| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
he schwessi, ik zat net op hyves (ja I know) en toen zag ik foto's van onze nichtjes, die in mijn hoofd nog kleine kindertjes zijn. Maar die zijn al vet groot joh, inclusief tieten
![]() En eigenlijk weet ik ook heus wel dat E. in december 18 wordt. Maar toch. Zal wel een gezellige boel daar in huis zijn met 2 pubermeisjes en die freakshow van een oom van ons
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() In mijn hoofd zijn ze ook nog 10 jaar jonger hoor en ja, de laatste keer dat ik ze zag (ik denk 3 of 4 jaar geleden, als het niet langer is) was het al een pretje. H die met een pet op zit de ganse dag (I kid you not, een of andere kankerlelijke afgedragen pet met een boot ofzo erop) omdat hij kaal wordt, hij zit de hele dag "R, niet doen. R, ga eens rechtop zitten. R, doe dat eens niet.", supergezellig joh. En R is natuurlijk tyfusvervelend, want die mag niks. E en D gedroegen zich wel, maar die hebben waarschijnlijk meer naar hun moeder geluisterd.
|
|
|
|
Ik vind het bizar om eraan te denken, eerlijk gezegd, want ik vind dat E 14 is en dus nog niet aan seks doet. Maar als ik zo'n vader had en in zo'n gehucht zou wonen, zou ik het wel doen, dus nou ja. Ik denk dat hij erover in ontkenning is en dat zij dat soort dingen met R bespreken.
Btw, onze vader zegt net dat hij wel eens vergeet het drogerfilter leeg te halen, omdat hij geen vrouw is en dus die souplesse niet heeft :') Ik ben zó blij dat ik vrijdag aan het werk mag!
Laatst gewijzigd op 22-05-2013 om 03:20. Reden: Mja. Google. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vandaag naar Hasselt. Incalculeren dat ik na de schoolbussen vertrek en voor de schoolbussen weer terug kan. Ik functioneer niet goed tijdens sardineblikjesgevoelens. En ja ik heb een auto, maar parkeren is er kut en de bus stopt hier voor de deur en is gratis voor mij
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Trimm, begin maar te oefenen ^^
http://kotaku.com/3d-coffee-art-reac...ghts-509019180 ![]() http://kotaku.com/5960049/this-guys-...low-your-mind/ En eentje met kleur: ![]() ![]() http://kotaku.com/nerdy-cafe-latte-a...olor-508109758 Maar niet echt haalbaar voor de verkoop, het duurt 15 minuten: |
|
|
|
Verwijderd
|
Meh
is geen pfeiffer meer . Dat ging rond februari een beetje over, heel voorzichtig. Minder moe en ik kon weer meer dingen. Toen ben ik heel voorzichtig eens wat gaan trainen, dat ging nog prima tot het punt dat ik last kreeg van mijn liezen tijdens het trainen. Naar de fysio geweest, want het lag niet aan mijn techniek. Toen is mijn rug gekraakt en sinds toen doet niets het meer zonder pijn ![]() . Maar ik ben nu dus doorverwezen naar de reumatoloog, want mijn huisarts weet het ook niet.
|
|
|
|
|
Ik duim voor je dat de reumatoloog wat ermee kan Frayne! En dat het dan maar snel over is.
Ik heb net bloed laten prikken om vitamine D te checken. Ik hoop zooooo dat dat het is! Waarschijnlijk duurt het nog wel anderhalve week tot de uitslag er is. En ik moet me er niet te veel op focussen zei de fysio, want dan is de teleurstelling zo groot als het dat niet is, maar ze zei ook dat het best goed mogelijk is.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
. Mijn huisarts zei dat ze contact met die lui ging opnemen, en dat zij dan een afspraak voor me maken maar dat dat best eens 2 tot 3 weken kon duren . Maar ik neem eigenlijk aan dat dat gaat à la een kaartje in de bus met 'U wordt dan en dan zus en zo laat verwacht'. Maar ja, als dat dan nog weer een maand gaat duren ga ik wel even bellen ja , want ik het liefst lig en zit ik de hele dag op mijn kamer en dat is geen doen.En ik hoop voor je dat de uitslag er snel is Snebbel! |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb vanacht gedroomd dat ik een nieuwe tattoo had laten zetten - iets Latijns met Omnia of Omnio op mijn onderarm
En ik had daar heel lang over nagedacht maar kreeg de dag erna toch spijt en ik snapte neit waarom ik dat ooit gedaan had, terwijl ik altijd heb gezegd dat ik daar geen tattoo wil. En ik werd op mijn werk, door toch al moeilijke ouders op mijn werk, in een keer helemaal niet meer serieus genomen. En toen heb ik in paniek huilend ontslag genomen bij mijn teamleidster.
|
|
|
|
|
Ik weet niet meer wat mijn eerste en laatste examen was op de middelbare. Ik kan ze me nog wel allemaal herinneren, overigens. En ik weet ook nog dat ik bij natuurkunde peentjes zweette, want die was tantoemoeilijk.
Hoihoi, ik heb een 8,3 gehaald voor mijn eerste biologie C toets En dat was het hoogst van alle deelnemers <3 Maar dat is niet zo heel bijzonder, want het zijn er maar 10.En nu heb ik straks weer biologieles en ik wil dat het doorgaat, wnat het is zo leuk En ik ken nu al 3 meiden die ermee willen stoppen, want ze willen er niet voor naar school in hun 'vakantie' Wat geen vakantie is, maar lesvrij. En dan is er straks misschien te weinig animo voor, en krijgen we geen les meer. Dat zou ik erg stom vinden. Gelukkig heb ik een leuke docent die er zijn best voor doet om iedereen te houden en hij vindt het ook niet erg als hij les zou moeten geven aan 5 mensen, dus dat is in ieder geval iets
|
|
||
|
Citaat:
Het begint dus bij groep één en twee (als je 5 en 6 jaar oud bent, sommigen beginnen al op 4 jaar oud) en eindigt bij groep acht (als je 12 jaar oud bent). Als je niet blijft zitten, ben je dus 7 of 8 jaar onder de pannen.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|