Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
he schwessi, ik zat net op hyves (ja I know) en toen zag ik foto's van onze nichtjes, die in mijn hoofd nog kleine kindertjes zijn. Maar die zijn al vet groot joh, inclusief tieten
![]() En eigenlijk weet ik ook heus wel dat E. in december 18 wordt. Maar toch. Zal wel een gezellige boel daar in huis zijn met 2 pubermeisjes en die freakshow van een oom van ons ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In mijn hoofd zijn ze ook nog 10 jaar jonger hoor ![]()
|
Ik vind het bizar om eraan te denken, eerlijk gezegd, want ik vind dat E 14 is en dus nog niet aan seks doet. Maar als ik zo'n vader had en in zo'n gehucht zou wonen, zou ik het wel doen, dus nou ja. Ik denk dat hij erover in ontkenning is en dat zij dat soort dingen met R bespreken.
Btw, onze vader zegt net dat hij wel eens vergeet het drogerfilter leeg te halen, omdat hij geen vrouw is en dus die souplesse niet heeft :') Ik ben zó blij dat ik vrijdag aan het werk mag! ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2013 om 02:20. Reden: Mja. Google. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vandaag naar Hasselt. Incalculeren dat ik na de schoolbussen vertrek en voor de schoolbussen weer terug kan. Ik functioneer niet goed tijdens sardineblikjesgevoelens. En ja ik heb een auto, maar parkeren is er kut en de bus stopt hier voor de deur en is gratis voor mij ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trimm, begin maar te oefenen ^^
http://kotaku.com/3d-coffee-art-reac...ghts-509019180 ![]() http://kotaku.com/5960049/this-guys-...low-your-mind/ En eentje met kleur: ![]() ![]() http://kotaku.com/nerdy-cafe-latte-a...olor-508109758 Maar niet echt haalbaar voor de verkoop, het duurt 15 minuten: |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik duim voor je dat de reumatoloog wat ermee kan Frayne! En dat het dan maar snel over is.
Ik heb net bloed laten prikken om vitamine D te checken. Ik hoop zooooo dat dat het is! Waarschijnlijk duurt het nog wel anderhalve week tot de uitslag er is. En ik moet me er niet te veel op focussen zei de fysio, want dan is de teleurstelling zo groot als het dat niet is, maar ze zei ook dat het best goed mogelijk is.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik hoop voor je dat de uitslag er snel is Snebbel! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vanacht gedroomd dat ik een nieuwe tattoo had laten zetten - iets Latijns met Omnia of Omnio op mijn onderarm
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet meer wat mijn eerste en laatste examen was op de middelbare. Ik kan ze me nog wel allemaal herinneren, overigens. En ik weet ook nog dat ik bij natuurkunde peentjes zweette, want die was tantoemoeilijk.
Hoihoi, ik heb een 8,3 gehaald voor mijn eerste biologie C toets ![]() ![]() En nu heb ik straks weer biologieles en ik wil dat het doorgaat, wnat het is zo leuk ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|