Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja in de enige aflevering van "secret eaters" die ik heb gezien omdat het daarna ineens niet meer op tv was, was een vrouw die niet begreep waarom ze afviel want ze at alleen maar gezonde dingen, en naast dat ze op zich ook wel dagelijks chocola at en twee keer in de week pizza dus helemaal niet zo "alleen maar gezond", at ze ook elke dag een halve pond zonnebloemzaadjes. Supergezond, je poept als een malle, maar wel 1500 kcal.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Een beetje zoals mijn suiker in de koffie, maar dan nog 6x zo erg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik wil graag een keer een tafel met daarop alles wat ik in een week gegeten heb, zoals in 'je bent wat je eet'. Maar dan niet dat het eten daarna weg wordt gegooid, dat is zonde. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind werken bij 't Van Gogh-museum zo leukkkkkkkkkkkk <3 Lekker schakelen tussen talen, delegeren, uitleg geven, grote groepen mensen aansturen. Vandaag hadden we 800 reserveringen tegelijkertijd, terwijl er ook nog ~500 mensen stonden te wachten én terwijl we tegen de maximale capaciteit aan zaten qua bezoekersaantal. Zo fijn als je dat met een handvol collega's eventjes in goede banen kunt leiden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() btw ik kan niet meer met jou skypen, hij huilt dat jij dat niet hebt. De msn tijden zijn voorbij ![]() |
![]() |
|
Ik zit op de fb-pagina 'for sale in groningen', vooral veel meubels, maar soms ook tv's en telefoons. Nou wil ik eigenlijk weleens aan de smartphone en dan het liefst een sony omdat ik als nep-autist graag bij het bekende blijf. Er staat nu een smartphone op, maar wel verdacht goedkoop
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |