Oud 04-05-2013, 17:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel verdorie, je zou toch zeggen dat ik inmiddels moet hebben geleerd dat ik genoeg moet drinken. Afgelopen week lichte blaasontsteking, maar toch vandaag weer superweinig gedronken en nu hoofdpijn /sukkel
Oud 04-05-2013, 17:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mja, dat kan ik me voorstellen ja.
Maar stiekem WIL ik het natuurlijk wel
Oud 04-05-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt een grafhekel aan Skype Borked stuk knoeiwerk dat 't is.
Skype is mijn lijntje met N. Als skype een tastbaar ding was, zou ik het in een gewatteerd doosje leggen en elke dag afwrijven tot het glans.
Oud 04-05-2013, 17:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
In Groningen is trouwens een gratis wifinetwerk door de hele stad voor ziggo-gebruikers, dus ik zou niet eens een internetbundel hoeven te nemen
Oud 04-05-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Wel verdorie, je zou toch zeggen dat ik inmiddels moet hebben geleerd dat ik genoeg moet drinken. Afgelopen week lichte blaasontsteking, maar toch vandaag weer superweinig gedronken en nu hoofdpijn /sukkel
Pak een PET-fles en maak tijden op 25%, 50% en 75%. Met goed tape of watervaste stift in verband met condens. Op die manier kan je makkelijker tracken of je het dagelijkse quotum hebt gehaald
Oud 04-05-2013, 18:09
Verwijderd
Als jullie een vrijwel geheel zwarte garderobe zouden hebben en twee witte kledingstukken die ook echt wit moeten blijven, hoe zouden jullie die dan wassen? Wit mag niet met gekleurd of zwart, toch?
Oud 04-05-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Pak een PET-fles en maak tijden op 25%, 50% en 75%. Met goed tape of watervaste stift in verband met condens. Op die manier kan je makkelijker tracken of je het dagelijkse quotum hebt gehaald
Sowieso, altijd flesje water bij de hand hebben scheelt echt wel! Als ik aan het werk ben, zet ik een fles in het zicht en dan denk ik er zelfs op de drukste momenten er aan om te drinken. Ik heb laatst een flesje water ingepakt met een strikje erom heen en aan een collega gegeven die ook altijd te weinig drinkt en daar ook last van krijgt.
Oud 04-05-2013, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Als jullie een vrijwel geheel zwarte garderobe zouden hebben en twee witte kledingstukken die ook echt wit moeten blijven, hoe zouden jullie die dan wassen? Wit mag niet met gekleurd of zwart, toch?
Kort fijnwasprogramma met witwasmiddel

Of gewoon een kort programma als het gaat om gewone shirts en geen hele fijne Shizzle.
Oud 04-05-2013, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Handwassen.
Oud 04-05-2013, 18:16
Verwijderd
Ah, een kort programma is natuurlijk ook nog mogelijk. Het leek me al zo zonde, een hele was voor twee dingen.
Oud 04-05-2013, 18:17
Verwijderd
Handwassen is voor huisvrouwen.
Oud 04-05-2013, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Handwassen is voor huisvrouwen.
Jij bent zeker ook van het type dat sokken met gaten weggooit!~
Oud 04-05-2013, 18:19
Verwijderd
Dat niet alleen, ik loop ook al twee jaar met drie missende knopen op mijn winterjas.
Oud 04-05-2013, 18:21
Verwijderd
Wat een drama, wat een drama.
Oud 04-05-2013, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Jij bent zeker ook van het type dat sokken met gaten weggooit!~
Dat doe ik ook
Oud 04-05-2013, 18:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Skype is mijn lijntje met N. Als skype een tastbaar ding was, zou ik het in een gewatteerd doosje leggen en elke dag afwrijven tot het glans.
Oh, Kat, ik hou van je, met je heerlijke droomposts

//Ik ga zo maar weer eens nar mijn schoonvader kijken die een krans legt op de Waalsdorpervlakte. Best grappig, dat 'ie daardoor elk jaar even op tv is
Oud 04-05-2013, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Dat niet alleen, ik loop ook al twee jaar met drie missende knopen op mijn winterjas.
Daar zou ik wél een knoop van in mijn maag krijgen
Oud 04-05-2013, 18:27
Miekje*
Miekje* is offline
Daar valt geen touw aan vast te knopen

Maareh, zeg Q. Heb jij aankomende week nog een dag voor de tuin? Ik wil van de week best even naar het oosten treinen.
Oud 04-05-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Daar zou ik wél een knoop van in mijn maag krijgen
Ik heb ook vaak twee verschillende sokken aan.
Oud 04-05-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Daar valt geen touw aan vast te knopen

Maareh, zeg Q. Heb jij aankomende week nog een dag voor de tuin? Ik wil van de week best even naar het oosten treinen.
Hah, ben je mal. Je bent van harte welkom op casa De Fazant, daar niet van, maar ik kan toch geen deerne mijn achtertuin aan doen. Het eerste wat gedaan moet worden is plaggen jungle afsteken; heel kut werk en nog zwaar ook. Nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben Desalniettemin vind ik het wel grappig en dapper dat je het overweegt c.q. de knoop al doorgehakt hebt

Citaat:
Ik heb ook vaak twee verschillende sokken aan.
Oud 04-05-2013, 18:30
Verwijderd
http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkeli...iertruc__.html

Wat een vies filmpje en een vieze man. Ook een vieze premisse, dat je een excuus nodig hebt om niet met een random kwalbak te zoenen als je vrijgezel bent :') Lekker jolig doen over een milde vorm van aanranding. Ik hoop dat hij een paar keer op z'n bek getimmerd is.
Oud 04-05-2013, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatverdamme zeg, er zou maar zo'n idioot op je af komen en je random gaan zoenen
Oud 04-05-2013, 18:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hah, ben je mal. Je bent van harte welkom op casa De Fazant, daar niet van, maar ik kan toch geen deerne mijn achtertuin aan doen. Het eerste wat gedaan moet worden is plaggen jungle afsteken; heel kut werk en nog zwaar ook. Nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben Desalniettemin vind ik het wel grappig en dapper dat je het overweegt c.q. de knoop al doorgehakt hebt
Als het plaggen onkruid zijn, mag je het inderdaad lekker zelf doen.

Overigens ben ik steviger dan dat ik eruit zie met mijn 54 kilo, want ik heb van de week in totaal zo'n 500 kg grind versjouwd, in zakken van 20 kg. En toen voelde ik me behoorlijk de bom

En natuurlijk verwacht ik nog eens een meet bij jou thuis met een koningsmaaltijd (en casa De Fazant, wat )
Oud 04-05-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:

Wat een vies filmpje en een vieze man. Ook een vieze premisse, dat je een excuus nodig hebt om niet met een random kwalbak te zoenen als je vrijgezel bent :') Lekker jolig doen over een milde vorm van aanranding. Ik hoop dat hij een paar keer op z'n bek getimmerd is.
Hmm, ik heb geen geluid en maar twee chicks gezien, maar by the looks of it is het toch niet bepaald (milde) aanranding?

Citaat:
Als het plaggen onkruid zijn, mag je het inderdaad lekker zelf doen.
Uhuh. Daarom blijft het ook liggen

Citaat:
En natuurlijk verwacht ik nog eens een meet bij jou thuis met een koningsmaaltijd (en casa De Fazant, wat )
Best hoor Maar niet in ruil voor een vertyfte rug. En ik draaide vroeger een Call of Duty-servert voor broerlief met z'n homies; die heette 'De Olijke Fazant'
Oud 04-05-2013, 18:44
Verwijderd
Handwassen is toch niet zoveel werk als je het in een emmer met was handwasmiddel flikkert en een paar uur later eens goed uitspoelt?
Oud 04-05-2013, 18:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm, ik heb geen geluid en maar twee chicks gezien, maar by the looks of it is het toch niet bepaald (milde) aanranding?
Daar denk ik toch anders over. Maar misschien heb je alleen dames gezien die het wel prima vonden.
Oud 04-05-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Daar denk ik toch anders over. Maar misschien heb je alleen dames gezien die het wel prima vonden.
Uhhuh, dat zou goed kunnen hoor. Ga straks alles eens zorgvuldig inspecteren
Oud 04-05-2013, 19:06
Verwijderd
Wie zijn de mensen die de krans aangeven tijdens de dodenherdenking? Lijkt op scoutin ofzo.
Oud 04-05-2013, 19:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, scouting.
Oud 04-05-2013, 19:08
Verwijderd
Maar misschien ook niet, daar lopen ze te militair voor.
Oud 04-05-2013, 19:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet m'n post uitzoeken, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in
Oud 04-05-2013, 19:14
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Ik zag alleen de eerste en dacht huh aanranding en toen zag ik de volgende
Oud 04-05-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Er zijn er een paar die hem actief proberen weg te duwen, hoor. De laatste uit het filmpje krijgt zelfs niet eens uitleg, alleen de zin 'I don't even care whether you find me attractive or not'.

Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat hij ze ongeveer 0,5 seconde bedenktijd geeft om met een reden te komen. Om de aanname dat 'geen onmiddellijke nee = ja'. Om dat bijschrift, dat mensen uitnodigt om dezelfde tactiek te proberen.

En bovenal gaat het om dat de vraag 'welk excuus heb je' impliceert dat er geen excuus ís. M.a.w. als je niet geclaimd bent door een andere man en je vindt iemand niet direct afstotelijk, dan is het klaar. Je mag niet moe zijn, niet ziek, geen geldzorgen hebben, geen overleden vrienden of familieleden, geen pijn, geen honger, geen sociale angststoornis, je hebt geen recht op gewoon lekker rustig in je eentje zitten nadenken of dagdromen, je mag geen tijd om je agenda mentaal door te nemen, en je mag al helemáááál niet zonder opgaaf van redenen gewoon geen zin hebben in aanraking of sociaal contact. Nee, want je bent een lekker wijf en meneer heeft zin om te bekken, dus je schikt je er maar naar.

Vind ik vies.
Oud 04-05-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Maar misschien ook niet, daar lopen ze te militair voor.
Jawel, scouting van utrecht.ieder jaar komt er scouting uit een andere provincie.
Oud 04-05-2013, 19:24
Verwijderd
bah, wat een filmpje
Oud 04-05-2013, 19:25
Verwijderd
In het park tegenover ons was ook dodenherdenking. Er waren scholen, scoutingen, schutterij, de burgemeester enzo.
2 meisje van de scouting kwamen luidruchtig tijdens de 2 minuten stilte aankomen lopen. Hoezo asociaal

the boy in the striped pyjamas is op tv.
Oud 04-05-2013, 19:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is Westerbórk, stomme tv-mensen, niet Wésterbork
Oud 04-05-2013, 19:28
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Chick Rock, heb je hulp nodig.
Oud 04-05-2013, 19:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarmee?
Oud 04-05-2013, 19:29
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

Wie zijn de mensen?

Jezus, Maria

Joseph en Nico Demus die Jezus dragen

maar verder?

zit ik wel goed?
Oud 04-05-2013, 19:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[afbeelding]

Wie zijn de mensen?

Jezus, Maria

maar verder?

zit ik wel goed?
Oh daarvoor moet je niet bij mij zijn hoor! Ik heb al járenlang geen college meer gehad over oude kunst en christelijke dingesen. Ik studeer moderne en hedendaagse kunst
Oud 04-05-2013, 19:32
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
mwoah kak maar oke,

vind je het anders goed om even over kunst te praten?
Verwijderd
Ik heb net een uur gewandeld van de kerk aan de andere kant van stad naar ons huis. We waren maar met 4 mensen om de mis te zingen, dus ging die niet door. En mijn vader ging naar de mis wel 10 minuten later. Want het bestuur moest weer nodig kleppen een half uur lang. Ik heb had geen zin in de mis, dus ben ik naar huis gelopen.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
ja, ik ben even helemaal alleen en heb er behoefte aan

Paranoide naamzoek!
Oud 04-05-2013, 19:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
mwoah kak maar oke,

vind je het anders goed om even over kunst te praten?
Ik denk trouwens dat de dame in de rode jurk (die je op de rug ziet) Maria Magdalena is, met de doek in haar handen waarmee ze Jezus' voeten wast.

En natuurlijk, waar wil je het over hebben?
Oud 04-05-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wie zijn de mensen?

Jezus, Maria

maar verder?

zit ik wel goed?
Ik zou even hier kijken, daar staat een overzicht van mensen die vaak worden afgebeeld bij deze specifieke scene (maar dus niet per se op dit specifieke schilderij).

Apart kleurgebruik trouwens, zo maar even een kwartiertje naar staren.
Oud 04-05-2013, 19:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik dnek trouwens dat de dame in de rode jurk (die je op de rug ziet) Maria Magdalena is, met de doek in haar handen waarmee ze Jezus' voeten wast.

En natuurlijk, waar wil je het over hebben?
Bij kunstgeschiedenis vertelde een jongen dat hij wel kunst wou maken op zijn zolderkamer en het daar houden. Maar volgens mijn kunstgeschiedenis lerares kan het dan geen kunst zijn, want: Kunst moet gezien worden door andere mensen naast de kunstenaar om kunst te zijn.

Daar kwam het dus op neer, ik ben het vies hard niet eens met deze onzin.

Dus nu moet ik erover schrijven. "Moet kunst gezien worden om kunst te zijn?"

Wat ze in feite zegt is dat de kunstenaar een batterij maakt. Een volle batterij = kunst, dus in eerste instantie zou de kunstenaar een lege batterij bouwen en pas zodra mensen hun meningen etc erop kunnen werpen zou het kunst kunnen zijn.

Dan bestaat er geen solo-kunstenaar, dan zijn er alleen meerdere kunstenaars die een werk kunnen voltooien, dus iedereen is kunstenaar volgens deze onzin.
Oud 04-05-2013, 19:38
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik zou even hier kijken, daar staat een overzicht van mensen die vaak worden afgebeeld bij deze specifieke scene (maar dus niet per se op dit specifieke schilderij).

Apart kleurgebruik trouwens, zo maar even een kwartiertje naar staren.
Nee! Wij gaan wel naar Florance zodra ik mijn eerste miljoentje binnen heb Paranoide!

Dit werk moet alleen zwaar bewonderd worden in het echt, een foto kan dit niet recht zetten.

Para
Oud 04-05-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
ja, ik ben even helemaal alleen en heb er behoefte aan

Paranoide naamzoek!
Ik was je al voor, beste Panda! Snap jij hoe die kleuren in elkaar zitten? Ik namelijk niet. Ja, rood/blauw complementair natuurlijk, met her en der tertiaire accenten met dat groene en paarsige. Maar verder? Het lijkt allemaal heel licht (qua gewicht) en bijna transparant. En check die subtiele toonverschillen binnen de huid dan, hoe maak je dat ZO subtiel maar dat het tóch leesbaar blijft
Oud 04-05-2013, 19:41
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, help. Ik moet een Startmeter invullen voor mijn vervolgstudie. Dat doen ze om te kijken waar ze je nog eventueel mee zouden kunnen helpen. Nu zit er een een te beantwoorden stelling in met: 'Mijn financiële situatie kan een belemmering zijn voor mijn studie.' Ja, ehhh. Het is niet dat ik het helemaal niet zou kunnen betalen enzo (want stufi basis + aanvullende beurs) maar krap is het zeker wel. Wat moet ik hier nou op antwoorden en waarom willen ze dat van mij weten?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten