Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn lichaam doet raar. ik stond op en alles begon te draaien. ik sprong op mijn fiets en alles begon weer te draaien. dus mijn vader heeft me naar school gebracht. examen gemaakt, maar ook hartstikke duizelig. nu nog steeds. ik zit weer thuis ik ben gelopen. ik moet dalijk weer een examen maken, maar ik durf niet te fietsen. en als ik weer loop, moet ik me weer 6 keer aan een lantaarnpaal vast houden.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Of fok-je-facebook-vrienden-dag, natuurlijk.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
M'n haar maar weer eens bijgekleurd
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Examen engels en aardrijskunde ook afgerond. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Sorry, ik moet even haten:
M'n huisgenote is weer terug van haar vakantie en meteen is het weer een kkbende. Ze staat 2 fucking uur in de keuken, gebruikt al haar pannen en bestek, tieft het uiteindelijk toch allemaal in 1 bak en dan beland het in de vriezer, waar al minstens 20 zakjes liggen met andere kkzooi van 'r. Srsly, wie bevriest er zakjes met rijst?! Wie bewaart er 4 gigantische bakken met noten in de koelkast? Oh ja, en ook zo knap, dan is ze 2 uur bezig en gooit ze allerlei groenten en andere veganistische dingen bij elkaar en dan ziet het er altijd uit of het al bedorven is en smaakt het ook nog eens ranzig. en het stinkt. Zo, nu ben ik klaar.
|
Verwijderd
|
Oh ja, dat was ook niet wat ik bedoelde te zeggen
![]() ![]() Dat betalen zette ik erbij omdat ik zat te denken aan het maandelijkse kaartje dat je koopt, maar idd, de meeste MMO's zijn niet betalend, maar die wat het wel zijn, daarvoor kun je dus kaartjes kopen met een speelperiode op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En noten in de koelkast? |
![]() |
|
Pompoenrisotto
![]() Ik eet de laatste tijd niet zo bijster gezond, want ik ben vanwege stage bijna de hele week bij mijn vriend en eet met de pot mee. Niet dat dat zo ongezond is, maarja. Ik zou zelf wel wat gevarieerder koken, in plaats van elke avond AG(vegetarisch)V. Oh, well.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
|