Oud 06-05-2013, 22:13
Verwijderd
hallo, iedereen!

ik ben een beetje zenuwachtig voor de zomervakantie omdat ik dan waarschijnlijk naar mijn vriendin in Cyprus ga. nu wil zij heek graag dat ik kom en dat ik bij haar blijf slapen bij haar in bed (YEEAAY) ik wil die ook heeel graag! alleen ik ben bang dat ik me niet kan inhouden en een erectie krijg
heeft iemand een tip om geen erectie te krijgen ofzo?????
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:27
TheHunter
TheHunter is offline
Als ze expliciet erbij zegt "In haar bed" dan denk ik dat ze die erectie niet zo'n probleem vind.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:29
bloodyb
bloodyb is offline
Nou da's niet zo moeilijk. Voor je in haar bed kruipt een fles ouzo leegmaken en als je dan nog bij kennis bent krijg mss wel een harde piemel maar weet je niet meer wat je er mee wou doen. But seriously, de eerste keer dat jullie samen in bed liggen is het toch niet verplicht om meteen te gaan neuken? Gewoon elkaar kussen en aaien(eventueel op gevoelige plekjes) en als jullie dat allebei willen desnoods met de pyjama uit. Mss willen jullie elkaar met de hand bevredigen? Prima toch? Zo kunnen jullie elkaars lichaam leren kennen. De eerste keer hoeft er echt niet meteen gebatst te worden. En zorg er wel voor dat er condooms in de buurt zijn voor het geval dat..... En je kunt, als je dat nog niet hebt gedaan, thuis al eens oefenen om er een op je piemel te doen. Kortom, ga je zelf van te voren niet zenuwachtig maken, gewoon alles op je af laten komen en alleen dingen doen die jullie allebei willen doen!
Oud 06-05-2013, 22:33
thejigglypuff
thejigglypuff is offline
Niet zo moeilijk doen, krijg je een harde dan is dat zo. Dan moet je gewoon zeggen ja kan ik er wat aan doen dat jij zo lekker bent, oftewel de schuld op haar schuiven en boos wegrennen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:34
Verwijderd
dan bedoel ik kroelen niet neuken want dat zegt ze wel duidelijk niet tot ik 16 17 ben.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:36
huntingyade
huntingyade is offline
als ze wilt dat je bij haar in bed slaapt boeit die erectie echt niet. en als hij er wel is ga je gewoon zo liggen dat ze hem niet voelt
Oud 06-05-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:
en als hij er wel is ga je gewoon zo liggen dat ze hem niet voelt
zoals hoe?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:51
Noedelhap
Noedelhap is offline

Mijn god, generaties aan mannen maken zich druk of ze hem uberhaupt wel omhoog krijgen bij een chick, maar TS hier maakt zich druk dat zijn vriendin zijn erectie juist wel voelt.

Oud 06-05-2013, 22:52
thejigglypuff
thejigglypuff is offline
Citaat:
zoals hoe?
niet op je buik gaan liggen dan breekt die!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:55
Verwijderd
Citaat:

Mijn god, generaties aan mannen maken zich druk of ze hem uberhaupt wel omhoog krijgen bij een chick, maar TS hier maakt zich druk dat zijn vriendin zijn erectie juist wel voelt.

[afbeelding]
okee als je het zo zegt.........................XD
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:55
Verwijderd
Citaat:
kan dat O_O
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:02
thejigglypuff
thejigglypuff is offline
Citaat:
kan dat O_O
Ja gebeurd bij mij vrijwel elke ochtend omdat ik een buikslaper ben.
één keer maakte die zelfs een gat in me bed probeer dat maar is te verklaren aan je moeder
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ja gebeurd bij mij vrijwel elke ochtend omdat ik een buikslaper ben.
één keer maakte die zelfs een gat in me bed probeer dat maar is te verklaren aan je moeder
wouw dan heb je wat uit te leggen XD
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:08
thejigglypuff
thejigglypuff is offline
oke, nu even serieus doe niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:11
bloodyb
bloodyb is offline
Hoe oud is je vriendin? Even oud als jij? Want ze lijkt me tamelijk naïef als ze verwacht dat jij naast haar in bed gaat liggen maar niet wil dat je een stijve krijgt. Ik neem aan dat jullie ook al gekust hebben en daar zal je toch ook wel op hebben gereageerd. Als ze er nog niet aan toe is om verder te gaan dan "kroelen" moet ze je ook niet gaan vragen om bij haar te komen slapen!
Oud 06-05-2013, 23:16
Verwijderd
ja even oud maar ik heb niet gevraagd om daar te slapen ze zij kom maar bij mij in bed slapen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:21
bloodyb
bloodyb is offline
Dat maakt op zich dus niks uit, maar het lijkt me wel slim als jullie van te voren afspreken hoe ver jullie gaan. Dan krijg je later geen gemauw van "ja maar dat wou ik helemaal niet doen!"
Oud 06-05-2013, 23:31
Guarnere
Guarnere is offline
Misschien dat ik het verhaal gemist heb, maar hoe kom je als 15-jarige in vredesnaam aan een vriendin die op Cyprus woont?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:34
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Misschien dat ik het verhaal gemist heb, maar hoe kom je als 15-jarige in vredesnaam aan een vriendin die op Cyprus woont?
Err... internet?
Oud 07-05-2013, 01:09
Verwijderd
Je kan ook gewoon eerlijk tegen haar (via internet?) zeggen dat je "bang" bent om dan een stijve te krijgen. Dan hoor je wel hoe ze daar over denkt. Je kan eventueel uitleggen dat jongens nou eenmaal nogal snel een stijve krijgen van lichamelijk contact (zoenen, strelen, kroelen etc.) en dat dat niet gelijk betekend dat je ieder moment op haar kan duiken. Gewoon over dit soort dingen praten werkt meestal het best. Succes en have fun!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 01:13
Verwijderd
Citaat:
zoals hoe?
Zorg dat je niet met je lul tegen haar aan komt. Dus iig niet lepeltje/lepeltje gaan liggen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 04:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als ze er nog niet aan toe is om verder te gaan dan "kroelen" moet ze je ook niet gaan vragen om bij haar te komen slapen!
Je bent toch niet serieus, joh? Bij elkaar slapen gaat heus niet alleen om seks. Naast elkaar in slaap vallen en wakker worden, dat mag ze dus niet willen zonder dat ze ook haar benen spreidt?

@TS: je hoeft niet te gaan afspreken hoe ver je gaat. Dat komt allemaal vanzelf wel. Dat ligt helemaal aan haar gevoel op dat moment en wellicht komt ze erachter dat ze best iets verder wil. Maar als je dat allemaal nu al gaat plannen wordt het alleen maar een zenuwachtige boel (of nou ja: dat wordt het sowieso wel, neem ik aan maar je hoeft het niet erger te maken dan nodig is).

En als je vriendin niet compleet debiel is snapt ze dat je een stijve gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 09:00
Verwijderd
IK BEN OOK EEN BUIKSLAPER gelukkig heb ik geen Banaan XD
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 00:32
Verwijderd
Citaat:
IK BEN OOK EEN BUIKSLAPER gelukkig heb ik geen Banaan XD
Ik vind je nu toch echt de leeftijd hebben om een fruitmand naast je bed te hebben
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 12:41
Verwijderd
ik heb een vriendje......maar die slaapt niet naast me XD nog niet jammer genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 12:59
Verwijderd
Hak je ballen eraf, dan heb je ook geen zin meer erin.

Wat zou het uitmaken dat je een harde krijgt? Dit is gewoon normaal, en als je vriendin dit niet door heeft moet ze snel een lesje sexuele voorlichting krijgen. Dan nog mag ze alleen maar blij zijn dat je er geil van wordt, maar dit betekend niet dat jullie het moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 13:06
Verwijderd
Ik denk dat ze teleurgesteld zou zijn als je geen boner kreeg.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 10:07
Jochem135
Jochem135 is offline
Tjonge man, ik wou dat mijn vriendin dat vroeg...
Ik zou gewoon op een bepaald moment een beginnetje maken aan 'het voorspel' dan kijken hoe ze reageert.
Als ze dan 'meedoet' dan kun je wat verder gaan.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten