Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit is het moment waarop mensen ons altijd proberen gerust te stellen door te zeggen dat Einstein ook pas op zijn vierde begon met praten ![]() Maar goed, hij heeft idd een enorme achterstand en er zijn zeer waarschijnlijk aanwijsbare oorzaken en bladibla, maar daar ga ik nog even niet over uitweiden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ben af en toe wel een beetje hypochonderig, maar ik ga maar relatief weinig naar de huisarts. Ik ben natuurlijk niet de gezondste persoon op aarde, dus af en toe moet ik wel. Maar ik zal voor griep en dat soort dingen niet naar de dokter gaan (behalve natuurlijk als het abnormaal lang duurt ofzo).
|
of je gaat de challenge "dan maar even niet stofzuigen" aan. Ik gok dat je met een keer vegen en een doekje al ver komt toch
![]()
|||
Verwijderd
|
Mijn broertje heeft zijn wiskundeboeken nodig, en nu heb ik niks te doen.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Halverwege volgende week is over een paar dagen al! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik snap echt helemaal niks van de afstandsbediening
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Theodoor daarentegen kan nou nooit eens normaal ziek zijn maar krijgt altijd dingen waarvoor hij uiteindelijk geopereerd of geinjecteerd moet worden, dus die gaat denk ik wel zo'n 3 keer per jaar naar de huisarts. Citaat:
Mijn zus speelt daarmee vals, als Nichtje ziek is smst ze soms mij maar meestal Nichtjes andere tante voor advies, die is kinderarts in opleiding. Laatst gewijzigd op 10-05-2013 om 15:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je dit nou eerder had gevraagd terwijl ik nog op mn werk was, had ik voor je kunnen opzoeken hoe veel mensen er nog nooit zijn geweest in onze praktijk.
Ik krijg zelf natuurlijk geen eerlijk beeld - je ziet veel meer mensen die vaak komen dan mensen die nooit komen, want tja, de mensen die vaak komen, die zie je vaak en de mensen die nooit komen die zie je nooit. |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-05-2013 om 16:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een andere gsm! En met doodsangst klikte ik op het knopje continue waar de ander op bleef hangen, want als deze ook de fout in zou gaan, had ik echt niet meer geweten wat te doen. Maar hij doet het en ik ben zo blij! Eindelijk, meer dan 2 maanden nadat ik hem heb gekocht, heb ik een gsm die doet wat hij moet doen.
Meteen mijn ringtone er op die ik veel te lang heb gemist: |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|