Oud 23-05-2013, 09:51
Verwijderd
En we gaan weer door. Titel mag aangepast worden

Gebruikersnaam Berichten
Mutant 61
Pip 36
Frayne 34
Little Phoebe 33
Sadye 32
Absinthe. 27
Chick Rock 26
Trimm Trabb 23
Ingegerd 21
Lieveheersbeest 20
Etmakas 20
Snebbeltje 19
pixie 18
Miekje* 13
Paranoide 13
Carn 12
Stefenootje 12
Turk February 10
Uomi 9
Macrador 8
.sann 8
Klaverhap 7
Qimm 6
Noedelhap 5
ßuerp 4
MargotTenenbaum 4
Schrödinger 4
Quintiano 3
umberto 3
Lorelei 2
Panopticon 2
Haubenmeise 2
Andijvie 1
Wout 1
DonaldFuck 1
Strobe 1
Advertentie
Oud 23-05-2013, 09:53
Verwijderd
Ben benieuwd wat je van Het Diner vindt Snebbeltje! Het is niet de meest hoogdravende literatuur, maar het leest wel lekker.
Oud 23-05-2013, 09:56
Verwijderd
Goeie titel.

Het was zo leuk, want ik werd dus gister gebeld (ze gingen het gister iedereen vertellen maar ik woon in een andere stad dan zij, dus daar was ik niet bij) met "Ik wil het je even persoonlijk vertellen want nou ja, daar heb je wel recht op" en ik heb geloof ik duizend keer gezegd: IK HOOP NIET DAT JE ME VOOR DE GEK HOUDT WANT DIT MAAKT MIJN WEEK
Oud 23-05-2013, 09:57
Verwijderd
Over twee weken gaan we een lang weekend naar Duitsland/Belgie/Frankrijk/Luxemburg (ze zijn erg goed in de locatie geheim houden elk jaar ) en dan konden we het er verder uitgebreid over hebben maar ik wil NU weten hoe het PRECIES is gegaan
Oud 23-05-2013, 09:58
Verwijderd
Het lijkt me echt zo leuk Al helemaal als je ze allebei kent. Ik heb één vriend waarbij mijn gaydar ernstig hard afgaat, en ik zou het hem zo gunnen dat hij iemand vindt waar hij blij mee is en uit de kast durft te komen. Dan is twee vrienden helemaal geweldig lijkt me
Oud 23-05-2013, 09:59
Verwijderd
Ik vond Het Diner ook heel tof
Oud 23-05-2013, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Over twee weken gaan we een lang weekend naar Duitsland/Belgie/Frankrijk/Luxemburg (ze zijn erg goed in de locatie geheim houden elk jaar ) en dan konden we het er verder uitgebreid over hebben maar ik wil NU weten hoe het PRECIES is gegaan
ALLE details, geen oppervlakkig verhaal

Wel ook hier even melden he Ik ken ze niet, maar toch zijn dit soort dingen genieten
Oud 23-05-2013, 10:02
Verwijderd
mijn lichaam doet raar. ik stond op en alles begon te draaien. ik sprong op mijn fiets en alles begon weer te draaien. dus mijn vader heeft me naar school gebracht. examen gemaakt, maar ook hartstikke duizelig. nu nog steeds. ik zit weer thuis ik ben gelopen. ik moet dalijk weer een examen maken, maar ik durf niet te fietsen. en als ik weer loop, moet ik me weer 6 keer aan een lantaarnpaal vast houden.
Oud 23-05-2013, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me echt zo leuk Al helemaal als je ze allebei kent. Ik heb één vriend waarbij mijn gaydar ernstig hard afgaat, en ik zou het hem zo gunnen dat hij iemand vindt waar hij blij mee is en uit de kast durft te komen. Dan is twee vrienden helemaal geweldig lijkt me
Jaaaa, het is zo fijn Ook omdat ik (en de rest van de wereld) ze al zo lang een leuk iemand gunnen (de ene ken ik nu 5 of 6 jaar, de ander anderhalf) en nu hebben ze elkaar en dat dachten we al wel een beetje maar omg en Mijn huisgenoot/beste vriendinnetje (die ze ook allebei goed kent) en ik hebben wel een denkbeeldig kaarsje gebrand voor alle vrijgezelle vrouwen, omdat we die twee nu verloren hebben

Citaat:
ALLE details, geen oppervlakkig verhaal

Wel ook hier even melden he Ik ken ze niet, maar toch zijn dit soort dingen genieten
Oud 23-05-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
mijn lichaam doet raar. ik stond op en alles begon te draaien. ik sprong op mijn fiets en alles begon weer te draaien. dus mijn vader heeft me naar school gebracht. examen gemaakt, maar ook hartstikke duizelig. nu nog steeds. ik zit weer thuis ik ben gelopen. ik moet dalijk weer een examen maken, maar ik durf niet te fietsen. en als ik weer loop, moet ik me weer 6 keer aan een lantaarnpaal vast houden.
Heb je wel gewoon goed gegeten? Misschien moet je iets zoutigs eten ofzo, dat drong mijn moeder mij altijd op als ik dat soort dingen had! Van die instant cup-a-soup dingen enzo! Wat naar dat dat nu net tijdens je examens gebeurt.
Oud 23-05-2013, 10:52
Verwijderd
Ik heb net een toets gehad en als ik die niet haal, moet ik van de opleiding af.
Oud 23-05-2013, 10:55
Verwijderd
Oh dat is bijna geen druk, toch?

Hoe ging het voor je gevoel?
Oud 23-05-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is bijna geen druk, toch?

Hoe ging het voor je gevoel?
het ging voor mijn gevoel best goed! Maar toch kriebelt het wel een beetje in mijn buik van stel dat ....
Oud 23-05-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ben benieuwd wat je van Het Diner vindt Snebbeltje! Het is niet de meest hoogdravende literatuur, maar het leest wel lekker.
Dit ja.
Oud 23-05-2013, 11:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goeie titel.

Het was zo leuk, want ik werd dus gister gebeld (ze gingen het gister iedereen vertellen maar ik woon in een andere stad dan zij, dus daar was ik niet bij) met "Ik wil het je even persoonlijk vertellen want nou ja, daar heb je wel recht op" en ik heb geloof ik duizend keer gezegd: IK HOOP NIET DAT JE ME VOOR DE GEK HOUDT WANT DIT MAAKT MIJN WEEK
Zeg Sanne, heb jij het toevallig over wie ik denk dat jij het hebt? Of was het gister gewoon kom-uit-de-kast-dag?
Oud 23-05-2013, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Zeg Sanne, heb jij het toevallig over wie ik denk dat jij het hebt? Of was het gister gewoon kom-uit-de-kast-dag?
Dat lijkt me sterk, het zijn dispuutsvriendjes. Ik heb voor de zekerheid nog even gecheckt of je ze op je Facebook hebt, maar nee.
Oud 23-05-2013, 11:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat lijkt me sterk, het zijn dispuutsvriendjes. Ik heb voor de zekerheid nog even gecheckt of je ze op je Facebook hebt, maar nee.
Dan was het gisteren kom-uit-de-kast-dag

Of fok-je-facebook-vrienden-dag, natuurlijk.
Oud 23-05-2013, 11:27
Verwijderd
Als je het over Rationeel hebt dan ben je volgens mij in een grapje getuind
Oud 23-05-2013, 11:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je het over Rationeel hebt dan ben je volgens mij in een grapje getuind
Dat verklaart een hoop, ik vind hem namelijk te hetero voor woorden maar het is ook weer zoiets om te zeggen: Homo, really? Dat had ik nou nooit achter je gezocht
Oud 23-05-2013, 11:38
Verwijderd
Okay Spotify op 't werk is toch wel gigantisch sexy.
Oud 23-05-2013, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n haar maar weer eens bijgekleurd Het lijkt aanmerkelijk roder geworden, maar nog even afwachten tot het droog is om dat echt goed te kunnen zien.
Oud 23-05-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
het ging voor mijn gevoel best goed! Maar toch kriebelt het wel een beetje in mijn buik van stel dat ....
Dan zal het vast wel goedkomen! Enig idee wanneer je de uitslag krijgt?
Oud 23-05-2013, 12:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Okay Spotify op 't werk is toch wel gigantisch sexy.
Ik heb net ook weer een kaartje gehaald <3 (wel door de f*cking HAGEL, maar goed, spotify )
Oud 23-05-2013, 13:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en ik denk dat ik 'Het diner' erg kan waarderen! Fijne schrijfstijl in ieder geval.
Oud 23-05-2013, 13:04
Verwijderd
Mooi
Advertentie
Oud 23-05-2013, 13:10
Verwijderd
Citaat:
M'n haar maar weer eens bijgekleurd Het lijkt aanmerkelijk roder geworden, maar nog even afwachten tot het droog is om dat echt goed te kunnen zien.
Mooi rood is niet lelijk.

Citaat:
Ik heb net ook weer een kaartje gehaald <3 (wel door de f*cking HAGEL, maar goed, spotify )
Kaartje? Nou, het is dat 't bij m'n glasvezelabonnement kwam, premium Spotify, anders had ik het nooit geprobeerd. En had ik deze rijke ervaring wellicht moeten missen, want omnomonom.
Oud 23-05-2013, 13:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mooi rood is niet lelijk.

Kaartje? Nou, het is dat 't bij m'n glasvezelabonnement kwam, premium Spotify, anders had ik het nooit geprobeerd. En had ik deze rijke ervaring wellicht moeten missen, want omnomonom.
Ja zo'n cadeaukaart. Eerst had ik van mijn broer, voor mijn verjaardag geloof ik, 3 maanden abonnement gekregen en nu koop ik zelf af en toe zo'n kaart. Anders moet je via paypall betalen en dat snap ik niet zo goed
Oud 23-05-2013, 14:38
Verwijderd
Mijn vriendin komt dit weekend over en we gaan samen naar een jeugddienst en veel popcorn eten, films kijken en shoarma bikken! Wordt sws gezellig
Oud 23-05-2013, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Heb je wel gewoon goed gegeten? Misschien moet je iets zoutigs eten ofzo, dat drong mijn moeder mij altijd op als ik dat soort dingen had! Van die instant cup-a-soup dingen enzo! Wat naar dat dat nu net tijdens je examens gebeurt.
Het had niet met het zout te maken. ik had vanmorgen zelfs 2 keer ontbijt genomen. ik heb een heel flesje energydrank opgedronken. Het heef volgens mij met ongesteld worden te maken. Want ik heb het nu nog, maar minder. en ik ben al 4 maanden niet meer ongesteld geweest. Maar ik heb het overleefd. Morgen gelukkig vrij.

Examen engels en aardrijskunde ook afgerond. maandag alleen nog economie.
Oud 23-05-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ja zo'n cadeaukaart. Eerst had ik van mijn broer, voor mijn verjaardag geloof ik, 3 maanden abonnement gekregen en nu koop ik zelf af en toe zo'n kaart. Anders moet je via paypall betalen en dat snap ik niet zo goed
Ah, ik wist niet dat ze van die monthly thingies hadden, dat ken ik alleen van MMO's Wel een tof cadeautje trouwens!
Oud 23-05-2013, 16:05
Verwijderd
Ik kwam vandaag tot het besef dat mijn kostuum zaterdag wel heel toepasselijk gaat zijn: het is Towel Day
Oud 23-05-2013, 16:49
Verwijderd
'Ideaal scenario'

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Ik zit al een tijdje te bedenken wat ik hiervan vind, maar ik kom er niet helemaal uit.
Oud 23-05-2013, 16:55
Verwijderd
HUH WTF ik had vanmiddag een sollicitatie gestuurd, en ik heb nu al een reactie dat ik morgen op gesprek kan komen. Ik denk niet dat ze me gaan aannemen, want ik ben niet de hele vakantie aanwezig, en eigenlijk zochten ze wel zo iemand. Maar toch. Superchill.
Oud 23-05-2013, 17:19
Verwijderd
als ze zo snel reageren zijn ze misschien wel superhard opzoek en mag je misschien toch komen werken!
Oud 23-05-2013, 17:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ah, ik wist niet dat ze van die monthly thingies hadden, dat ken ik alleen van MMO's Wel een tof cadeautje trouwens!
MMO's? Inderdaad een superleuk cadeau! Helaas kan ik het daardoor niet weerstaan om regelmatig (lees ongeveer elke maand)zo'n kaart te kopen. Liefde voor Spotify!
Oud 23-05-2013, 18:00
Verwijderd
Massively Multiplayer Online (Game). Zoals WoW, maar daar kan nog RPG (Role Playing Game) achter.

Online spellen dus waar je maandelijks voor moet betalen.
Oud 23-05-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Online spellen dus waar je maandelijks voor moet betalen.
De meeste MMO's zijn free-to-play, afgezien van 't eventuele CD-rommeke.
Oud 23-05-2013, 18:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sorry, ik moet even haten:
M'n huisgenote is weer terug van haar vakantie en meteen is het weer een kkbende. Ze staat 2 fucking uur in de keuken, gebruikt al haar pannen en bestek, tieft het uiteindelijk toch allemaal in 1 bak en dan beland het in de vriezer, waar al minstens 20 zakjes liggen met andere kkzooi van 'r.
Srsly, wie bevriest er zakjes met rijst?! Wie bewaart er 4 gigantische bakken met noten in de koelkast?
Oh ja, en ook zo knap, dan is ze 2 uur bezig en gooit ze allerlei groenten en andere veganistische dingen bij elkaar en dan ziet het er altijd uit of het al bedorven is en smaakt het ook nog eens ranzig. en het stinkt.

Zo, nu ben ik klaar.
Oud 23-05-2013, 18:09
Verwijderd
Oh ja, dat was ook niet wat ik bedoelde te zeggen

Dat betalen zette ik erbij omdat ik zat te denken aan het maandelijkse kaartje dat je koopt, maar idd, de meeste MMO's zijn niet betalend, maar die wat het wel zijn, daarvoor kun je dus kaartjes kopen met een speelperiode op.
Oud 23-05-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
M'n huisgenote is weer terug van haar vakantie en meteen is het weer een kkbende. Ze staat 2 fucking uur in de keuken, gebruikt al haar pannen en bestek, tieft het uiteindelijk toch allemaal in 1 bak en dan beland het in de vriezer, waar al minstens 20 zakjes liggen met andere kkzooi van 'r.
Srsly, wie bevriest er zakjes met rijst?! Wie bewaart er 4 gigantische bakken met noten in de koelkast?
Oh ja, en ook zo knap, dan is ze 2 uur bezig en gooit ze allerlei groenten en andere veganistische dingen bij elkaar en dan ziet het er altijd uit of het al bedorven is en smaakt het ook nog eens ranzig. en het stinkt.

Zo, nu ben ik klaar.

En noten in de koelkast?
Oud 23-05-2013, 18:11
Verwijderd
Ik wil graag foto's van het eten van de Trimmhuisgenote.
Oud 23-05-2013, 18:13
Verwijderd
Het klinkt juist wel interessant allemaal
Oud 23-05-2013, 18:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Net laatste zangles gehad, morgen generale repetitie en 's avonds presentatie. Eng joh
Oud 23-05-2013, 18:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil graag foto's van het eten van de Trimmhuisgenote.
Ze heeft 't al in de koelkast gezet, maar daar kan ik wel foto's van maken.
Oud 23-05-2013, 18:42
Verwijderd
Doen! Al is het omdat het niet mis kan gaan: óf we kunnen gezellig de visuele bedorvenheid beoordelen, óf je wordt betrapt en kunt vervolgens in de kroeg een verhaal beginnen met "nou, ik was een keer stiekem foto's aan het nemen van het eten van mijn huisgenote..".
Oud 23-05-2013, 18:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmmm ik heb pompoenrisotto, goddelijk lekker
Oud 23-05-2013, 18:47
Verwijderd
Pompoenrisotto <3

Ik had volkoren spaghetti met cherrytomaatjes, buffelmozzarella, pesto en verse basilicum. Mijn lunch was een bagel met zalm en geitenkaas. Mijn toetje was een tompoes van de bakker. Goed eten /voedselsnob
Oud 23-05-2013, 18:52
Miekje*
Miekje* is offline
Pompoenrisotto

Ik eet de laatste tijd niet zo bijster gezond, want ik ben vanwege stage bijna de hele week bij mijn vriend en eet met de pot mee. Niet dat dat zo ongezond is, maarja. Ik zou zelf wel wat gevarieerder koken, in plaats van elke avond AG(vegetarisch)V. Oh, well.
Oud 23-05-2013, 18:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Zo, nu ben ik klaar.
Ik zet wel een een bak rijst in de vriezer, meestal vergezeld door een bak kip kerrie (als dat niet opkomt, maar dat is bijna nooit). Mijn moeder had er wel een handje van, die kookte gewoon een heel pak en donderde daarna de overblijfselen in de vriezer. Wel handig trouwens, maar zakjes rijst? Maak dan óf precies genoeg óf veel te veel.
Citaat:
Doen! Al is het omdat het niet mis kan gaan: óf we kunnen gezellig de visuele bedorvenheid beoordelen, óf je wordt betrapt en kunt vervolgens in de kroeg een verhaal beginnen met "nou, ik was een keer stiekem foto's aan het nemen van het eten van mijn huisgenote..".
Oud 23-05-2013, 18:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg net een nieuw vijfje terug, wat een lelijke shit zeg. Lijkt net monopolygeld.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten