Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of gewoon een kort programma als het gaat om gewone shirts en geen hele fijne Shizzle. |
![]() |
||
Citaat:
![]() //Ik ga zo maar weer eens nar mijn schoonvader kijken die een krans legt op de Waalsdorpervlakte. Best grappig, dat 'ie daardoor elk jaar even op tv is ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkeli...iertruc__.html
Wat een vies filmpje en een vieze man. Ook een vieze premisse, dat je een excuus nodig hebt om niet met een random kwalbak te zoenen als je vrijgezel bent :') Lekker jolig doen over een milde vorm van aanranding. Ik hoop dat hij een paar keer op z'n bek getimmerd is. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens ben ik steviger dan dat ik eruit zie met mijn 54 kilo, want ik heb van de week in totaal zo'n 500 kg grind versjouwd, in zakken van 20 kg. En toen voelde ik me behoorlijk de bom ![]() En natuurlijk verwacht ik nog eens een meet bij jou thuis met een koningsmaaltijd ![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat hij ze ongeveer 0,5 seconde bedenktijd geeft om met een reden te komen. Om de aanname dat 'geen onmiddellijke nee = ja'. Om dat bijschrift, dat mensen uitnodigt om dezelfde tactiek te proberen. En bovenal gaat het om dat de vraag 'welk excuus heb je' impliceert dat er geen excuus ís. M.a.w. als je niet geclaimd bent door een andere man en je vindt iemand niet direct afstotelijk, dan is het klaar. Je mag niet moe zijn, niet ziek, geen geldzorgen hebben, geen overleden vrienden of familieleden, geen pijn, geen honger, geen sociale angststoornis, je hebt geen recht op gewoon lekker rustig in je eentje zitten nadenken of dagdromen, je mag geen tijd om je agenda mentaal door te nemen, en je mag al helemáááál niet zonder opgaaf van redenen gewoon geen zin hebben in aanraking of sociaal contact. Nee, want je bent een lekker wijf en meneer heeft zin om te bekken, dus je schikt je er maar naar. Vind ik vies. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb net een uur gewandeld van de kerk aan de andere kant van stad naar ons huis. We waren maar met 4 mensen om de mis te zingen, dus ging die niet door. En mijn vader ging naar de mis wel 10 minuten later. Want het bestuur moest weer nodig kleppen een half uur lang. Ik heb had geen zin in de mis, dus ben ik naar huis gelopen.
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk, waar wil je het over hebben?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Apart kleurgebruik trouwens, zo maar even een kwartiertje naar staren. |
![]() |
||
Citaat:
Daar kwam het dus op neer, ik ben het vies hard niet eens met deze onzin. Dus nu moet ik erover schrijven. "Moet kunst gezien worden om kunst te zijn?" Wat ze in feite zegt is dat de kunstenaar een batterij maakt. Een volle batterij = kunst, dus in eerste instantie zou de kunstenaar een lege batterij bouwen en pas zodra mensen hun meningen etc erop kunnen werpen zou het kunst kunnen zijn. Dan bestaat er geen solo-kunstenaar, dan zijn er alleen meerdere kunstenaars die een werk kunnen voltooien, dus iedereen is kunstenaar volgens deze onzin.
||
Citaat:
Dit werk moet alleen zwaar bewonderd worden in het echt, een foto kan dit niet recht zetten. Para ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jongens, help. Ik moet een Startmeter invullen voor mijn vervolgstudie. Dat doen ze om te kijken waar ze je nog eventueel mee zouden kunnen helpen. Nu zit er een een te beantwoorden stelling in met: 'Mijn financiële situatie kan een belemmering zijn voor mijn studie.' Ja, ehhh. Het is niet dat ik het helemaal niet zou kunnen betalen enzo (want stufi basis + aanvullende beurs) maar krap is het zeker wel. Wat moet ik hier nou op antwoorden en waarom willen ze dat van mij weten?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|