaar te houden. Ik vond en vind dat allemaal erg naar, ik heb er nog altijd last van en dat zal de rest van mijn leven zo blijven. Ik merk ook dat ik er minder goed tegenkan als ik zo'n filmpje op youtube bekijk met pijnlijke missers waar iemand bijvoorbeeld met zijn gezicht keihard op de grond valt.

Maar ik vind het heerlijk als mensen er grapjes over maken in de trant van "houd je je hoofd er wel bij?" of toen ik net plaatjes in mijn hoofd had "Jij hebt echt een plaat voor je hoofd" Ik kan ook smakelijk lachen om grapjes over anderen die leed hebben.
Oud 22-04-2013, 08:30
Verwijderd
Maar goed ik snap ook niet dat mensen zich storen als iemand scheldt met "kanker" of zo. En een oom van me leeft niet lang meer door die ziekte en de enige opa en oma die ik gekend heb zijn er beiden aan overleden. Ik snap gewoon niet dat mensen dat soort zaken koppelen en er heel gevoelig over doen. Ik kan me daar zo slecht in inleven.
Oud 22-04-2013, 08:35
Verwijderd
Ah, maar grapjes over mezelf kan ik wel hebben en ik maak ook gewoon grapjes over wat mij persoonlijk is overkomen. Maar over anderen die zoiets meemaken kan ik dat minder goed verdragen. Waarschijnlijk omdat ik alles wat is gebeurd nog wel het ergste vind voor mijn ouders en grootouders. Dat je weken aan het sterfbed van je (klein)kind staat, dat lijkt me een grotere hel dan die waar ik zelf in heb gezeten. En dus wringen dat soort grapjes over anderen bij mij wel een beetje, vooral omdat ik (ook al kan ik me niet voorstellen hoe het is, ik heb wel gezien welk effect zoiets heeft) aan de ellende van de naasten denk.
Oud 22-04-2013, 08:36
Verwijderd
Niet dat ik daar moeilijk over ga doen of zeggen dat iemand zoiets niet mag zeggen, maar mij geeft dat een ongemakkelijk gevoel.
Oud 22-04-2013, 08:37
Verwijderd
Over 20 minuten eens Naar school gaan.
Oud 22-04-2013, 08:38
Verwijderd
Ik heb verdomme mijn forumgangen en last.fm moeten controleren om tot de conclusie te komen dat ik gistermorgen hoogstwaarschijnlijk geen film heb gekeken faalgeheugen.
Oud 22-04-2013, 08:44
Verwijderd
Dacht je van wel?

Mijn mentor belde me thuis op.
Oud 22-04-2013, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Niet dat ik daar moeilijk over ga doen of zeggen dat iemand zoiets niet mag zeggen, maar mij geeft dat een ongemakkelijk gevoel.
Ja, dat snap ik dus niet, ik vind het raar dat mensen dat niet kunnen scheiden. Een grapje over Prins Friso is toch precies dat - een grapje? Het is absoluut niet bedoeld als een middelvinger naar zijn familie. Als iemand zegt "haha boohoo jankerd Mabel met haar man in coma" dan kan ik me op zich best voorstellen dat iemand dat ongepast kan vinden. Maar dat is toch iets heel anders als een onschuldig grapje waarbij de comateuze staat van Friso wordt gelinkt aan de controverse omtrent het koningslied?
Oud 22-04-2013, 08:47
Verwijderd
Mensen ouder dan 24:
Citaat:
You asked me what sucks most about getting older. Somewhere along the line, you just lose the butterflies.
eens of oneens? Ik ben al jaren niet meer zo hoteldebotel op iemand geweest zoals ik vroeger wel vaker was dus ik vraag me wel eens af of bovenstaande quote waarheid is of dat ik gewoon de goede persoon moet tegenkomen
Oud 22-04-2013, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Dacht je van wel?
Ik weet het niet zeker, ik zat het me af te vragen. Ik weet zeker dat ik er 3 heb gezien, maar ik zat me af te vragen of ik er 's ochtends ook nog eentje had gezien.

Citaat:
Ja, dat snap ik dus niet, ik vind het raar dat mensen dat niet kunnen scheiden. Een grapje over Prins Friso is toch precies dat - een grapje? Het is absoluut niet bedoeld als een middelvinger naar zijn familie. Als iemand zegt "haha boohoo jankerd Mabel met haar man in coma" dan kan ik me op zich best voorstellen dat iemand dat ongepast kan vinden. Maar dat is toch iets heel anders als een onschuldig grapje waarbij de comateuze staat van Friso wordt gelinkt aan de controverse omtrent het koningslied?
Zo vat ik het ook niet op, ik geef enkel aan dat dat mij persoonlijk een ongemakkelijk gevoel geeft. En dat ik ook wel snap waar dat vandaan kan komen.

Maar zo waren er vroeger ook de grapjes over de slachtoffers van Dutroux, waarom ze An en Eefje in driehoekige kisten moesten begraven. Omdat ze de benen niet meer dichtkregen.
Die gaven mij toen ook al een ongemakkelijk gevoel en daar heb ik persoonlijk niks mee van doen gehad. En ook daar heb ik niet over gezegd dat het niet mag of niet kan, mensen moeten dat zelf weten, maar bij mij wringt zoiets.

Het is geen bewuste keuze dat ik dat laat wringen Het voelt gewoon zo.
Oud 22-04-2013, 08:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben sowieso niet erg vlinderig, dus ik kan 't niet zeggen. 4-ever alone enzo.
Oud 22-04-2013, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Mensen ouder dan 24:

eens of oneens? Ik ben al jaren niet meer zo hoteldebotel op iemand geweest zoals ik vroeger wel vaker was dus ik vraag me wel eens af of bovenstaande quote waarheid is of dat ik gewoon de goede persoon moet tegenkomen
Oneens. Maar minder gekke acties daaraan gerelateerd en er op een verstandigere manier (meestal dan toch ) mee omgaan. Nu hou je die vlinders meer aan een lijntje denk ik ^^
Oud 22-04-2013, 09:18
Verwijderd
Jongs, hoe heette ook alweer dat nummer met die clip met om de paar seconden een ander subtiel bouncend vrouwmens in kek shirtje?
Oud 22-04-2013, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Mensen ouder dan 24:

Oneens
Oud 22-04-2013, 09:27
Verwijderd

gevonden!
Oud 22-04-2013, 09:28
Verwijderd
Hmmm ok. Lastig. Dan wachten we maar tot Scarlett Johansson eindelijk contact opneemt
Oud 22-04-2013, 09:35
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

gevonden!
Ik wist meteen welke je bedoelde
Oud 22-04-2013, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Mensen ouder dan 24:

Ik dacht een tijdje dat het misschien waar was, maar inmiddels weet ik zeker van niet HOU HOOP ERTUR!
Oud 22-04-2013, 09:40
Verwijderd
Of juist niet, je op je 26e 16 voelen is best vervelend
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten