Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En niet één keer per week, nee fucking twee keer! En volgens mij ook nog 2 uur achter elkaar, maar dat weet ik niet meer zeker. De nuttige dingen die ik in al die jaren had kunnen leren in plaats van kotsend, hoestend, doodgaand aan inspanningsastma langs de kant te liggen creperen om een 5 te willen halen voor een onmogelijke kutcoopertest. Ik hoop dat Cooper een gruwelijke dood is gestorven of nog gaat krijgen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wij gingen in de vierde naar fitnesscentra enzo, waar we verschillende onderdelen zelf konden kiezen. Dat was wel tof
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier ook. Iedereen ziek of geblesseerd. En dat gaat ook zo met de bosloop en shuttelrun. Cooperstest is voor onderbouwers en de bosloop voor de bovenbouw. bosloop is kutter. vooral met die bergen in Limburg. ![]() En later in het jaar is er sport oriëntatie. lekker kiezen wat je zelf wilt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik haat sport en door gym alleen nog maar meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het ook echt niet altijd leuk, maar onzin, nee, dat lijkt me niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder wat Mutant zegt. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in sport en dat is al iets om je voor te schamen, zeker als puber, en als je dan ook nog eens bestraft wordt met een onvoldoende op je rapport is dat gewoon extra kut en onnodig. Ze kunnen er beter een keuzevak van maken ofzo, of net zoals bij ons op school zorgen dat er een fitnessruimte is waar je in je tussenuren gratis gebruik van mag maken. Niet van die competitieve onzin die het nog eens extra duidelijk maakt wie de buitenbeentjes zijn.
|
Verwijderd
|
Exterieur is m'n bek redelijk oke, bijna niet meer dik, wel nog erg geel. Interieur gaat het gelukkig ook steeds beter, het is niet meer zo dik als eerst waardoor ik telkens op m'n wang zit te bijten en dat weer pijn gaat doen, en ook de pijn aan m'n wonden is vrijwel weg, dus yay.
|
![]() |
||
Citaat:
Zo'n uurtje LO per week draagt daar niet echt veel aan bij.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond het altijd suf dat mensen die al aan sport deden ook nog gymles moesten volgen. Maar beetje beweging is gezond ja. Enige wat erg vervelend is zijn te fanatieke gymdocenten; geef gewoon iedereen een voldoende als ze een beetje meedoen en zorg altijd voor verschillende activiteiten om te doen; niet iedereen vind atletiek of voetbal leuk.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Aah
![]() Overigens ben ik echt heel blij dat wij gewoon gym kregen op de middelbare school, al helemaal in de eerste, tweede en derde. Toen was ik namelijk nog steeds een stuiterbal en was ik blij met elke manier om van mijn energie af te komen. Duizend keer sporten in de week <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hadden over het algemeen heel prima docenten. We hebben echt duizenden dingen gedaan, het enige stomme was verplichte zelfverdediging voor de meisjes
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, wij mochten (als meisjes, de jongens mochten toen volgens mij iets best wel awesomes doen) elkaar "aanvallen" en dan moesten we lijdzaam afwachten tot de ander daarop een zelfverdediging iets ging doen. Uitermate praktisch... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig deden onze docenten dat wel heel redelijk. Bovendien hadden we altijd een keuzeprogramma. Alleen aan softbal kregen we echt een overdaad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|