Haay,
oke, ik heb een probleem met mijn beste vriendin, het is een lang verhaal maar ik hoop dat jullie het willen lezen en mij kunnen begrijpen/helpen.
Ik zat 3 jaar bij haar in de klas ; altijd de grootste lol, slappe lach, jongenspraat en dat soort dingen. Dan was vrijdag onze 'girlday' waarop we samen naar de stad gingen of ergens iets aten ofzo, iig dat soort dingen. We waren echt heel hecht. Tot dat we dit jaar naar de bovenbouw gingen. We kwamen niet bij elkaar in de klas, ook geen lessen samen. De girlday bleef doorgaan en in de pauze spraken we elkaar nog. Nu heeft ze een vriend, leuke jongen hoor, maar in de pauzes staat ze alleen nog bij hem ( klef, knuffelend, klef enzo ) en de girlday doen we nu al 2 maanden niet meer. Ze w'appt niet meer, ze verteld me niets meer. Het lijkt wel alsof mijn verhalen haar niet meer boeien. Alleen al is de vriend er niet heeft ze wel s tijd. Ik vind het best kut,
Laats zou ik bij dr slapen en daarna zouden we uitgaan. Er was namelijk een leuke jongen ( die al heel lang mijn crush is xd ) op het feest waar we heen zouden gaan.Het kon( kan ) echt iets worden. Op het laatste moment bleef ze opeens bij haar vriend slapen en wilde ze naar een andere kroeg omdat anders haar vriend niet mee kon want hij zou dan de enige jongen zijn . Uiteindelijk ben ik niet uitgegaan en heb ik een kans gemist.
wat moet ik doen, Is dit nog wel een vriendin.? ( ze is lief , echt, alleen heeft ze me al meer dingen geflikt ( door haar vriend ofzo ) waardoor ik bijna in tranen thuiskwam)
Ik ben bang dat ze boos wordt als ik haar iets vertel
X.
|