Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2013, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Dank u. Wanneer zie ik jullie weer eens, lieftallige schepsels?

Verdiend hoor, ik moet altijd zo hard lachen om je posts.
wat dacht je van een meeting met ons 4??? Woon je nog in het strijkijzer of is dat echt way back? Of erger: verwar ik je nu met iemand anders?
Advertentie
Oud 21-05-2013, 23:14
Hazel
Hazel is offline
Ik denk dat je me nu met iemand anders verwart, maar geeft niet hoor. Meeting met jullie vier lijkt me prima!
Oud 22-05-2013, 00:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, iemand op mijn facebook post dit:
Voor het eerst weer een nachje zonder mijn leventje mis jou!!

*kots*
Oud 22-05-2013, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je me nu met iemand anders verwart, maar geeft niet hoor. Meeting met jullie vier lijkt me prima!
Oud 22-05-2013, 00:26
Verwijderd
he schwessi, ik zat net op hyves (ja I know) en toen zag ik foto's van onze nichtjes, die in mijn hoofd nog kleine kindertjes zijn. Maar die zijn al vet groot joh, inclusief tieten
En eigenlijk weet ik ook heus wel dat E. in december 18 wordt. Maar toch. Zal wel een gezellige boel daar in huis zijn met 2 pubermeisjes en die freakshow van een oom van ons
Oud 22-05-2013, 00:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
he schwessi, ik zat net op hyves (ja I know) en toen zag ik foto's van onze nichtjes, die in mijn hoofd nog kleine kindertjes zijn. Maar die zijn al vet groot joh, inclusief tieten
En eigenlijk weet ik ook heus wel dat E. in december 18 wordt. Maar toch. Zal wel een gezellige boel daar in huis zijn met 2 pubermeisjes en die freakshow van een oom van ons
18

In mijn hoofd zijn ze ook nog 10 jaar jonger hoor en ja, de laatste keer dat ik ze zag (ik denk 3 of 4 jaar geleden, als het niet langer is) was het al een pretje. H die met een pet op zit de ganse dag (I kid you not, een of andere kankerlelijke afgedragen pet met een boot ofzo erop) omdat hij kaal wordt, hij zit de hele dag "R, niet doen. R, ga eens rechtop zitten. R, doe dat eens niet.", supergezellig joh. En R is natuurlijk tyfusvervelend, want die mag niks. E en D gedroegen zich wel, maar die hebben waarschijnlijk meer naar hun moeder geluisterd.
Oud 22-05-2013, 01:01
Verwijderd
Ik kan me er wat bij voorstellen. Met zijn zure mondje.
ik ben benieuwd of ze al seks hebben, en wat hij daar dan van vindt.
Oud 22-05-2013, 01:01
Verwijderd
ja, hyves is echt lelijk maar het stalken is zoveel makkelijker daar. Jammer dat bijna niemand dat nog heeft.
Oud 22-05-2013, 01:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het bizar om eraan te denken, eerlijk gezegd, want ik vind dat E 14 is en dus nog niet aan seks doet. Maar als ik zo'n vader had en in zo'n gehucht zou wonen, zou ik het wel doen, dus nou ja. Ik denk dat hij erover in ontkenning is en dat zij dat soort dingen met R bespreken.

Btw, onze vader zegt net dat hij wel eens vergeet het drogerfilter leeg te halen, omdat hij geen vrouw is en dus die souplesse niet heeft :')

Ik ben zó blij dat ik vrijdag aan het werk mag!

Laatst gewijzigd op 22-05-2013 om 02:20. Reden: Mja. Google.
Oud 22-05-2013, 06:25
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, 4 is altijd mijn lievelingsgetal geweest. Daarom heb ik zo'n kutleefuh, komt allemaal door de Chinezen!

PS: Sterrenbeeld houten Os reprezent, yo!
Waterhond

Citaat:
Omg, iemand op mijn facebook post dit:
Voor het eerst weer een nachje zonder mijn leventje mis jou!!

*kots*
En het gaat dan over een vriendje of een kind of een rosé kaketoe? Ik zou best zo sentimenteel kunnen doen over mijn computer namelijk

Vandaag naar Hasselt. Incalculeren dat ik na de schoolbussen vertrek en voor de schoolbussen weer terug kan. Ik functioneer niet goed tijdens sardineblikjesgevoelens. En ja ik heb een auto, maar parkeren is er kut en de bus stopt hier voor de deur en is gratis voor mij
Oud 22-05-2013, 06:30
Verwijderd
Oh en een van de dingen die ik gisteravond wou vertellen, ik zag op FB iemand die zowat elke meme op 9Gag post als hij/zij/het er niet mee eens en dan ook uitvoerig uitlegt waarom het niet klopt. Boeiend hoor!
Oud 22-05-2013, 07:06
Verwijderd
Hah, ik ken iemand die het woord 'cunt' tot op heden niet kende
Oud 22-05-2013, 07:31
Verwijderd
Trimm, begin maar te oefenen ^^
http://kotaku.com/3d-coffee-art-reac...ghts-509019180

http://kotaku.com/5960049/this-guys-...low-your-mind/

En eentje met kleur:

http://kotaku.com/nerdy-cafe-latte-a...olor-508109758

Maar niet echt haalbaar voor de verkoop, het duurt 15 minuten:
Oud 22-05-2013, 07:55
Verwijderd
daarom duurt dat altijd zolang voordat je kunt bestellen. iedereen maakt kunst in koffie.
Oud 22-05-2013, 08:20
Verwijderd
Citaat:
En het gaat dan over een vriendje of een kind of een rosé kaketoe? Ik zou best zo sentimenteel kunnen doen over mijn computer namelijk
Jamaarjij.
Oud 22-05-2013, 08:30
Verwijderd
Bah, verkouden! Dat komt me nu helemaal niet goed uit, met de verhuizing en alle stress die daar bij komt kijken
Oud 22-05-2013, 08:47
Verwijderd
Beterschap Lieveheersbeest!

Ik hang een beetje tegen ziek aan . Of nou ja, het is meer dat ik nu zoveel pijn heb van het werken dat ik amper slaap, en dat is niet zo chill.
Oud 22-05-2013, 08:51
Verwijderd
Dankjewel Frayne! Ben niet echt ziek hoor, alleen wat gammel.

Jij knapt ook maar niet op he? Ik weet dat Pfeiffer er aardig in kan hakken, maar dit duurt toch wel heel lang of niet?
Oud 22-05-2013, 08:53
Verwijderd
Meh is geen pfeiffer meer . Dat ging rond februari een beetje over, heel voorzichtig. Minder moe en ik kon weer meer dingen. Toen ben ik heel voorzichtig eens wat gaan trainen, dat ging nog prima tot het punt dat ik last kreeg van mijn liezen tijdens het trainen. Naar de fysio geweest, want het lag niet aan mijn techniek. Toen is mijn rug gekraakt en sinds toen doet niets het meer zonder pijn . Maar ik ben nu dus doorverwezen naar de reumatoloog, want mijn huisarts weet het ook niet.
Oud 22-05-2013, 09:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wanneer heb je daar een afspraak Frayne, wel een beetje snel toch?
Oud 22-05-2013, 09:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik duim voor je dat de reumatoloog wat ermee kan Frayne! En dat het dan maar snel over is.

Ik heb net bloed laten prikken om vitamine D te checken. Ik hoop zooooo dat dat het is! Waarschijnlijk duurt het nog wel anderhalve week tot de uitslag er is. En ik moet me er niet te veel op focussen zei de fysio, want dan is de teleurstelling zo groot als het dat niet is, maar ze zei ook dat het best goed mogelijk is.
Oud 22-05-2013, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Wanneer heb je daar een afspraak Frayne, wel een beetje snel toch?
Citaat:
Ik duim voor je dat de reumatoloog wat ermee kan Frayne! En dat het dan maar snel over is.

Ik heb net bloed laten prikken om vitamine D te checken. Ik hoop zooooo dat dat het is! Waarschijnlijk duurt het nog wel anderhalve week tot de uitslag er is. En ik moet me er niet te veel op focussen zei de fysio, want dan is de teleurstelling zo groot als het dat niet is, maar ze zei ook dat het best goed mogelijk is.
Ik heb dus nog geen afspraak . Mijn huisarts zei dat ze contact met die lui ging opnemen, en dat zij dan een afspraak voor me maken maar dat dat best eens 2 tot 3 weken kon duren . Maar ik neem eigenlijk aan dat dat gaat à la een kaartje in de bus met 'U wordt dan en dan zus en zo laat verwacht'. Maar ja, als dat dan nog weer een maand gaat duren ga ik wel even bellen ja , want ik het liefst lig en zit ik de hele dag op mijn kamer en dat is geen doen.

En ik hoop voor je dat de uitslag er snel is Snebbel!
Oud 22-05-2013, 09:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ik duim voor je Snebbel!

Citaat:
Ik heb dus nog geen afspraak . Mijn huisarts zei dat ze contact met die lui ging opnemen, en dat zij dan een afspraak voor me maken maar dat dat best eens 2 tot 3 weken kon duren . Maar ik neem eigenlijk aan dat dat gaat à la een kaartje in de bus met 'U wordt dan en dan zus en zo laat verwacht'. Maar ja, als dat dan nog weer een maand gaat duren ga ik wel even bellen ja , want ik het liefst lig en zit ik de hele dag op mijn kamer en dat is geen doen.

Hmja, het zou inderdaad wel vervelend zijn als het zo lang duurt. Misschien dat er achteraan bellen wel helpt dan
Oud 22-05-2013, 09:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Ja pfff, meestal zijn ze niet zo snel met dat soort dingen. Het is op zich begrijpelijk dat artsen het ook druk hebben, maar het is zo frustrerend als jij al die tijd mij klachten rondloopt. Hoop dat je snel terecht kunt en anders er inderdaad achteraan bellen!
Oud 22-05-2013, 09:56
Verwijderd
vanmiddag wiskunde examen, hoe verzinnen ze het.
Oud 22-05-2013, 10:02
Verwijderd
Ja, welke idioot komt er nu ook op het idee om examens te verzinnen?
Oud 22-05-2013, 10:03
Qimm
Qimm is offline
be-la-che-lijk
Oud 22-05-2013, 10:03
Verwijderd
Frayne, hopelijk word je snel opgeroepen! En als je over drie weken nog niks gehoord hebt zou ik er zeker achteraan bellen!

En Snebbeltje, hoop echt voor je dat het "gewoon" een vitamineprobleem is... Eind volgende week weet je meer, aftellen!!
Oud 22-05-2013, 10:04
Verwijderd
Pff wiskunde-examen, wat een onzin. Gelukkig is er maar een beperkt deel van de bevolking wat er lastig mee wordt gevallen.
Oud 22-05-2013, 10:17
Verwijderd
wiskunde is kut, waarom plannen ze het niet aan het begin van de examenperiode. dan heb ik meer energie en concentratie dan nu.
Oud 22-05-2013, 10:23
Verwijderd
Oh, daar zou ik het wel mee eens zijn ja . Wiskunde lekker als eerste. Heb je dat in ieder geval maar gehad ik liep daar ook echt anderhalve week tegen aan te hikken voordat het klaar was volgens mij
Oud 22-05-2013, 10:24
Verwijderd
Ik weet dat ik ook heel erg opgelucht was toen het wiskunde-examen achter de rug was.
Oud 22-05-2013, 10:27
Verwijderd
En het ergste is dat ik economie als allerlaatste heb. Ik ben blij als het volgende week dinsdag is.
Oud 22-05-2013, 10:30
Verwijderd
Daarna heb je heel lang vakantie Sadye, nog even doorbuffelen!
Oud 22-05-2013, 10:45
Verwijderd
Ja ja, nog 4 examens en vakantie. O ja ik moet kluisje ontruimen maandag.
Oud 22-05-2013, 10:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ligt die zo vol met spullen dan? Ik had daar in mijn middelbare schooltijd alleen dingen in liggen die ik op de dag zelf nodig had; als ik weer naar huis was, was mijn kluisje doorgaans leeg.
Oud 22-05-2013, 10:57
Verwijderd
bij mij lagen er minstens 2 gymtassen en oud brood in weg te schimmelen. Was altijd weer een verrassing wat er allemaal uit kwam zetten aan het einde van het jaar.
Oud 22-05-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Jamaarjij.

Citaat:

Anderhalve week? Waar moet dat heen, een instituut in Amerika? Testen ze nog iets anders dan vitmine D?

Citaat:
wiskunde is kut, waarom plannen ze het niet aan het begin van de examenperiode. dan heb ik meer energie en concentratie dan nu.
Wij begonnen altijd met Latijn en Grieks. Altijd eerst Latijn en de dag erna Grieks. Tot de keer in het 4e jaar dat ze het hadden omgewisseld om godweetwaarom. En toen kreeg ik wel een heel onverwacht papier voor mijn neus. Een hartaanval is er niks tegen.
Oud 22-05-2013, 11:03
Verwijderd
Ik heb vanacht gedroomd dat ik een nieuwe tattoo had laten zetten - iets Latijns met Omnia of Omnio op mijn onderarm En ik had daar heel lang over nagedacht maar kreeg de dag erna toch spijt en ik snapte neit waarom ik dat ooit gedaan had, terwijl ik altijd heb gezegd dat ik daar geen tattoo wil. En ik werd op mijn werk, door toch al moeilijke ouders op mijn werk, in een keer helemaal niet meer serieus genomen. En toen heb ik in paniek huilend ontslag genomen bij mijn teamleidster.
Oud 22-05-2013, 11:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog nooit een wiskunde-examen gemaakt
Oud 22-05-2013, 12:36
Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet niet meer wat mijn eerste en laatste examen was op de middelbare. Ik kan ze me nog wel allemaal herinneren, overigens. En ik weet ook nog dat ik bij natuurkunde peentjes zweette, want die was tantoemoeilijk.

Hoihoi, ik heb een 8,3 gehaald voor mijn eerste biologie C toets En dat was het hoogst van alle deelnemers <3 Maar dat is niet zo heel bijzonder, want het zijn er maar 10.

En nu heb ik straks weer biologieles en ik wil dat het doorgaat, wnat het is zo leuk En ik ken nu al 3 meiden die ermee willen stoppen, want ze willen er niet voor naar school in hun 'vakantie' Wat geen vakantie is, maar lesvrij. En dan is er straks misschien te weinig animo voor, en krijgen we geen les meer. Dat zou ik erg stom vinden. Gelukkig heb ik een leuke docent die er zijn best voor doet om iedereen te houden en hij vindt het ook niet erg als hij les zou moeten geven aan 5 mensen, dus dat is in ieder geval iets Oh, ik wil dit zó graag afmaken, dat zou superhandig zijn.
Oud 22-05-2013, 12:36
Miekje*
Miekje* is offline
Sorry voor de smiley-overload
Oud 22-05-2013, 12:37
Verwijderd
Ik realiseer me net dat ik over al mijn scholen (basis, middelbaar en uni) zeven jaar heb gedaan. Wat ...bijzonder.
Oud 22-05-2013, 12:45
Miekje*
Miekje* is offline
Dat is wel toevallig, Klaverhap!

Over de basisschool deed ik acht jaar, over de middelbare vier en over deze drie (want bijnabijna klaar). Ik weet nog niet hoe lang ik precies ga doen over het HBO.
Oud 22-05-2013, 12:47
Verwijderd
Bij mij ging het van 8, naar 6, naar 5 jaar. Alleen de laatste deed ik een jaartje te veel over.
Oud 22-05-2013, 12:56
Verwijderd
Waar begint bij jullie de basisschool dan? Ik dacht bij groep 3 toch?
Oud 22-05-2013, 12:57
Verwijderd
En fuck, ik ben uitgeput en dus begin ik te rillen van de kou terwijl het best wel meevalt. Gelukkig staat hier een elektrisch kacheltje, maar even onder me aangooien denk ik.
Oud 22-05-2013, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is een nogal achterhaald systeem
Dat de lagere school bij groep 3 begint, maar dat is al jaren niet meer de maatstaf hoor
Oud 22-05-2013, 13:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, de kleuterschool hoort ook bij de basisschool in dit geval Het begint dus bij groep één en twee (als je 5 en 6 jaar oud bent, sommigen beginnen al op 4 jaar oud) en eindigt bij groep acht (als je 12 jaar oud bent). Als je niet blijft zitten, ben je dus 7 of 8 jaar onder de pannen.
Oud 22-05-2013, 13:02
Verwijderd
Goed zo Miekje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten